preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:
Brojač posjeta
Ispis statistike od 14. 2. 2017.

Ukupno: 450789
Ovaj mjesec: 3420
Ovaj tjedan: 730
Danas: 4
Carnet novosti
Dokumenti

Krovna mapa za ovu stranicu nije postavljena, pa nema dokumenata za prikaz.



 

(Ova publikacija odražava isključivo stajalište autora publikacije i Komisija se ne može smatrati odgovornom prilikom uporabe informacija koje se u njoj nalaze.)

Osnovnoj školi Bedekovčina u svibnju ove godine odobren je projekt ''Kroz različitost do izvrsnosti'' na natječaju Agencije za mobilnost i projekte Europske unije (AMPEU) u području stručnog osposobljavanja odgojno – obrazovnih djelatnika, Erasmus+ KA1.

 

Školi je odobreno financiranje od 15.653,00 EUR za projekt koji će trajati 24 mjeseca (od 3. rujna 2018. do 2. rujna 2020.), a glavni ciljevi koji će se nastojati postići su:

 

1. podizanje razine izvrsnosti u izvođenju nastave kroz primjenu suvremenih, inovativnih metodičkih i didaktičkih pristupa;

2. ulaganje u vještine nošenja s neprihvatljivim oblicima ponašanja, konfliktima i psihosocijalnu klimu u razredu/školi;

3. razvoj i poboljšanje kompetencija djelatnika u radu s učenicima različite etničke, jezične, vjerske, vrijednosne i druge orijentacije (europska dimenzija škole, jezične kompetencije, multikulturalnost).

 

U sklopu projekta, između ostalih projektnih aktivnosti, planirana je mobilnost 7 učitelja/ stručnih suradnika (Lorena Videk, Ivana Tomašković, Marica Celjak, Danijela Paradi, Marta Kokolić, Mirjana MlinarićMelita Car-Čorko) sa svrhom njihova stručnog osposobljavanja u zemljama EU (Cipar, Nizozemska, Austrija, Portugal).

Nakon ostvarenih mobilnosti uslijedit će projektne aktivnosti usmjerene na implementaciju stečenih znanja i vještina u neposrednom odgojno - obrazovnom radu te diseminacija i evaluacija dobivenih rezultata.

Nakon sudjelovanja ravnatelja, školskog koordinatora i računovotkinje na uvodnom projektnom sastanku u AMPEU u Kući Europe, 12.7.2018., održana su i dva koordinacijska sastanka sudionika projekta na razini škole (31.8. i 27.9.).

Pratite naše pripreme i provedbu projekta na web-stanicama naše škole, kao i u lokalnim i regionalnim medijima.

Odrađena prva mobilnost u Nizozemskoj u sklopu Erasmus+ projekta, ''Kroz različitost do izvrsnosti''

U nedjelju, 17.2.2019. učiteljica glazbene kulture škole, Ivana Tomašković, vratila se iz Nizozemske s prve mobilnosti financirane u okviru Erasmus projekta ''Kroz različitost do izvrsnosti'' gdje je imala priliku sudjelovati na tečaju pod nazivom "Creativity in teaching and training & how to use music, art, ICT, outdoor activities, games, peer learning and project method in education for a better classroom behaviour" održanog od strane agencije Quarter Mediation. Od 10. do 16. veljače, imala je priliku izmjenjivati iskustva i razgovarati o europskim školskim sustavima s kolegama iz Belgije, Cipra, Španjolske, Portugala, Slovenije, Njemačke i naravno, domaćina, Nizozemske.

U nastavku pročitajte njene dojmove:

''Čini mi se da mi u Hrvatskoj ne zaostajemo za drugim Europljanima kao što smo često skloni misliti. Dakako, nizozemske škole su daleko opremljenije tehnologijom od većine naših. Najveća je razlika u tome što u Nizozemskoj država osigurava da škole budu ravnomjerno opremljene, ulaže se jako puno sredstava u obrazovanje, dok kod nas to više ovisi o ambicioznosti rukovodstva (ravnatelja). Stoga sam zahvalna da radim u jednoj dobro opremljenoj školi koja se konstantno, u svakom pogledu razvija.

Imala sam priliku upoznati grad Assen, koji ima puno toga za ponuditi u području obrazovanja i raznih drugih kulturnih sadržaja. Tamo sam posjetila Hi-Tech gradsku knjižnicu (koja je istovremeno i multimedijski centar i kazalište) izgrađenu po mjeri djeteta. Prije same izgradnje, na sastanak s arhitektom pozvana su djeca, po jedno dijete iz svake od 28 osnovnih te učenici iz 5 srednjih škola, kako bi izrazili svoje želje o tome kako bi njihova knjižnica budućnosti trebala izgledati. Zato ona ima "Pirates` nest", nešto slično kućici na drvetu, u kojoj mališani mogu uživati u čitanju svojih omiljenih knjiga, a prema potrebi malo i odrijemati. Ima drvo i razne druge stvari koje su unesene kako bi se djeca osjećala kao kod kuće i prigrlila čitanje, a potom i obrazovanje. Ne trebam spominjati da je sve prožeto visokom tehnologijom. To je samo jedan od pokazatelja koliko je dobrobit i obrazovanje djece, tj. rad na podizanju interesa za učenje u središtu svih nastojanja u ovoj tehnološki i kulturološki visoko razvijenoj zemlji.

Također sam posjetila Drents Museum u kojem sam upoznala metodu EduLARP (live action role-playing), koji također nudi brojne edukativne aktivnosti za djecu i odrasle. Odnosno, osim što podučava o tome kako je bilo u prošlosti, daje priliku sudionicima da sudjeluju u prikazu života kakav je nekad bio, da se stave u ulogu žitelja nekadašnjeg primitivnog sela te donose odluke o tome kako poboljšati svoj položaj i život kroz igranje uloga i "korištenje" muzejskih eksponata u dočaravanju životnih situacija.

Zatim smo posjetili Drents Archive, arhivu u kojoj je, osim stvarne, improvizirana arhiva u kojoj djeca izvode razne aktivnosti povezane s radom prave arhive, npr. čuvanje i pohrana vrijednih dokumenata iz prošlosti i drugo. Posjetili smo i jednu od tamošnjih srednjih obrtničkih škola koja je također tehnološki izvrsno opremljena, ali to je već tema za neki drugi osvrt.

Grad smo razgledali kroz edukativnu aktivnost "Treasure hunting", tako što smo tražili poznate javne ustanove pomoću obrisa zgrada koje smo, uz geografsku kartu, dobili od organizatora.

Sve u svemu, lijepo je znati da smo na dobrom putu i da ne zaostajemo za Europom jer, stekla sam dojam da svi težimo istome: da naša djeca zavole školu, da se slobodno razvijaju prema svojim mogućnostima i željama i da imaju zdravu sliku o sebi, zbog čega se uvode sadržaji u kojima mogu svojim rukama nešto dodirnuti (učenje kroz rad), istraživačko učenje, igranje uloga, umne mape koje olakšavaju pamćenje, učenje od drugih kroz grupni rad, vrednovanje sebe i drugih, pomaganje drugima, oluja ideja, i drugo. Dakle, sve metode za koje smo već čuli, no u svakom slučaju, vrijedno je vidjeti ih u novim primjenama i kontekstima, a pritom steći nova iskustva i poznanstva.''

Ivana Tomašković

 

 
 
 

Diseminacija sadržaja i aktivnosti s prve mobilnosti '"Creativity in teaching and training & how to use music, art, ICT, outdoor activities, games, peer learning and project method in education for a better classroom behaviour", na UV-u 3.4.2019.

 

Ivana Tomašković, učiteljica glazbene kulture, u srijedu, 3.4.2019. na 7. sjednici Učiteljskog vijeća, kolegama je prezentirala sadržaje i metode s tečaja "Creativity in teaching and training & how to use music, art, ICT, outdoor activities, games, peer learning and project method in education for a better classroom behaviour", održanog od 10.- 16.veljače 2019. godine u Assenu, Nizozemska. Učiteljica je kratko prezentirala svaku metodu koju je upoznala na tečaju te ponudila kolegama mogućnost prezentacije istih kroz  radionicu i njihovu praktičnu primjenu.

 

 

Druga mobilnost u okviru Erasmus+ projekta OŠ Bedekovčina, ''Kroz različitost do izvrsnosti'' – 19.-25.5.2019., Ljubljana, Slovenija

Od 19. – 25.5.2019. obavljena je i druga mobilnost dvogodišnjeg Erasmus+ projekta Osnovne škole Bedekovčina, ''Kroz različitost do izvrsnosti''.

Socijalna pedagoginja Marta Kokolić boravila je 6 dana u Ljubljani na tečaju ''Conflict Management and Developing of Effective Communication Skills'' organiziranog od strane osiguravatelja tečaja Skupine Primera.

Na istom tečaju sudjelovalo je  još 15 kolega iz Španjolske, Italije, Latvije, Hrvatske, Češke, Rumunjske i  Turske, većinom učitelji/ce iz srednjih i osnovnih škola, (ne)vladinih institucija koje se bave edukacijama u obrazovanju te s fakulteta.

Tečaj je obuhvatio sadržaje vezane uz komunikacijske vještine, uspostavljanje učinkovitih međuljudskih odnosa, razumijevanje motivacijskog sustava pojedinca u podlozi ponašanja, razloge nastanka konflikata i strategije kvalitetnog upravljanja njima ('Relationship Awareness Theory', SDI model, osnovni koncepti transakcijske analize - TA) i drugo.

Sadržaji su prezentirani kroz teorijski dio i praktične vježbe kroz koje se naučeno provjeravalo, uvježbavalo i nadograđivalo.

Tečaj je bio vrlo temeljito organiziran uz pažljivo odabrane predavačice s bogatim profesionalnim iskustvom i usklađen s potrebama cijele grupe, ali i pojedinaca, po potrebi. Svi članovi bili su zainteresirani za sadržaj tečaja, fokusirani na rad, a opet, prijateljski raspoloženi i spremni na razmjenu iskustava i timski rad.

Dodana vrijednost cijelom tečaju bio je idiličan tradicionalni i, pomalo, bajkoviti ugođaj slovenskog glavnog grada i okolice. Tople preporuke.

eTwinning ambasadorica Daniela Usmiani, 4.7.2019. održala radionicu ''Prvi koraci u eTwinningu'' za odgojno - obrazovne djelatnike na međužupanijskoj razini

U četvrtak, 4.srpnja 2019., ambasadorica eTwinninga, Daniela Usmiani, održala je radionicu ''Prvi koraci u eTwinningu'' (Jačanje pedagoških i specifičnih metodičkih kompetencija nastavnika) tijekom koje su se sudionici mogli upoznati sa sučeljem za kreiranje i provedbu eTwinning projekata, saznati o njegovim dobrobitima i mogućnostima. Praktični dio održan je u informatičkoj učionici gdje su sudionici mogli odmah kreirati svoj profil, prvi projekt, istražiti mogućnosti stručnog usavršavanja te se povezati s drugim korisnicima eTwinning portala. Predviđeno trajanje radionice bilo je 9:00 - 12:00, no neki su rad na svojim prvim projektnim idejama produžili i dulje. Zahvale svim sudionicima, posebno kolegicama iz drugih škola i vrtića.

Diseminacija sadržaja i aktivnosti s druge mobilnosti ''Conflict Management and Developing of Effective Communication Skills'', na UV-u 5.7.2019.

        

U petak, 5.7.2019. na posljednjoj sjednici Učiteljskog vijeća OŠ Bedekovčina, sudionica mobilnosti, Marta Kokolić održala je predstavljanje tečaja i sadržaja kojima su se bavili polaznici spomenute mobilnosti tijekom 7 dana. S ciljem davanja uvida kolegama prezentirane su pozitivne strane ovakvog oblika stručnog osposobljavanja, te su pojašnjeni osnovni koncepti Relationship Awarness Theory, SDI upitnika i Transakcijske analize.

 

Učiteljica glazbene kulture održala je 2.9.2019. na Aktivu jezično - umjetničkog područja radionicu ''Kreativno slušanje''. Kolegama je iskustveno prikazala jednu od metoda rada koje je isprobala na mobilnosti "Creativity in teaching and training & how to use music, art, ICT, outdoor activities, games, peer learning and project method in education for a better classroom behaviour"u Nizozemskoj. 

Diseminacija sadržaja i aktivnosti s mobilnosti EDUCATION OUTSIDE THE CLASSROOM - Learning from sites, museums, monuments & nature”, na UV-u 5.11.2019.

Na 3. sjednici Učiteljskog vijeća, održanoj 5. studenog 2019. godine, učiteljica biologije i kemije Danijela Paradi, kolegama je prezentirala sadržaj tečaja „EDUCATION OUTSIDE THE CLASSROOM - Learning from sites, museums, monuments & nature” na kojem je sudjelovala od 22.07. - 27.07. 2019. godine u Limassolu na Cipru. Učiteljica je predstavila program tečaja, metode koje su se koristile u ostvarenju ciljeva, te naglasila pozitivne aspekte ovakvog načina edukacije i stručnog usavršavanja, kao i važnost primjene stečenih znanja u radu s učenicima tijekom nastavnog procesa.

 

 

 

Diseminacija 22.11.2019.

Aktiv JUP-a: radionica: Različiti smo, a ipak nas mnogo toga povezuje.

Radionicu su održale vjeroučiteljice Marica Celjak i Melita Car-Čorko u sklopu Erasmus + KA1 projekta „Kroz različitost do izvrsnosti“. Na radionici su nazočnima demonstrirale razne metode  koje su naučile na edukaciji  na Cipru (ΙΝTERCULTURAL EDUCATION– The answer on diversity in the classroom). Aktivnosti će sudionici moći primjeniti s učenicima u sklopu ostvarivanja ishoda međupredmetnih tema.

 

Diseminacija: ŽSV Kroz različitost do izvrsnosti-on line-15.5. 2020.

Marica Celjak i Melita Car -Čorko

Na poveznici je prezentacija koja je bila osnova našeg predavanja. U  uvodnom sam dijelu na zahtjev članova ŽSV dala kratki prikaz Erasmus aktivnosti a u nastavku sam ih upoznala sa dijelom projekta.Kolegica Melita je sudionicima prenijela iskustva s edukacije u Cipru.U planu su bile i radionice ali ih zbog rada na daljinu nismo mogli održati .Iste planiram raditi u nekom drugom terminu uživo.

https://carnet-my.sharepoint.com/:p:/g/personal/marica_celjak_skole_hr/ETwu2l0Wpa1LlGtnKJvu0h4BkHJxmWINdUgSJo3z1tl4fQ?e=i5uAN9

https://edutorij.e-skole.hr/share/page/document-details?nodeRef=workspace://SpacesStore/1af97da7-0f96-4e84-828f-49331d46f2b7

objavila:M.Celjak


Evaluacija:

Erasmus+ K1

Istraživanje o prihvaćanju različitosti među učenicima Oš Bedekovčina 14.6.2020. 

Rezultati ove ankete odražavaju isključivo stajalište autora i ispitanika i Komisija se ne može smatrati odgovornom prilikom uporabe informacija koje se u njoj nalaze.

Istraživanjem su obuhvaćeni učenici trećih, petih i sedmih razreda OŠ Bedekovčina

Marica Celjak

Tijekom školske godine sam kroz nastavu vjeronauka putem  različitih radionica omogućila učenicima da postanu svjesni lošeg utjecaja predrasuda i stereotipa, da spoznaju pozitivne osobine kod drugih ljudi te uživaju u bogatstvu različitosti. Ovim istraživanjem željela sam dobiti povratnu informaciju o stavovima učenika nakon provedenih aktivnosti kako bi unaprijedila svoj  dalji rad ali i prezentirajući rezultate istraživanja na UV i roditeljskim sastancima te putem stranica škole potaknula i ostale dionike odgoja i obrazovanja na daljnje djelovanje. Sustav vrijednosti je izrazito važan za svakog pojedinca i društvo u cjelini, a vrijednosti i toleranciju stječemo od djetinjstva. Škola ne bi trebala samo obrazovati, nego i odgajati, komunicirati sa svojim učenicima, pomagati osobnom razvoju svakog pojedinca. Samo na taj način će se postići bolji uspjeh u odgoju djece. Cilj  istraživanja je potaknuti kod učenika toleranciju kako bi prihvaćali i uvažavali jedni druge bez obzira na razlike..

Na sljedećoj poveznici možemo vidjeti rezultate ankete. https://carnet-my.sharepoint.com/:u:/g/personal/marica_celjak_skole_hr/Eei8Sj_FcnRIvufF6vW6yOwB8IUCO87SCVGpMgJRVhlXJQ?e=wGewXa

A iz sljedećih grafikona možemo iščitati da se učenici u velikom broji druže prvenstveno s pripadnicima svoje nacionalnosti ali i da su otvoreni za druge. No još treba  nastaviti s radionicama i poučavanjem jer postoji jedan dio učenika koji izriču mišljenja i stavove koji nisu tolerantni i koje treba korigirati posebno među populacijom učenika muškog spola.

Grafikon obrasca odgovora. Naslov pitanja: Imaš li prijatelja/icu druge nacionalnosti? . Broj odgovora: 

Grafikon obrasca odgovora. Naslov pitanja: . Broj odgovora:

A više možete vidjeti u tablici na poveznici:

https://carnet-my.sharepoint.com/:u:/g/personal/marica_celjak_skole_hr/Eei8Sj_FcnRIvufF6vW6yOwB8IUCO87SCVGpMgJRVhlXJQ?e=EfTtXd

Objavila:Marica Celjak

Interesirali su me i stavovi učenika naših škola u Krapinsko-zagorskoj županiji ,upitnik je ispunilo 130 učenika sedmih razreda OŠ Zlatar Bistrica, OŠ Sveti Križ Začretje i OŠ Ksavera Š. Đalskog Zabok. Evo njihovih rezultata:

Ako usporedimo s učenicima OŠ Bedekovčine vidimo da ovi učenici imaju manje prijatelja drugih nacionalnosti - naša škola je putem raznih e-twining projekata uspostavila suradnju  s drugim školama diljem Europe pa su stoga naši odgovori malo drugačiji. Upoznavanje drugih doprinosi većem zbližavanju, razumijevanju i toleranciji.

 

Rezultati ankete na EJ – 4., 5. i 7. razredi, 106 odgovora, lipanj 2020.

- proučavanje kultura država u kojima se govori engleski jezik motivira za učenje engleskog jezika 90,6 % učenika.

- 83 % učenika smatra da je zanimljivo učiti i proširivati znanje gradiva iz ostalih predmeta (povijesti, geografije, vjeronauka) na engleskom jeziku.

- 87,7 % učenika smatra da je na satovima EJ ima dovoljno sadržaja vezanih za kulturu drugih zemalja.

- 64,2 % učenika procjenjuje da lakše i brže odradi zadatak kad ga radi u paru ili grupi.

- 83,9 % učenika smatra da je grupni rad koristan za usvajanje novih znanja i lakše svladavanje nastavnih sadržaja.

- 69,9 % smatra da im je lakše postići komunikaciju s učenicima iz razreda s kojima se možda inače ne družiš tijekom grupnog rada.

- 89,6% učenika smatra da u grupnom radu jednako sudjeluje kao i drugi.

- 67% učenika smatra da na nastavi EJ grupnog rada ima dovoljno, a 31,1% da ga ima premalo.

- 32,1 % učenika navodi da u školi ima prijatelja ili prijateljicu druge nacionalnosti.

Ova publikacija odražava isključivo stajalište autora publikacije i Komisija se ne može smatrati odgovornom prilikom uporabe informacija koje se u njoj nalaze.

Objavila: Marta Kokolić

Priloženi dokumenti:
EJ anketa erasmus .png

 
 

  

Analiza rezultata istraživanja: Izvanučionička nastava kao motivirajući oblik rada - iskustva učenika PN

Rezultati ove ankete odražavaju isključivo stajalište autora i ispitanika i Komisija se ne može smatrati odgovornom prilikom uporabe informacija koje se u njoj nalaze.

S ciljem  evaluacije jedne od aktivnosti projekta „Kroz različitost do izvrsnosti“, kao i unapređenja odgojno-obrazovnog rada u OŠ Bedekovčina, a posebice u smjeru povećanja razine usvajanja odgojno-obrazovnih ishoda, te povećanja sposobnosti učenika da primijene usvojena znanja i vještine neophodne za osobni razvoj i aktivno sudjelovanje u životu, krajem svibnja i početkom lipnja 2020. godine je među učenicima predmetne nastave OŠ Bedekovčina (5.-8. razredi) provedeno istraživanje pod nazivom Izvanučionička nastava kao motivirajući oblik rada - iskustva učenika PN. Cilj istraživanja bio je uvidjeti i dobiti povratnu informaciju o iskustvima učenika vezanim za dosada realizirane (integrirane) izvanučioničke oblike nastave, kao i na elemente koji najviše utječu na njihovu motiviranost za nastavu, samostalno učenje, kao i povećanje interesa za određena područja, što kroz dodatno samostalno istraživanje, što kroz uključivanje u srodne INA-e.

            U istraživanju su sudjelovala ukupno 102 učenika, a rezultati će u znatnoj mjeri olakšati daljnje planiranje odgojno-obrazovnog procesa u OŠ Bedekovčina, s posebnim naglaskom na osmišljavanje integriranih izvanučioničkih oblika nastave.

            Nakon obrade i analize rezultata istraživanja (u prilogu), razvidno je sljedeće:

  • 79,4% učenika PN je u protekle dvije godine sudjelovalo na 3 i/ili više IU nastave
  • unutar organiziranih IU oblika nastave, najzastupljeniji su bili posjeti kino i kazališnim predstavama, te posjeti geografskim, povijesnim i znanstvenim institucijama, lokalitetima i manifestacijama
  • 88,2% učenika IU nastavu smatra izuzetno ili vrlo zanimljivim i poučnim oblikom nastave
  • 84,4% učenika IU nastavu smatra izuzetno ili vrlo poticajnom i motivirajućom za daljnji rad
  • 79,4% učenika smatra da je ovaj oblik rada/nastave izuzetno ili vrlo koristan za usvajanje novih kompetencija i lakše svladavanje nastavnih sadržaja
  • 80,4% učenika IU oblici nastave izuzetno ili vrlo potiču na razvoj interesa za određeno područje i uključenje u određene INA-e
  • od 74,6 do 87,2% učenika smatra da tijekom i nakon određene realizirane IU nastave bolje i kvalitetnije komunicira s učenicima i učiteljima

S obzirom na navedene rezultate, daljnje aktivnosti usmjerene na povećanje kvalitete odgojno-obrazovnog procesa biti će i dalje usmjerene na osmišljavanje, organizaciju i realizaciju raznih integriranih IU oblika nastave.

 

Danijela Paradi, prof.

 

 

Rezultati istraživanja - evaluacija projekta (učenici)

Poštovani roditelji i kolege, dragi učenici!

U priloženom dokumentu možete pročitati rezultate istraživanja (evaluacija projekta) provedenog s učenicima i roditeljima 3.b razreda OŠ Bedekovčina tijekom svibnja i lipnja 2020. godine u svrhu prikupljanja povratnih informacija o aktivnostima u sklopu Erasmus+ KA1 projekta Kroz različitost do izvrsnosti.

Učenički odgovori na anketne tvrdnje vezane su za prikupljanja podataka, odgovora i stavova učenika koji se tiču općih emocija učenika prema školi, međusobnim odnosima u razredu, odnosa koji imaju s razrednom učiteljicom te njihovim općim zadovoljstvom upravljanjem i organizacijom razrednog odjela. 

Odgovori roditelja na anketne tvrdnje vezane su za prikupljanja podataka, odgovora i stavova roditelja koji se tiču njihove procjene općih emocija učenika prema školi, odnosu razredne učiteljice prema učenicima te njihovim općim zadovoljstvom upravljanjem i organizacijom razrednog odjela svoga djeteta. 

Rezultati ove ankete odražavaju isključivo stajalište autora i ispitanika i Komisija se ne može smatrati odgovornom prilikom uporabe informacija koje se u njoj nalaze.

Lorena Videk, mag. prim. educ.

 

Rezultati evaluacije projekta - usporedba 2018.-2020. (učenici 5.-8. razred)

Rezultati ove ankete odražavaju isključivo stajalište autora i ispitanika i Europska komisija se ne može smatrati odgovornom prilikom uporabe informacija koje se u njoj nalaze.

Usporedba rezultata procjene odnosa učenika – učitelja, psihosocijalnog ozračja škole, prisustva neprihvatljivih oblika ponašanja i kvalitete nastavnog procesa učenika 5. – 8. razreda u 2018. i 2020. godini

U tabeli u prilogu nalaze se rezultati procjene odnosa učenika i učitelja, psihosocijalnog ozračja škole prisutnosti neprihvatljivih oblika ponašanja te kvalitete nastavnog procesa kod učenika 5. – 8. razreda. Uspoređeni su rezultati dobiveni opširnim Samovrednovanjem škole 2018. godine (svi učenici škole) s rezultatima provedene on-line ankete u lipnju 2020. godine (79 ispitanih učenika). 

Najvažniji pozitivni pomaci u spomenutim područjima u razdoblju 2018. – 2020. su:

  • postotak ispitanih učenika koji vole ići u školu u predmetnoj nastavi porastao je s 69,94% na 87,3%;
  • postotak ispitanih učenika koji se osjećaju sigurno u školi porastao je s 94,3% na 97,4%;
  • postotak ispitanih učenika koje škola potiče na razmišljanje i stvaranje novih ideja porastao je s 80,83% na 96,2%;
  • postotak ispitanih učenika kojima je sadržaj većine predmeta zanimljiv, porastao je s 76,17% na 89,9%;
  • postotak ispitanih učenika koji smatraju da u našoj školi učenici uče kako kvalitetno i kulturno komunicirati s drugim ljudima porastao je s 83,94% na 97,5%;
  • postotak ispitanih učenika koji smatraju da učitelji znaju riješiti problem nediscipline u razredu porastao je s 84,97% na 93,6%;
  • postotak ispitanih učenika koji navode na ih u školi drugi učenici NISU ponižavali i vrijeđali porastao je s 79,27% na 89,9%;
  • postotak ispitanih učenika koji navode na ih u školi drugi učenici NISU fizički uznemiravali (gurali, tukli, itd.) porastao je s 90,67% na 97,5%;
  • postotak ispitanih učenika koji smatraju da između učenika i učitelja vladaju dobri odnosi porastao je s 86,01% na 97,5%.

 

Također su dodatnim pitanjima anketom za učenike 5. - 8. razreda, u lipnju 2020., dobiveni rezultati o spomenutim područjima (79 ispitanih učenika):

  • 92,4% ispitanih učenika smatra da se u našoj školi poštuje različitost kod drugih;
  • 91,2 % ispitanih učenika smatra da im učitelji nastavu nastoje učiniti zanimljivijom korištenjem suvremenih, kreativnih i inovativnih nastavnih metoda;
  • 92,4% ispitanih učenika smatra da u školi vlada ugodno, toplo i veselo ozračje;
  • 96,2% ispitanih učenika smatra da učitelji održavaju dobre odnose s njima.

Objavila: Marta Kokolić

Usporedba statističkih podataka 2016/17. - 2019./20.

Rezultati niže prikazuju statističke pokazatelje iz dokumentacije Škole i Europska komisija se ne može smatrati odgovornom prilikom uporabe informacija koje se u njoj nalaze.

Usporedba statističkih podataka iz Izvješća o ostvarenju godišnjeg plana i programa škole u školskim godinama 2016./17. i 2019./2020. pokazuje pozitivne pomake u parametrima:

  • opći uspjeh tj. srednja ocjena svih učenika škole na kraju školske godine porasla je s 3,79 na 4,26;
  • broj učenika koji su prošli s vrlo dobrim i odličnim porastao je s 84% na 93%;
  • broj učenika i sati održane dopunske nastave porastao je s 98 učenika i 641 sat na 166 učenika i 1361 sat što je rezultat poticanja učenika s teškoćama u svladavanju gradiva na uključivanje u dopunski rad te podizanje kvalitete rada s njima tijekom dopunske nastave;
  • broj učenika i broj održanih sati uključenih u dodatnu nastavu porastao je s 143 učenika i 434 sata na 170 učenika i 1090 sati održane dodatne nastave što se tumači uvođenjem inovativnih i kreativnih metoda rada i poticanjem učenika na uključivanje u dodatan rad;
  • broj izvannastavnih aktivnosti (INA) i broj održanih sati INA-e porastao je s 26 INA-e i 1039 sati na 30 INA-e i 1063 održana sata;
  • broj pohvaljenih učenika porastao je s 179 na 260;
  • broj nagrađenih učenika za izvrsna postignuća na natjecanjima porastao je s 2 na 5;
  • broj neopravdanih izostanaka smanjio se s 0,08% na 0,04% od ukupnog broja izostanaka.

Objavila: Marta Kokolić

 

Obrazovni materijali za diseminaciju sadržaja tečaja ‘’Conflict Management and Developing of Effective Communication Skills'', 19.-25.5.2019., Ljubljana, Slovenija.

Interaktivna knjižica o projektu ''Kroz različitost do izvrsnosti''. 

Ostali obrazovni materijali nalaze se u prilogu niže.

 

Evaluacije, ankete i istraživanja: 

17.6.2020. - anketa ''Kako dati kritiku?'' - učenici 5.-8. razreda

17.6.2020. - anketa ''Kroz različitost do izvrsnosti'', učenici 5.-8. razred

listopad 2020.- anketa ''Kroz različitost do izvrsnosti'' za djelatnike škole

30.10.2020. - županijska razina, članovi ŽSV edukacijsko - rehabilitacijskog profila KZŽ ''Upravljanje konfliktom i razvijanje učinkovitih komunikacijskih vještina''

30.10.2020. - županijska razina - interaktivna online knjižica, anketa ''Kroz različitost do izvrsnosti'' - vanjske ustanove 

Objavila: Marta Kokolić

 

 

Za motivirane

ERASMUS +

Projekt

Nositelj Erasmus akreditacije u području odgoja i općeg obrazovanja (za razdoblje od 1.2.2023. - 31.12.2027.)

 

Europski projekti škole:

Erasmus+ KA 1:

"Kroz različitost do izvrsnosti"

"Škola je fora - zaIGRAJMO se i učimo!"

''Abeceda znanosti''

Erasmus+ KA 229:

''Budi rješenje - recikliraj!''

Erasmus+ KA 210:

"ETHICS"

Europski projekt (REC):

''SNEP Junior''

 


Vrijeme primanja roditelja
Priloženi dokumenti:
Vrijeme primanja roditelja.pdf


Upisi u srednju školu

Poštovani roditelji, dragi učenici! 

Ovdje se nalaze sve novosti i dostupne informacije o upisima u srednju školu te zanimanjima koja nude određene srednje škole. 

Odluka o upisu učenika u 1. razred srednje škole u školskoj godini 2024./2025.

Pravilnik o elementima i kriterijima vrednovanja za izbor kandidata za upis u I. razred srednje škole 

      srednje.e-upisi.hr

 

Viber info-kanal o upisima u SŠ


UČIONICE

Materijali

PREVENTIVNI MATERIJALI I

PSIHOSOCIJALNA PODRŠKA

Ukoliko je Vama i/ili Vašem djetetu potrebna psihosocijalna podrška, možete je potražiti na sljedećim poveznicama: 

OBITELJSKI CENTAR KRAPINA

Hrvatska psihološka komora

Društvo psihologa Krapinsko - zagorske županije

Poliklinika za zaštitu zdravlja djece i mladih Grada Zagreba

Plavi telefon

''STELLA'' - mobilna aplikacija namijenjena mladima 11 - 18 godina i njihovim roditeljima/skrbnicima, usmjerena na promociju i prevenciju mentalnog zdravlja mladih

Centar za rehabilitaciju ERF-a 

RED BUTTON - MUP, online prijava nasilja na štetu djece 

Za sva pitanja, podršku i pomoć, unutar Škole, možete se obratiti djelatnicama stručne službe na:

osb-pedagog@kr.t-com.hr (pedagoginja), TEL: 588-204

socijalni-pedagog@os-bedekovcina.skole.hr (socijalna pedagoginja) TEL: 588-203

 


Smjernice MZO - važno!

Poštovani roditelji,

s obzirom na smjernice MZO-a (https://mzo.gov.hr/vijesti/smjernice-osnovnim-i-srednjim-skolama-vezano-uz-organizaciju-nastave-na-daljinu-uz-pomoc-informacijsko-komunikacijske-tehnologije/3585), molim vas da redovito pratite stranice OŠ Bedekovčina i da postupate prema objavama ili uputama razrednika.

Unaprijed zahvaljujem!


Coronavirus (2019-NCoV) - Informacije

 

Zbog povećanog interesa javnosti i medija, Ministarstvo zdravstva i Hrvatski zavod za javno zdravstvo svakoga dana na svojim mrežnim stranicama objavljuju najnovija saznanja u vezi coronavirusa. S obzirom na epidemiološku situaciju, informacije i preporuke se mogu realtivno brzo promijeniti, stoga molim pratite web stranice HZJZ-a (www.hzjz.hr) i Ministarstva zdravstva na kojima se svakodnevno  objavljuju ažurirani podaci  vezano uz coronavirus, kao i mjere prevencije, koje ćemo i mi redovito ažurirati:

https://www.hzjz.hr/sluzba-epidemiologija-zarazne-bolesti/koronavirus-najnovije-preporuke/

https://zdravstvo.gov.hr/koronavirus-i-mjere-prevencije/4952

https://www.hzjz.hr/medunarodna-istrazivanja/koronavirus-najnoviji-podatci/

https://www.hzjz.hr/sluzba-epidemiologija-zarazne-bolesti/pitanja-i-odgovori-o-novom-koronavirusu-2019-ncov/

https://www.koronavirus.hr/sto-moram-znati/8

 

 

 


EKO ŠKOLA

Eko škola


INFO - 2019./2020. šk./god.

Poštovani roditelji,

sve novosti i nformacije vezane za oraganizaciju rada u 2019./2020. školskoj godini, provođenju cjelovite kurikularne reforme, udžbenicima i ostalome, možete pronaći na ovom mjestu.

http://os-bedekovcina.skole.hr/roditelji/_kolska_godina_2019_2020_novosti_i_obavijesti


Next IoT projekti

STEM


IoT projekt - Now


MZO

MZO


BROŠURA

Opasnosti od strujnog udara uz prugu


AZOO


Brošura za roditelje

Brošura za roditelje - suzbijanje droga


www.UPISI.hr

Kalendar
« Studeni 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji


Otvoreni natječaji

Zalogajček

Fond Europske pomoći za najpotrebitije

 

Priloženi dokumenti:
Projekt Zalogajcek.docx


Oglasna ploča




preskoči na navigaciju