preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:
Brojač posjeta
Ispis statistike od 14. 2. 2017.

Ukupno: 452579
Ovaj mjesec: 473
Ovaj tjedan: 409
Danas: 217
Carnet novosti
 


IZVOR (Narodne novine, MZO):  eSigurnost i zaštita autorskih prava

Poštivanje autorskih prava na Internetu:

Pravila za nastavnike i učenike:

- postavljaj samo svoje radove

- ako stavljaš neki sadržaj navedi izvor, autora ili imaj dozvolu autora

- obavezno pribavi privolu roditelja za fotografiranje učenika i stavljanje njihovih radova

Poveznica na autorska prava: https://www.dziv.hr/hr/intelektualno-vlasnistvo/autorsko-pravo/

- zaštitite svoje radove stavljenjem licence:  https://creativecommons.org/choose/


E-twining  School is Cool - Let‘s Play and Learn! međunarodni projekt

Marica Celjak: autor ,koordinator i sudionik i administrator ove stranice.

     Suautor projekta: Ivan  Paradi

19.11.2019. – dvogodišnji projekt

 https://live.etwinning.net/projects/project/208111

Glavni cilj ovog projekta je procijeniti potencijalne studente i otkriti njihove talente. Pomaganje djeci da otkriju u čemu su dobri potiče zdravo samopoštovanje, a također je ključno za njihov uspjeh kasnije u životu. Igra je najprirodniji način da se to postigne.
Ovaj projekt predstavlja širenje / sažetak aktivnosti K1Erasmus projekta naših učitelja, ali i nastavak suradnje s našim prijateljima e-twinninga koji smo pozvali da nam se pridruže u ovom nastojanju.
Studenti će poboljšati jezične, digitalne,
socijalne, matematičke, socijalne i druge kompetencije.
Nakon uvodne faze, e-twinning partneri razmjenjivat će ideje, iskustva, igre ... Nakon toga ćemo stvoriti timove. Timovi će igrati igre, dovršavati zadatke, dijeliti znanje i susretati se s vršnjacima širom Europe. Kontinuirana evaluacija vrlo je važan dio projekta. Stoga ćemo tijekom suradnje stvoriti aktivnosti u kojima će studenti samo samovrednovati ​​svoj rad, a također će vrednovati i svaki drugih:

 

Glavni cilj ovog projekta je  procijeniti potencijalne studente i otkriti njihove talente. Pomaganje djeci da otkriju u čemu su dobri potiče zdravo samopoštovanje, a također je ključno za njihov uspjeh kasnije u životu. Igra je najprirodniji način da se to postigne.

Ovaj projekt predstavlja širenje / sažetak aktivnosti K1Erasmus projekta naših nastavnika, ali i nastavak suradnje s našim prijateljima e-twinninga koji smo pozvali da nam se pridruže u ovom nastojanju.

Studenti će poboljšati jezik, digitalno,

socijalne, matematičke, socijalne i druge kompetencije.

Nakon uvodne faze, e-twinning partneri razmjenjivat će ideje, iskustva, igre ... Nakon toga ćemo stvoriti timove. Timovi će igrati igre, dovršavati zadatke, dijeliti znanje i susretati se s vršnjacima širom Europe. Kontinuirana evaluacija vrlo je važan dio projekta. Stoga ćemo tijekom suradnje stvoriti aktivnosti u kojima će studenti samoprocjenjivati ​​svoj rad, a također i međusobno vrednovati. Rezultate projekta predstavit ćemo i ostalim nastavnicima u našoj školi .

 

 

Pedagoški ciljevi

 

• Upoznavanje drugih ljudi, upoznavanje drugih kultura i istovremeno bolje upoznavanje sebe.

• Razvijanje osjećaja suradnje i grupnog rada, učenje biti dio tima. Proizvodi su rezultat rada svih članova tako da je doprinos svih bitan za konačni uspjeh. Zbog toga su svi učenici nezamjenjivi i 'važni'.

• njegovanje vještina u raznim područjima, uključujući intelektualnu, komunikacijsku i analizu. Tijekom zadatka učenici trebaju slijediti upute svog mentora, pratiti doprinose svojih partnera, odražavati vlastiti doprinos, otkrivati ​​moguća rješenja, sugerirati ideje, pregovarati o konačnom proizvodu, birati i glasati za ono što žele, razmotriti i odlučiti imena, ideje , priče itd.

• Učenje vrijednosti evaluacije procjenom konačnih rezultata. Svaka je škola odgovorna za ocjenu konačnih proizvoda svih timova kao i za procjenu aktivnih rezultata i doprinosa članova u stvaranju ovih rezultata. To povećava kritičko mišljenje učenika i vodi pravednoj procjeni rada drugih, kao i njihovog vlastitog.

• Poboljšanje vještina IKT-a i Interneta. Svi se zadaci obavljaju pomoću web alata koji omogućuju zajedničkim radima na mreži i stvaranju zajedničkih proizvoda. Budući da su mentori i partneri u drugim školama, komunikacija se odvija putem TwinSpacea. Ovaj proces pomaže učenicima da shvate kako se obrazovanje može postići metodama učenja na daljinu i kako se današnje učionice razlikuju od prošlih.

 

Prije projekta

• Nastavnici razgovaraju i odlučuju o rasporedu projekta. Oni odlučuju o izazovima i tko je odgovoran za postavljanje zadataka koji su izazovi . (Izazovi su problemi ili zadaci koje učitelj kroz igre stvara, a kojima učenici trebaju da zajednički rade na rješavanju ili dovršavanju. Mogu pokriti bilo koji predmet ili kombinaciju predmeta; , IKT, znanost, povijest, matematika, jezik, glazba, sport i obrazovanje, umjetnost i zanat, matematika i religija detaljnije su opisani u odjeljku procesa)

• Oni formiraju grupe (dijeleći svoje učenike) i postaju mentori.

• Pozivaju svoje učenike u TwinSpace dajući im korisnička imena i lozinke kako bi se mogli samostalno prijaviti.

• Oni pišu te skupine  s    članovima i njihovim mentorima na učenike Corner i svaki mentor počinje novu kategoriju za svoj tim. Sva komunikacija između mentora i članova tima odvija se tamo.

Tijekom projekta

• Projekt započinje uvodnom fazom u kojoj učenici upoznaju sebe i svoju školu i grad. Oni mogu fotografirati svoju školu ili napraviti kratak video zapis o školi i dijelovima svog grada. Predstavljaju se s voki avatarom i dovršavaju svoj profil. Studente se uvijek potiče da pišu komentare ispod objava, iznoseći svoje mišljenje i dojmove.

• Nastavnici će stvoriti zadatke za učenike. Fotografije, linkove i materijale staviti će na platformu e-twinning.

• Svaki mentor daje forumu na forumu članovima tima i traži od njih da započnu zadatke tako što će im dati određene upute, odgovarati na pitanja, davati prijedloge, dodijeliti odgovornosti, organizirati ankete itd.

• Kada su proizvodi svakog tima spremni, mentor ih objavljuje na Twinspaceu na odgovarajućoj stranici.

• Kada je Izazov završen, škola započinje s evaluacijom svih proizvoda i svih timova. Postoji zasebna stranica za ocjenjivanje i svaka škola tamo objavljuje rezultate i rezultate.

• Svaki mentor najavljuje najaktivnijeg člana tima kao vođu, a kolaž Vođa izazova izrađuje se upotrebom fotografija, video zapisa, crteža itd.

Završetak projekta

• Učenici prezentiraju svoj napredak tijekom projekta sa slikama i tekstovima o njihovim simpatijama i talentima koje su otkrili tijekom projekta.

• Učenici evaluiraju cijeli projekt i spominju svoje omiljene Izazove i omiljene zadatke.

 

 

Primjeri zadataka

ICT Challenge

• Odaberite ime vašeg tima

• Napravite grupni kolaž

• Dizajnirajte grb svoje grupe i odaberite moto svoje grupe

• Napravite oblak riječi s jakim i slabostima vaše grupe.

Znanstveni izazov

• Napravite timski blog o svojoj zvijezdi i zviježđu

• Označite zvijezde svih timova i napravite novu zviježđe, odaberite ime i sliku

• Napravite kviz na temelju svih blogova

Religion Challenge

• Odaberite biblijsku osobu i stvorite njegov Religiozni / Facebook profil

• Napravite kviz na temelju svih lažnih knjiga

Umjetnost i obrt izazov

• Stvorite imaginarni planet za svoju zvijezdu

• Stvorite vanzemaljca-stanovnika ovog planeta

• Organizirajte crtanje na mreži i svaki tim crta krajolik svoje planete

Izazov iz matematike

• Napravite geometrijski model svoje zvijezde

• Uzmite kviz "Matematika i zvijezde"

• Riješite probleme matematike

Glazbeni izazov

• Formirajte pojas svog planeta - nacrtajte instrumente i dajte bendu ime

• Odgovorite na kviz o europskoj himni

• Sastavite himnu za svoj planet i napišite nekoliko tekstova za nju.

Izazov jezika Noteflight

• Napišite legendu za naše novo zviježđe

• Poželite želju kad vidite zvijezdu

• Pišite o životu na svojim novim planetima

Sportski izazov

• Napravite zajednički mural vašeg omiljenog sporta

• Napravite test tjelesne spremnosti i prenesite rezultate

• Stvorite zajednički videozapis u kojem ćete predstaviti svoj tim kako pleše izabranu pjesmu

 

Procjena i procjena

• Ocjenjivanje se odvija na kraju svakog Izazova od strane samih učenika koji ocjenjuju finalne proizvode i rezultate timova. Rezultati su zapisani na ploči na stranici "Odbor lidera i Dvorana slavnih". Na ovaj se način svi učenici potiču da naporno rade ili još teže rade na postizanju boljih rezultata jer se stvara konkurentnost među skupinama.

• Učitelji ocjenjuju učinak svojih članova i odaberu jednog, najaktivnijeg, za vođu Izazova. Ovo je još jedan način za promicanje konkurentnog i aktivnog sudjelovanja među članovima koji pokušavaju postati vođe svog tima.

• Zadaci evaluacije moraju se osmisliti i na kraju projekta, kada se od učenika traži da ocijene cijeli projekt i odaberu svoje omiljene zadatke i izazove.

 

Nastavak

• Informacije o projektu i njegovom napretku mogu se naći na web stranici škole kako bi se mogla informirati škola i šira zajednica.

• Kutak eTwinning može se stvoriti slikama i tiskanim materijalom završnih proizvoda kako bi cijela škola mogla saznati više o projektu.

• Zadaci mogu pružiti ideje ostalim nastavnicima da se uključe u svoje predmete, jer pokrivaju širok raspon tema.

• Roditelji se mogu obavijestiti putem roditelja navečer ili osmisliti izazov koji također uključuje njih.

  eTwinning je dio Erasmus +, EU programa za obrazovanje,

Trening, mladi i sport

 

Projekt započinjemo hrabro ..ovih ću dana pozvati nove ćlanove !


1.zadaci za partnere na projektu...kod nas je štrajk ali se trudimo!

Zadatak u padletu-razmjena iskustva sudionika-kreirala sam padlet i podjelila u e-twiningu i na twitteru

https://twitter.com/MaricaXyz/status/1276149751461920769

https://padlet.com/marica_celjak1/larofsbwnewt

Kako išto smo se igrali ovih dana...

Igrati se vole i roditelji 3.a predvođeni učiteljicom Melitom.

Imamo partnere iz Albanije,naš projekt postaje međunarodni!heart


Evo kako se igraju naši prijatelji u Čakovcu!

 

U nastavi na daljinu učenici sudjeluju i kroz edukativne igre koje za njihpripremam u raznim alatima, 1 razred voli kolo sreće,pucanje balona,rečenice koje lete .Na taj način uspješno savladavaju gradivo Katoličkog vjeronauka.

Ponovno smo u školi ,zadnje dane nastave smo posvetili učenju ,ponavljanju ali i igri. Nagrada za trud i marljivost 3.b od vjeroučiteljice!

 

IGRIFIKACIJA I IGRE U NASTAVI ENGLESKOG JEZIKA

https://twinspace.etwinning.net/102431/pages/page/780836

VIRTUALNA UČIONICA - NASTAVA NA DALJINU

https://sites.google.com/view/engleski-jezik-engleski-jezik/po%C4%8Detna-stranica

 https://youtu.be/acMFrlhPzXQ

https://youtu.be/HDERLlrTw-c 

ENGLISH THROUGH SPORTS - ORIENTEERING - GAMIFICATION

https://youtu.be/cFghJC8hfNg

Video "Igrajmo se, živimo zdravije" objavljen na stranicama KZŽ

''Povjerenstvo za suzbijanje zlouporabe opojnih droga KZŽ svake godine obilježava Svjetski dan nepušenja (31. svibnja) i Međunarodni dan borbe protiv zloupotrebe droga i nezakonitog prometa drogama (26. lipnja). Već tradicionalno se tim povodom, organizira manifestacija koja ima za cilj promicati zdrave stilove života kao jedan od učinkovitih načina sprječavanja rizičnih ponašanja i svih oblika ovisnosti kod djece i mladih - pješačenja učenika na poznate gore i vrhove diljem Županije. Ove godine, uslijed pandemije uzrokovane virusom COVID-19 obilježavanje na takav način nije bilo moguće, te je dogovoreno da se ove godine spomenuti datumi obilježe prikladno situaciji - on line. U tom cilju škole su izradile video klipove u kojem su sudjelovali učenici na temu kvalitetnog provođenja slobodnog vremena, igrajući zaboravljene tradicionalne igre. Na taj način daje se važna poruka da se zdravi stilovi života usvajaju od najranije dobi i najbolja su prevencija za razvoj i pojavu svih oblika ovisnosti, bilo o sredstvima ili internetu, ali i prevenciji nekih drugih bolesti današnjice, poput pretilosti i slično.''

Na poveznici se nalazi video u kojem su objedinjeni video klipovi nekoliko škola naše Županije, pa i naše a i igre koje smo igrali na satu Katoličkog vejeronauka na kraju ove školske godine (bila je to nagrada 3.b ) te objavljen na stranicama Krapinsko - zagorske županije: 

"Igrajmo se, živimo zdravije"


Tijekom tri školske godine smo provodili ovaj projekt. Zbog pandemije COVID-19 projekt smo  produžili još godinu dana.

U projektu uz partnere iz drugih škole  iz naše škole su sudjelovale  – Marica Celjak, Maja Čehulić, Andrea Mokrovčak, Lorena Videk, Petra Vuković i Sunčica Ban i  Melita Ogrinšak 

 Diseminacijske aktivnosti su provodile na Učiteljskom vijeću, školskim  aktivima, županijskim stručnim vijećima. U diseminacijske aktivnosti uključeni su mediji i društvene mreže. A na poseban način su sve provedene aktivnosti dijelili s učiteljima na e-Twiningu. Sudionice mobilnosti su na taj način dalje prenosile naučena znanja i praktične vještine.Erasmus projekt

Tijek realizacije naučenog u sklopu mobilnosti može se vidjeti u e-knjizi koja osim teksta i slika sadrži i interaktivne elemente poput videozapisa, dokumenata, poveznica i slično. Istraživanja koja su proveli na kraju projekta pokazuju da su sudjelovanjem u projektu ispunili zadane ciljeve i očekivanja učenika.

S obzirom da igra potiče maštu i kreativnost te je učenicima najzabavniji oblik učenja, gdje ujedno dolazi do razvoja komunikacijskih i opće socijalnih vještina i jačanja osjećaja pripadnosti i prihvaćanja, implementaciju igre u nastavni proces vidimo kao velik potencijal za unapređenje prioritetnih područja škole. Aktivnosti koje su provodili tijekom trajanja projekta i koje nastavljaju provoditi pokazuju da su na ispravnom putu.

I za kraj preporučili bi svim prosvjetnim djelatnicima da ako su u mogućnosti svakako sudjeluju u ovakvim i sličnim projektima jer će steći nova saznanja i alate za svoje individualno napredovanje, a što je najvažnije rezultat će biti povećani interes učenika za nastavni proces i veći uspjeh u odgojno-obrazovnim postignućima.

E_Twininng oznake kvalitete pokazatelj su uspešnosti provedenih aktivnosti

 

Za motivirane

ERASMUS +

Projekt

Nositelj Erasmus akreditacije u području odgoja i općeg obrazovanja (za razdoblje od 1.2.2023. - 31.12.2027.)

 

Europski projekti škole:

Erasmus+ KA 1:

"Kroz različitost do izvrsnosti"

"Škola je fora - zaIGRAJMO se i učimo!"

''Abeceda znanosti''

Erasmus+ KA 229:

''Budi rješenje - recikliraj!''

Erasmus+ KA 210:

"ETHICS"

Europski projekt (REC):

''SNEP Junior''

 


Vrijeme primanja roditelja
Priloženi dokumenti:
Vrijeme primanja roditelja.pdf


Upisi u srednju školu

Poštovani roditelji, dragi učenici! 

Ovdje se nalaze sve novosti i dostupne informacije o upisima u srednju školu te zanimanjima koja nude određene srednje škole. 

Odluka o upisu učenika u 1. razred srednje škole u školskoj godini 2024./2025.

Pravilnik o elementima i kriterijima vrednovanja za izbor kandidata za upis u I. razred srednje škole 

      srednje.e-upisi.hr

 

Viber info-kanal o upisima u SŠ


UČIONICE

Materijali

PREVENTIVNI MATERIJALI I

PSIHOSOCIJALNA PODRŠKA

Ukoliko je Vama i/ili Vašem djetetu potrebna psihosocijalna podrška, možete je potražiti na sljedećim poveznicama: 

OBITELJSKI CENTAR KRAPINA

Hrvatska psihološka komora

Društvo psihologa Krapinsko - zagorske županije

Poliklinika za zaštitu zdravlja djece i mladih Grada Zagreba

Plavi telefon

''STELLA'' - mobilna aplikacija namijenjena mladima 11 - 18 godina i njihovim roditeljima/skrbnicima, usmjerena na promociju i prevenciju mentalnog zdravlja mladih

Centar za rehabilitaciju ERF-a 

RED BUTTON - MUP, online prijava nasilja na štetu djece 

Za sva pitanja, podršku i pomoć, unutar Škole, možete se obratiti djelatnicama stručne službe na:

osb-pedagog@kr.t-com.hr (pedagoginja), TEL: 588-204

socijalni-pedagog@os-bedekovcina.skole.hr (socijalna pedagoginja) TEL: 588-203

 


Smjernice MZO - važno!

Poštovani roditelji,

s obzirom na smjernice MZO-a (https://mzo.gov.hr/vijesti/smjernice-osnovnim-i-srednjim-skolama-vezano-uz-organizaciju-nastave-na-daljinu-uz-pomoc-informacijsko-komunikacijske-tehnologije/3585), molim vas da redovito pratite stranice OŠ Bedekovčina i da postupate prema objavama ili uputama razrednika.

Unaprijed zahvaljujem!


Coronavirus (2019-NCoV) - Informacije

 

Zbog povećanog interesa javnosti i medija, Ministarstvo zdravstva i Hrvatski zavod za javno zdravstvo svakoga dana na svojim mrežnim stranicama objavljuju najnovija saznanja u vezi coronavirusa. S obzirom na epidemiološku situaciju, informacije i preporuke se mogu realtivno brzo promijeniti, stoga molim pratite web stranice HZJZ-a (www.hzjz.hr) i Ministarstva zdravstva na kojima se svakodnevno  objavljuju ažurirani podaci  vezano uz coronavirus, kao i mjere prevencije, koje ćemo i mi redovito ažurirati:

https://www.hzjz.hr/sluzba-epidemiologija-zarazne-bolesti/koronavirus-najnovije-preporuke/

https://zdravstvo.gov.hr/koronavirus-i-mjere-prevencije/4952

https://www.hzjz.hr/medunarodna-istrazivanja/koronavirus-najnoviji-podatci/

https://www.hzjz.hr/sluzba-epidemiologija-zarazne-bolesti/pitanja-i-odgovori-o-novom-koronavirusu-2019-ncov/

https://www.koronavirus.hr/sto-moram-znati/8

 

 

 


EKO ŠKOLA

Eko škola


INFO - 2019./2020. šk./god.

Poštovani roditelji,

sve novosti i nformacije vezane za oraganizaciju rada u 2019./2020. školskoj godini, provođenju cjelovite kurikularne reforme, udžbenicima i ostalome, možete pronaći na ovom mjestu.

http://os-bedekovcina.skole.hr/roditelji/_kolska_godina_2019_2020_novosti_i_obavijesti


Next IoT projekti

STEM


IoT projekt - Now


MZO

MZO


BROŠURA

Opasnosti od strujnog udara uz prugu


AZOO


Brošura za roditelje

Brošura za roditelje - suzbijanje droga


www.UPISI.hr

Kalendar
« Prosinac 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31 1 2 3 4 5
Prikazani događaji


Otvoreni natječaji

Zalogajček

Fond Europske pomoći za najpotrebitije

 

Priloženi dokumenti:
Projekt Zalogajcek.docx


Oglasna ploča




preskoči na navigaciju