U projektu uz partnere iz drugih škole iz naše škole su sudjelovale – Marica Celjak, Maja Čehulić, Andrea Mokrovčak, Lorena Videk, Petra Vuković i Sunčica Ban i Melita Ogrinšak
Pravila za nastavnike i učenike:
- postavljaj samo svoje radove
- ako stavljaš neki sadržaj navedi izvor, autora ili imaj dozvolu autora
- obavezno pribavi privolu roditelja za fotografiranje učenika i stavljanje njihovih radova
Poveznica na autorska prava: https://www.dziv.hr/hr/intelektualno-vlasnistvo/autorsko-pravo/
- zaštitite svoje radove stavljenjem licence: https://creativecommons.org/choose/
Marica Celjak: autor ,koordinator i sudionik i administrator ove stranice.
Suautor projekta: Ivan Paradi
19.11.2019. – dvogodišnji projekt
https://live.etwinning.net/projects/project/208111
Glavni cilj ovog projekta je procijeniti potencijalne studente i otkriti njihove talente. Pomaganje djeci da otkriju u čemu su dobri potiče zdravo samopoštovanje, a također je ključno za njihov uspjeh kasnije u životu. Igra je najprirodniji način da se to postigne.
Ovaj projekt predstavlja širenje / sažetak aktivnosti K1Erasmus projekta naših učitelja, ali i nastavak suradnje s našim prijateljima e-twinninga koji smo pozvali da nam se pridruže u ovom nastojanju.
Studenti će poboljšati jezične, digitalne,
socijalne, matematičke, socijalne i druge kompetencije.
Nakon uvodne faze, e-twinning partneri razmjenjivat će ideje, iskustva, igre ... Nakon toga ćemo stvoriti timove. Timovi će igrati igre, dovršavati zadatke, dijeliti znanje i susretati se s vršnjacima širom Europe. Kontinuirana evaluacija vrlo je važan dio projekta. Stoga ćemo tijekom suradnje stvoriti aktivnosti u kojima će studenti samo samovrednovati svoj rad, a također će vrednovati i svaki drugih:
Glavni cilj ovog projekta je procijeniti potencijalne studente i otkriti njihove talente. Pomaganje djeci da otkriju u čemu su dobri potiče zdravo samopoštovanje, a također je ključno za njihov uspjeh kasnije u životu. Igra je najprirodniji način da se to postigne.
Ovaj projekt predstavlja širenje / sažetak aktivnosti K1Erasmus projekta naših nastavnika, ali i nastavak suradnje s našim prijateljima e-twinninga koji smo pozvali da nam se pridruže u ovom nastojanju.
Studenti će poboljšati jezik, digitalno,
socijalne, matematičke, socijalne i druge kompetencije.
Nakon uvodne faze, e-twinning partneri razmjenjivat će ideje, iskustva, igre ... Nakon toga ćemo stvoriti timove. Timovi će igrati igre, dovršavati zadatke, dijeliti znanje i susretati se s vršnjacima širom Europe. Kontinuirana evaluacija vrlo je važan dio projekta. Stoga ćemo tijekom suradnje stvoriti aktivnosti u kojima će studenti samoprocjenjivati svoj rad, a također i međusobno vrednovati. Rezultate projekta predstavit ćemo i ostalim nastavnicima u našoj školi .
Pedagoški ciljevi
• Upoznavanje drugih ljudi, upoznavanje drugih kultura i istovremeno bolje upoznavanje sebe.
• Razvijanje osjećaja suradnje i grupnog rada, učenje biti dio tima. Proizvodi su rezultat rada svih članova tako da je doprinos svih bitan za konačni uspjeh. Zbog toga su svi učenici nezamjenjivi i 'važni'.
• njegovanje vještina u raznim područjima, uključujući intelektualnu, komunikacijsku i analizu. Tijekom zadatka učenici trebaju slijediti upute svog mentora, pratiti doprinose svojih partnera, odražavati vlastiti doprinos, otkrivati moguća rješenja, sugerirati ideje, pregovarati o konačnom proizvodu, birati i glasati za ono što žele, razmotriti i odlučiti imena, ideje , priče itd.
• Učenje vrijednosti evaluacije procjenom konačnih rezultata. Svaka je škola odgovorna za ocjenu konačnih proizvoda svih timova kao i za procjenu aktivnih rezultata i doprinosa članova u stvaranju ovih rezultata. To povećava kritičko mišljenje učenika i vodi pravednoj procjeni rada drugih, kao i njihovog vlastitog.
• Poboljšanje vještina IKT-a i Interneta. Svi se zadaci obavljaju pomoću web alata koji omogućuju zajedničkim radima na mreži i stvaranju zajedničkih proizvoda. Budući da su mentori i partneri u drugim školama, komunikacija se odvija putem TwinSpacea. Ovaj proces pomaže učenicima da shvate kako se obrazovanje može postići metodama učenja na daljinu i kako se današnje učionice razlikuju od prošlih.
Prije projekta
• Nastavnici razgovaraju i odlučuju o rasporedu projekta. Oni odlučuju o izazovima i tko je odgovoran za postavljanje zadataka koji su izazovi . (Izazovi su problemi ili zadaci koje učitelj kroz igre stvara, a kojima učenici trebaju da zajednički rade na rješavanju ili dovršavanju. Mogu pokriti bilo koji predmet ili kombinaciju predmeta; , IKT, znanost, povijest, matematika, jezik, glazba, sport i obrazovanje, umjetnost i zanat, matematika i religija detaljnije su opisani u odjeljku procesa)
• Oni formiraju grupe (dijeleći svoje učenike) i postaju mentori.
• Pozivaju svoje učenike u TwinSpace dajući im korisnička imena i lozinke kako bi se mogli samostalno prijaviti.
• Oni pišu te skupine s članovima i njihovim mentorima na učenike Corner i svaki mentor počinje novu kategoriju za svoj tim. Sva komunikacija između mentora i članova tima odvija se tamo.
Tijekom projekta
• Projekt započinje uvodnom fazom u kojoj učenici upoznaju sebe i svoju školu i grad. Oni mogu fotografirati svoju školu ili napraviti kratak video zapis o školi i dijelovima svog grada. Predstavljaju se s voki avatarom i dovršavaju svoj profil. Studente se uvijek potiče da pišu komentare ispod objava, iznoseći svoje mišljenje i dojmove.
• Nastavnici će stvoriti zadatke za učenike. Fotografije, linkove i materijale staviti će na platformu e-twinning.
• Svaki mentor daje forumu na forumu članovima tima i traži od njih da započnu zadatke tako što će im dati određene upute, odgovarati na pitanja, davati prijedloge, dodijeliti odgovornosti, organizirati ankete itd.
• Kada su proizvodi svakog tima spremni, mentor ih objavljuje na Twinspaceu na odgovarajućoj stranici.
• Kada je Izazov završen, škola započinje s evaluacijom svih proizvoda i svih timova. Postoji zasebna stranica za ocjenjivanje i svaka škola tamo objavljuje rezultate i rezultate.
• Svaki mentor najavljuje najaktivnijeg člana tima kao vođu, a kolaž Vođa izazova izrađuje se upotrebom fotografija, video zapisa, crteža itd.
Završetak projekta
• Učenici prezentiraju svoj napredak tijekom projekta sa slikama i tekstovima o njihovim simpatijama i talentima koje su otkrili tijekom projekta.
• Učenici evaluiraju cijeli projekt i spominju svoje omiljene Izazove i omiljene zadatke.
Primjeri zadataka
ICT Challenge
• Odaberite ime vašeg tima
• Napravite grupni kolaž
• Dizajnirajte grb svoje grupe i odaberite moto svoje grupe
• Napravite oblak riječi s jakim i slabostima vaše grupe.
Znanstveni izazov
• Napravite timski blog o svojoj zvijezdi i zviježđu
• Označite zvijezde svih timova i napravite novu zviježđe, odaberite ime i sliku
• Napravite kviz na temelju svih blogova
Religion Challenge
• Odaberite biblijsku osobu i stvorite njegov Religiozni / Facebook profil
• Napravite kviz na temelju svih lažnih knjiga
Umjetnost i obrt izazov
• Stvorite imaginarni planet za svoju zvijezdu
• Stvorite vanzemaljca-stanovnika ovog planeta
• Organizirajte crtanje na mreži i svaki tim crta krajolik svoje planete
Izazov iz matematike
• Napravite geometrijski model svoje zvijezde
• Uzmite kviz "Matematika i zvijezde"
• Riješite probleme matematike
Glazbeni izazov
• Formirajte pojas svog planeta - nacrtajte instrumente i dajte bendu ime
• Odgovorite na kviz o europskoj himni
• Sastavite himnu za svoj planet i napišite nekoliko tekstova za nju.
Izazov jezika Noteflight
• Napišite legendu za naše novo zviježđe
• Poželite želju kad vidite zvijezdu
• Pišite o životu na svojim novim planetima
Sportski izazov
• Napravite zajednički mural vašeg omiljenog sporta
• Napravite test tjelesne spremnosti i prenesite rezultate
• Stvorite zajednički videozapis u kojem ćete predstaviti svoj tim kako pleše izabranu pjesmu
Procjena i procjena
• Ocjenjivanje se odvija na kraju svakog Izazova od strane samih učenika koji ocjenjuju finalne proizvode i rezultate timova. Rezultati su zapisani na ploči na stranici "Odbor lidera i Dvorana slavnih". Na ovaj se način svi učenici potiču da naporno rade ili još teže rade na postizanju boljih rezultata jer se stvara konkurentnost među skupinama.
• Učitelji ocjenjuju učinak svojih članova i odaberu jednog, najaktivnijeg, za vođu Izazova. Ovo je još jedan način za promicanje konkurentnog i aktivnog sudjelovanja među članovima koji pokušavaju postati vođe svog tima.
• Zadaci evaluacije moraju se osmisliti i na kraju projekta, kada se od učenika traži da ocijene cijeli projekt i odaberu svoje omiljene zadatke i izazove.
Nastavak
• Informacije o projektu i njegovom napretku mogu se naći na web stranici škole kako bi se mogla informirati škola i šira zajednica.
• Kutak eTwinning može se stvoriti slikama i tiskanim materijalom završnih proizvoda kako bi cijela škola mogla saznati više o projektu.
• Zadaci mogu pružiti ideje ostalim nastavnicima da se uključe u svoje predmete, jer pokrivaju širok raspon tema.
• Roditelji se mogu obavijestiti putem roditelja navečer ili osmisliti izazov koji također uključuje njih.
eTwinning je dio Erasmus +, EU programa za obrazovanje,
Trening, mladi i sport
Projekt započinjemo hrabro ..ovih ću dana pozvati nove ćlanove !
1.zadaci za partnere na projektu...kod nas je štrajk ali se trudimo!
Zadatak u padletu-razmjena iskustva sudionika-kreirala sam padlet i podjelila u e-twiningu i na twitteru
https://twitter.com/MaricaXyz/status/1276149751461920769
https://padlet.com/marica_celjak1/larofsbwnewt
Kako išto smo se igrali ovih dana...
Igrati se vole i roditelji 3.a predvođeni učiteljicom Melitom.
Imamo partnere iz Albanije,naš projekt postaje međunarodni!
Evo kako se igraju naši prijatelji u Čakovcu!
U nastavi na daljinu učenici sudjeluju i kroz edukativne igre koje za njihpripremam u raznim alatima, 1 razred voli kolo sreće,pucanje balona,rečenice koje lete .Na taj način uspješno savladavaju gradivo Katoličkog vjeronauka.
Ponovno smo u školi ,zadnje dane nastave smo posvetili učenju ,ponavljanju ali i igri. Nagrada za trud i marljivost 3.b od vjeroučiteljice!
IGRIFIKACIJA I IGRE U NASTAVI ENGLESKOG JEZIKA
https://twinspace.etwinning.net/102431/pages/page/780836
VIRTUALNA UČIONICA - NASTAVA NA DALJINU
https://sites.google.com/view/engleski-jezik-engleski-jezik/po%C4%8Detna-stranica
ENGLISH THROUGH SPORTS - ORIENTEERING - GAMIFICATION
Video "Igrajmo se, živimo zdravije" objavljen na stranicama KZŽ
''Povjerenstvo za suzbijanje zlouporabe opojnih droga KZŽ svake godine obilježava Svjetski dan nepušenja (31. svibnja) i Međunarodni dan borbe protiv zloupotrebe droga i nezakonitog prometa drogama (26. lipnja). Već tradicionalno se tim povodom, organizira manifestacija koja ima za cilj promicati zdrave stilove života kao jedan od učinkovitih načina sprječavanja rizičnih ponašanja i svih oblika ovisnosti kod djece i mladih - pješačenja učenika na poznate gore i vrhove diljem Županije. Ove godine, uslijed pandemije uzrokovane virusom COVID-19 obilježavanje na takav način nije bilo moguće, te je dogovoreno da se ove godine spomenuti datumi obilježe prikladno situaciji - on line. U tom cilju škole su izradile video klipove u kojem su sudjelovali učenici na temu kvalitetnog provođenja slobodnog vremena, igrajući zaboravljene tradicionalne igre. Na taj način daje se važna poruka da se zdravi stilovi života usvajaju od najranije dobi i najbolja su prevencija za razvoj i pojavu svih oblika ovisnosti, bilo o sredstvima ili internetu, ali i prevenciji nekih drugih bolesti današnjice, poput pretilosti i slično.''
Na poveznici se nalazi video u kojem su objedinjeni video klipovi nekoliko škola naše Županije, pa i naše a i igre koje smo igrali na satu Katoličkog vejeronauka na kraju ove školske godine (bila je to nagrada 3.b ) te objavljen na stranicama Krapinsko - zagorske županije:
Tijekom tri školske godine smo provodili ovaj projekt. Zbog pandemije COVID-19 projekt smo produžili još godinu dana.
U projektu uz partnere iz drugih škole iz naše škole su sudjelovale – Marica Celjak, Maja Čehulić, Andrea Mokrovčak, Lorena Videk, Petra Vuković i Sunčica Ban i Melita Ogrinšak
Diseminacijske aktivnosti su provodile na Učiteljskom vijeću, školskim aktivima, županijskim stručnim vijećima. U diseminacijske aktivnosti uključeni su mediji i društvene mreže. A na poseban način su sve provedene aktivnosti dijelili s učiteljima na e-Twiningu. Sudionice mobilnosti su na taj način dalje prenosile naučena znanja i praktične vještine.
Tijek realizacije naučenog u sklopu mobilnosti može se vidjeti u e-knjizi koja osim teksta i slika sadrži i interaktivne elemente poput videozapisa, dokumenata, poveznica i slično. Istraživanja koja su proveli na kraju projekta pokazuju da su sudjelovanjem u projektu ispunili zadane ciljeve i očekivanja učenika.
S obzirom da igra potiče maštu i kreativnost te je učenicima najzabavniji oblik učenja, gdje ujedno dolazi do razvoja komunikacijskih i opće socijalnih vještina i jačanja osjećaja pripadnosti i prihvaćanja, implementaciju igre u nastavni proces vidimo kao velik potencijal za unapređenje prioritetnih područja škole. Aktivnosti koje su provodili tijekom trajanja projekta i koje nastavljaju provoditi pokazuju da su na ispravnom putu.
I za kraj preporučili bi svim prosvjetnim djelatnicima da ako su u mogućnosti svakako sudjeluju u ovakvim i sličnim projektima jer će steći nova saznanja i alate za svoje individualno napredovanje, a što je najvažnije rezultat će biti povećani interes učenika za nastavni proces i veći uspjeh u odgojno-obrazovnim postignućima.
E_Twininng oznake kvalitete pokazatelj su uspešnosti provedenih aktivnosti
Nositelj Erasmus akreditacije u području odgoja i općeg obrazovanja (za razdoblje od 1.2.2023. - 31.12.2027.)
Erasmus+ KA 1:
"Kroz različitost do izvrsnosti"
"Škola je fora - zaIGRAJMO se i učimo!"
Erasmus+ KA 229:
''Budi rješenje - recikliraj!''
Erasmus+ KA 210:
Poštovani roditelji, dragi učenici!
Ovdje se nalaze sve novosti i dostupne informacije o upisima u srednju školu te zanimanjima koja nude određene srednje škole.
Odluka o upisu učenika u 1. razred srednje škole u školskoj godini 2024./2025.
Viber info-kanal o upisima u SŠ
UPUTE za TEAMS (pdf)
Virtualne učionice, 2021./2022. - predmetna nastava
Virtualne učionice - razredna nastava i ostalo, 2021./2022.
1. - 4. r - HRT 3 program
Dopunska nastava OŠ Bedekovčina
Dodatna nastava OŠ Bedekovčina
Vrednovanje i ocjenjvanje, nastava na daljinu - MZO
Teams aplikacija:
GSM - Google play
Tableti - imaju instalirano
Učenici koriste svoje AAI podatke.
PREVENTIVNI MATERIJALI I
PSIHOSOCIJALNA PODRŠKA
Ukoliko je Vama i/ili Vašem djetetu potrebna psihosocijalna podrška, možete je potražiti na sljedećim poveznicama:
Društvo psihologa Krapinsko - zagorske županije
Poliklinika za zaštitu zdravlja djece i mladih Grada Zagreba
''STELLA'' - mobilna aplikacija namijenjena mladima 11 - 18 godina i njihovim roditeljima/skrbnicima, usmjerena na promociju i prevenciju mentalnog zdravlja mladih
Centar za rehabilitaciju ERF-a
RED BUTTON - MUP, online prijava nasilja na štetu djece
Za sva pitanja, podršku i pomoć, unutar Škole, možete se obratiti djelatnicama stručne službe na:
osb-pedagog@kr.t-com.hr (pedagoginja), TEL: 588-204
socijalni-pedagog@os-bedekovcina.skole.hr (socijalna pedagoginja) TEL: 588-203
Poštovani roditelji,
s obzirom na smjernice MZO-a (https://mzo.gov.hr/vijesti/smjernice-osnovnim-i-srednjim-skolama-vezano-uz-organizaciju-nastave-na-daljinu-uz-pomoc-informacijsko-komunikacijske-tehnologije/3585), molim vas da redovito pratite stranice OŠ Bedekovčina i da postupate prema objavama ili uputama razrednika.
Unaprijed zahvaljujem!
Zbog povećanog interesa javnosti i medija, Ministarstvo zdravstva i Hrvatski zavod za javno zdravstvo svakoga dana na svojim mrežnim stranicama objavljuju najnovija saznanja u vezi coronavirusa. S obzirom na epidemiološku situaciju, informacije i preporuke se mogu realtivno brzo promijeniti, stoga molim pratite web stranice HZJZ-a (www.hzjz.hr) i Ministarstva zdravstva na kojima se svakodnevno objavljuju ažurirani podaci vezano uz coronavirus, kao i mjere prevencije, koje ćemo i mi redovito ažurirati:
https://www.hzjz.hr/sluzba-epidemiologija-zarazne-bolesti/koronavirus-najnovije-preporuke/
https://zdravstvo.gov.hr/koronavirus-i-mjere-prevencije/4952
https://www.hzjz.hr/medunarodna-istrazivanja/koronavirus-najnoviji-podatci/
https://www.koronavirus.hr/sto-moram-znati/8
Poštovani roditelji,
sve novosti i nformacije vezane za oraganizaciju rada u 2019./2020. školskoj godini, provođenju cjelovite kurikularne reforme, udžbenicima i ostalome, možete pronaći na ovom mjestu.
http://os-bedekovcina.skole.hr/roditelji/_kolska_godina_2019_2020_novosti_i_obavijesti
« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |