preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:
Brojač posjeta
Ispis statistike od 14. 2. 2017.

Ukupno: 447940
Ovaj mjesec: 571
Ovaj tjedan: 57
Danas: 57
Carnet novosti
 


IZVOR (Narodne novine, MZO):  eSigurnost i zaštita autorskih prava

Poštivanje autorskih prava na Internetu:

Pravila za nastavnike i učenike:

- postavljaj samo svoje radove

- ako stavljaš neki sadržaj navedi izvor, autora ili imaj dozvolu autora

- obavezno pribavi privolu roditelja za fotografiranje učenika i stavljanje njihovih radova

Poveznica na autorska prava: https://www.dziv.hr/hr/intelektualno-vlasnistvo/autorsko-pravo/

- zaštitite svoje radove stavljenjem licence:  https://creativecommons.org/choose/


E-twining  School is Cool - Let‘s Play and Learn! međunarodni projekt

Marica Celjak: autor ,koordinator i sudionik i administrator ove stranice.

     Suautor projekta: Ivan  Paradi

19.11.2019. – dvogodišnji projekt

 https://live.etwinning.net/projects/project/208111

Glavni cilj ovog projekta je procijeniti potencijalne studente i otkriti njihove talente. Pomaganje djeci da otkriju u čemu su dobri potiče zdravo samopoštovanje, a također je ključno za njihov uspjeh kasnije u životu. Igra je najprirodniji način da se to postigne.
Ovaj projekt predstavlja širenje / sažetak aktivnosti K1Erasmus projekta naših učitelja, ali i nastavak suradnje s našim prijateljima e-twinninga koji smo pozvali da nam se pridruže u ovom nastojanju.
Studenti će poboljšati jezične, digitalne,
socijalne, matematičke, socijalne i druge kompetencije.
Nakon uvodne faze, e-twinning partneri razmjenjivat će ideje, iskustva, igre ... Nakon toga ćemo stvoriti timove. Timovi će igrati igre, dovršavati zadatke, dijeliti znanje i susretati se s vršnjacima širom Europe. Kontinuirana evaluacija vrlo je važan dio projekta. Stoga ćemo tijekom suradnje stvoriti aktivnosti u kojima će studenti samo samovrednovati ​​svoj rad, a također će vrednovati i svaki drugih:

 

Glavni cilj ovog projekta je  procijeniti potencijalne studente i otkriti njihove talente. Pomaganje djeci da otkriju u čemu su dobri potiče zdravo samopoštovanje, a također je ključno za njihov uspjeh kasnije u životu. Igra je najprirodniji način da se to postigne.

Ovaj projekt predstavlja širenje / sažetak aktivnosti K1Erasmus projekta naših nastavnika, ali i nastavak suradnje s našim prijateljima e-twinninga koji smo pozvali da nam se pridruže u ovom nastojanju.

Studenti će poboljšati jezik, digitalno,

socijalne, matematičke, socijalne i druge kompetencije.

Nakon uvodne faze, e-twinning partneri razmjenjivat će ideje, iskustva, igre ... Nakon toga ćemo stvoriti timove. Timovi će igrati igre, dovršavati zadatke, dijeliti znanje i susretati se s vršnjacima širom Europe. Kontinuirana evaluacija vrlo je važan dio projekta. Stoga ćemo tijekom suradnje stvoriti aktivnosti u kojima će studenti samoprocjenjivati ​​svoj rad, a također i međusobno vrednovati. Rezultate projekta predstavit ćemo i ostalim nastavnicima u našoj školi .

 

 

Pedagoški ciljevi

 

• Upoznavanje drugih ljudi, upoznavanje drugih kultura i istovremeno bolje upoznavanje sebe.

• Razvijanje osjećaja suradnje i grupnog rada, učenje biti dio tima. Proizvodi su rezultat rada svih članova tako da je doprinos svih bitan za konačni uspjeh. Zbog toga su svi učenici nezamjenjivi i 'važni'.

• njegovanje vještina u raznim područjima, uključujući intelektualnu, komunikacijsku i analizu. Tijekom zadatka učenici trebaju slijediti upute svog mentora, pratiti doprinose svojih partnera, odražavati vlastiti doprinos, otkrivati ​​moguća rješenja, sugerirati ideje, pregovarati o konačnom proizvodu, birati i glasati za ono što žele, razmotriti i odlučiti imena, ideje , priče itd.

• Učenje vrijednosti evaluacije procjenom konačnih rezultata. Svaka je škola odgovorna za ocjenu konačnih proizvoda svih timova kao i za procjenu aktivnih rezultata i doprinosa članova u stvaranju ovih rezultata. To povećava kritičko mišljenje učenika i vodi pravednoj procjeni rada drugih, kao i njihovog vlastitog.

• Poboljšanje vještina IKT-a i Interneta. Svi se zadaci obavljaju pomoću web alata koji omogućuju zajedničkim radima na mreži i stvaranju zajedničkih proizvoda. Budući da su mentori i partneri u drugim školama, komunikacija se odvija putem TwinSpacea. Ovaj proces pomaže učenicima da shvate kako se obrazovanje može postići metodama učenja na daljinu i kako se današnje učionice razlikuju od prošlih.

 

Prije projekta

• Nastavnici razgovaraju i odlučuju o rasporedu projekta. Oni odlučuju o izazovima i tko je odgovoran za postavljanje zadataka koji su izazovi . (Izazovi su problemi ili zadaci koje učitelj kroz igre stvara, a kojima učenici trebaju da zajednički rade na rješavanju ili dovršavanju. Mogu pokriti bilo koji predmet ili kombinaciju predmeta; , IKT, znanost, povijest, matematika, jezik, glazba, sport i obrazovanje, umjetnost i zanat, matematika i religija detaljnije su opisani u odjeljku procesa)

• Oni formiraju grupe (dijeleći svoje učenike) i postaju mentori.

• Pozivaju svoje učenike u TwinSpace dajući im korisnička imena i lozinke kako bi se mogli samostalno prijaviti.

• Oni pišu te skupine  s    članovima i njihovim mentorima na učenike Corner i svaki mentor počinje novu kategoriju za svoj tim. Sva komunikacija između mentora i članova tima odvija se tamo.

Tijekom projekta

• Projekt započinje uvodnom fazom u kojoj učenici upoznaju sebe i svoju školu i grad. Oni mogu fotografirati svoju školu ili napraviti kratak video zapis o školi i dijelovima svog grada. Predstavljaju se s voki avatarom i dovršavaju svoj profil. Studente se uvijek potiče da pišu komentare ispod objava, iznoseći svoje mišljenje i dojmove.

• Nastavnici će stvoriti zadatke za učenike. Fotografije, linkove i materijale staviti će na platformu e-twinning.

• Svaki mentor daje forumu na forumu članovima tima i traži od njih da započnu zadatke tako što će im dati određene upute, odgovarati na pitanja, davati prijedloge, dodijeliti odgovornosti, organizirati ankete itd.

• Kada su proizvodi svakog tima spremni, mentor ih objavljuje na Twinspaceu na odgovarajućoj stranici.

• Kada je Izazov završen, škola započinje s evaluacijom svih proizvoda i svih timova. Postoji zasebna stranica za ocjenjivanje i svaka škola tamo objavljuje rezultate i rezultate.

• Svaki mentor najavljuje najaktivnijeg člana tima kao vođu, a kolaž Vođa izazova izrađuje se upotrebom fotografija, video zapisa, crteža itd.

Završetak projekta

• Učenici prezentiraju svoj napredak tijekom projekta sa slikama i tekstovima o njihovim simpatijama i talentima koje su otkrili tijekom projekta.

• Učenici evaluiraju cijeli projekt i spominju svoje omiljene Izazove i omiljene zadatke.

 

 

Primjeri zadataka

ICT Challenge

• Odaberite ime vašeg tima

• Napravite grupni kolaž

• Dizajnirajte grb svoje grupe i odaberite moto svoje grupe

• Napravite oblak riječi s jakim i slabostima vaše grupe.

Znanstveni izazov

• Napravite timski blog o svojoj zvijezdi i zviježđu

• Označite zvijezde svih timova i napravite novu zviježđe, odaberite ime i sliku

• Napravite kviz na temelju svih blogova

Religion Challenge

• Odaberite biblijsku osobu i stvorite njegov Religiozni / Facebook profil

• Napravite kviz na temelju svih lažnih knjiga

Umjetnost i obrt izazov

• Stvorite imaginarni planet za svoju zvijezdu

• Stvorite vanzemaljca-stanovnika ovog planeta

• Organizirajte crtanje na mreži i svaki tim crta krajolik svoje planete

Izazov iz matematike

• Napravite geometrijski model svoje zvijezde

• Uzmite kviz "Matematika i zvijezde"

• Riješite probleme matematike

Glazbeni izazov

• Formirajte pojas svog planeta - nacrtajte instrumente i dajte bendu ime

• Odgovorite na kviz o europskoj himni

• Sastavite himnu za svoj planet i napišite nekoliko tekstova za nju.

Izazov jezika Noteflight

• Napišite legendu za naše novo zviježđe

• Poželite želju kad vidite zvijezdu

• Pišite o životu na svojim novim planetima

Sportski izazov

• Napravite zajednički mural vašeg omiljenog sporta

• Napravite test tjelesne spremnosti i prenesite rezultate

• Stvorite zajednički videozapis u kojem ćete predstaviti svoj tim kako pleše izabranu pjesmu

 

Procjena i procjena

• Ocjenjivanje se odvija na kraju svakog Izazova od strane samih učenika koji ocjenjuju finalne proizvode i rezultate timova. Rezultati su zapisani na ploči na stranici "Odbor lidera i Dvorana slavnih". Na ovaj se način svi učenici potiču da naporno rade ili još teže rade na postizanju boljih rezultata jer se stvara konkurentnost među skupinama.

• Učitelji ocjenjuju učinak svojih članova i odaberu jednog, najaktivnijeg, za vođu Izazova. Ovo je još jedan način za promicanje konkurentnog i aktivnog sudjelovanja među članovima koji pokušavaju postati vođe svog tima.

• Zadaci evaluacije moraju se osmisliti i na kraju projekta, kada se od učenika traži da ocijene cijeli projekt i odaberu svoje omiljene zadatke i izazove.

 

Nastavak

• Informacije o projektu i njegovom napretku mogu se naći na web stranici škole kako bi se mogla informirati škola i šira zajednica.

• Kutak eTwinning može se stvoriti slikama i tiskanim materijalom završnih proizvoda kako bi cijela škola mogla saznati više o projektu.

• Zadaci mogu pružiti ideje ostalim nastavnicima da se uključe u svoje predmete, jer pokrivaju širok raspon tema.

• Roditelji se mogu obavijestiti putem roditelja navečer ili osmisliti izazov koji također uključuje njih.

  eTwinning je dio Erasmus +, EU programa za obrazovanje,

Trening, mladi i sport

 

Projekt započinjemo hrabro ..ovih ću dana pozvati nove ćlanove !


1.zadaci za partnere na projektu...kod nas je štrajk ali se trudimo!

Zadatak u padletu-razmjena iskustva sudionika-kreirala sam padlet i podjelila u e-twiningu i na twitteru

https://twitter.com/MaricaXyz/status/1276149751461920769

https://padlet.com/marica_celjak1/larofsbwnewt

Kako išto smo se igrali ovih dana...

Igrati se vole i roditelji 3.a predvođeni učiteljicom Melitom.

Imamo partnere iz Albanije,naš projekt postaje međunarodni!heart


Evo kako se igraju naši prijatelji u Čakovcu!

 

U nastavi na daljinu učenici sudjeluju i kroz edukativne igre koje za njihpripremam u raznim alatima, 1 razred voli kolo sreće,pucanje balona,rečenice koje lete .Na taj način uspješno savladavaju gradivo Katoličkog vjeronauka.

Ponovno smo u školi ,zadnje dane nastave smo posvetili učenju ,ponavljanju ali i igri. Nagrada za trud i marljivost 3.b od vjeroučiteljice!

 

IGRIFIKACIJA I IGRE U NASTAVI ENGLESKOG JEZIKA

https://twinspace.etwinning.net/102431/pages/page/780836

VIRTUALNA UČIONICA - NASTAVA NA DALJINU

https://sites.google.com/view/engleski-jezik-engleski-jezik/po%C4%8Detna-stranica

 https://youtu.be/acMFrlhPzXQ

https://youtu.be/HDERLlrTw-c