St. Francis of Asissi - San Francesco d'Asissi
Stranicu uređuje:Marica Celjak sudionik u projektu i koordinator za OŠ Bedekovčina
Sveti Franjo Asiški u vjerničkom puku je omiljeni svetac, osnivač i zaštitnik franjevačkog reda. Svjetski dan zaštite životinja u cijelome svijetu obilježava se 4. listopada na dan svetog Franje koji se smatra zaštitinikom okoliša i životinja. Sv. Franjo družio se sa siromasima, posluživao gubavce, pomagao potrebitima, brinuo o prirodi i okolišu, pa ga uz siromahe za svoga zaštitnika posebno uzimaju i ekolozi, a u svijetu se štuje i kao svetac mira. Sudjelovanjem u projektu učenici su upoznali život sv. Franje Asiškog kroz dramsko stvaralaštvo, književnost, igrani film, likovno stvaralaštvo i glazbeno stvaralaštvo. U projektu je sudjelovalo 43 učitelja uglavnom iz Hrvatske.Na ovom su certifikatu samo oni najaktivniji.
Ciljevi projekta os svetom Franji Asiškom bsu: upoznati život sv. Franje, aktualizirati njegov način života u današnjem svijetu, senzibilizirati učenike da kroz edukativnu priredbu i igrani film o životu svetog Franje Asiškog boljim upoznavanjem života svetog Franje i njegovog odnosa prema prirodi i svemu stvorenome, razvijaju svoju ekološku svijest u svjetlu katoličke vjere po primjeru svetog Franje Asiškog, pobuditi u učenicima duboku radost i zahvalnost prema Bogu Stvoritelju, otkrivati ljepotu i vrijednost stvorenog svijeta preko lika sv. Franje, otkrivati veličinu ljubavi Boga Stvoritelja prema čovjeku, brinuti za našu Zemlju (ekologija). Početak našega rada na projektu bio je 4. listopada kada se u svijetu obilježava dan zaštite životinja. Učenici su taj dan izradom prigodnih plakata istaknuli kako bi se svi ljudi trebali odnositi prema životinjama. Također su izdvojili i zanimljivosti o mačkama i psima kao najomiljenijim kućnim ljubimcima. Razgovarali smo o tome znaju li ih. U 4 razredu smo u sklopu teme : Zajedno stvarati i čuvati svijet u duhu sv.Franje promišljali o Božjoj mudrosti i dobroti i čovjeku – sustvaratelju te o ekologiji. radili smo plakate ali i brinuli o našem okolišu.
Projekt je integriran u Kurikulum škole, a u svoj sam ga predmet integrirala preko Pjesme stvorova i dramskog prikaza života sv. Franje, te teme u 4.razredu :Zajedno stvarati i čuvati svijet ; u 1 razredu :Priroda i ja Božje smo djelo te,Sveci su prijatelji Božji,;u 3.razredu ...te u sklopu MPT . Gledali smo film "Brat Sunce i sestra Mjesec" učenici su u dobili istraživački zadatak:Tko je sv. Franjo? Likovno su se i glazbeno izražavali, na EKO_ETNO grupi koja je dio UZ Bedex izrađivali smo razne ukrasne predmete recikliraanjem ,jaslice i prigodne božićne čestitke za učenike partnerske škole iz Šibenika i Poljske ... Svi su učenici početkom ožujka sudjelovali u eko-akciji skupljanja starog papira, plastičnih boca i starih baterija. u čemu su se posebno aktivirale učiteljice razfedne nastave i prof kemije D.Paradi i biologije D.Kadoić . Uključeni smo i u svjetsku ekološku akciju o klimatskim promjenama želeći upozoriti na stanje našeg planeta. |
IKomunikacija među partnerima odvijala se na webinarima te putem Twinspace-a. Učenici su međusobno surađivali u izradi božićnih čestitki te izradi loga projekta. Nažalost, pandemija koronavirusa onemogućila je intenzivniju suradnju .
U projektu su uglavnom korišteni Web 2. 0 alati: Canva, Pixiz, Photoscape, PPT, WordArt, Youtube, Animoto, Vimeo. Nabrojane igitalne alate koristili smo kako bismo ostvarili pedagoške ciljeve projekta. Za uređivanje fotografija koristili smo najviše Pixsiz jer se učenici dobro snalaze u njemu, sve prezentacije su učenici pretvorili u kratke filmiće u mp4 formatu, a ja sam ih prebacila na Vimeo ili Youtube (kanal koji je namjenjen djeci i sadržaj ne mogu vidjeti korisnici kojima nisam poslala link). Svi su partneri koristili javni Twinspace. Roditelji su prije početka projekta potpisali suglasnost za sudjeloovanje u projektu na kojoj piše da se djeca mogu snimati i fotografirati za potrebe projekta.
škole. U predvorju škole su se na velikom televizoru vrtjele učeničke prezentacije pa su ih mogli vidjeti svi koji su dolazili u školu.Kolegica Martina Horvati i ja (Marica Celjak )predstavile su e-Twinning projekt "Sveti Franjo Asiški" na Katehetskoj zimskoj školi u Zagrebu.
Učenici su rado prihvatili projekt. Projekt je bio jako zanimljiv i interesantan učenicima i ocijenila bih ga odličnom ocjenom. Učenici su bili jako motivirani jer su njihove prezentacije i vrednovane sumativnom ocjenom u e-dnevniku. U anketi su istaknuli su da im je projekt bio veliko otkriće, poučan, zanimljiv i zabavan. Informacije o projektu su se nalazile u razredu na panou ,na stranicam škole , a izložba čestitaka ,jaslica i njihovih radova nalazila se u predvorju škole. Kućice za ptice smo postavili oko škole.
SAŽETAK NAŠEG PROJEKTA U FOTOGRAFIJAMA
https://www.emaze.com/@AOWOFIIQF/gallery?autoplay
https://www.emaze.com/@AOWOFILWC/blank?autoplay
Nositelj Erasmus akreditacije u području odgoja i općeg obrazovanja (za razdoblje od 1.2.2023. - 31.12.2027.)
Erasmus+ KA 1:
"Kroz različitost do izvrsnosti"
"Škola je fora - zaIGRAJMO se i učimo!"
Erasmus+ KA 229:
''Budi rješenje - recikliraj!''
Erasmus+ KA 210:
Poštovani roditelji, dragi učenici!
Ovdje se nalaze sve novosti i dostupne informacije o upisima u srednju školu te zanimanjima koja nude određene srednje škole.
Odluka o upisu učenika u 1. razred srednje škole u školskoj godini 2024./2025.
Viber info-kanal o upisima u SŠ
UPUTE za TEAMS (pdf)
Virtualne učionice, 2021./2022. - predmetna nastava
Virtualne učionice - razredna nastava i ostalo, 2021./2022.
1. - 4. r - HRT 3 program
Dopunska nastava OŠ Bedekovčina
Dodatna nastava OŠ Bedekovčina
Vrednovanje i ocjenjvanje, nastava na daljinu - MZO
Teams aplikacija:
GSM - Google play
Tableti - imaju instalirano
Učenici koriste svoje AAI podatke.
PREVENTIVNI MATERIJALI I
PSIHOSOCIJALNA PODRŠKA
Ukoliko je Vama i/ili Vašem djetetu potrebna psihosocijalna podrška, možete je potražiti na sljedećim poveznicama:
Društvo psihologa Krapinsko - zagorske županije
Poliklinika za zaštitu zdravlja djece i mladih Grada Zagreba
''STELLA'' - mobilna aplikacija namijenjena mladima 11 - 18 godina i njihovim roditeljima/skrbnicima, usmjerena na promociju i prevenciju mentalnog zdravlja mladih
Centar za rehabilitaciju ERF-a
RED BUTTON - MUP, online prijava nasilja na štetu djece
Za sva pitanja, podršku i pomoć, unutar Škole, možete se obratiti djelatnicama stručne službe na:
osb-pedagog@kr.t-com.hr (pedagoginja), TEL: 588-204
socijalni-pedagog@os-bedekovcina.skole.hr (socijalna pedagoginja) TEL: 588-203
Poštovani roditelji,
s obzirom na smjernice MZO-a (https://mzo.gov.hr/vijesti/smjernice-osnovnim-i-srednjim-skolama-vezano-uz-organizaciju-nastave-na-daljinu-uz-pomoc-informacijsko-komunikacijske-tehnologije/3585), molim vas da redovito pratite stranice OŠ Bedekovčina i da postupate prema objavama ili uputama razrednika.
Unaprijed zahvaljujem!
Zbog povećanog interesa javnosti i medija, Ministarstvo zdravstva i Hrvatski zavod za javno zdravstvo svakoga dana na svojim mrežnim stranicama objavljuju najnovija saznanja u vezi coronavirusa. S obzirom na epidemiološku situaciju, informacije i preporuke se mogu realtivno brzo promijeniti, stoga molim pratite web stranice HZJZ-a (www.hzjz.hr) i Ministarstva zdravstva na kojima se svakodnevno objavljuju ažurirani podaci vezano uz coronavirus, kao i mjere prevencije, koje ćemo i mi redovito ažurirati:
https://www.hzjz.hr/sluzba-epidemiologija-zarazne-bolesti/koronavirus-najnovije-preporuke/
https://zdravstvo.gov.hr/koronavirus-i-mjere-prevencije/4952
https://www.hzjz.hr/medunarodna-istrazivanja/koronavirus-najnoviji-podatci/
https://www.koronavirus.hr/sto-moram-znati/8
Poštovani roditelji,
sve novosti i nformacije vezane za oraganizaciju rada u 2019./2020. školskoj godini, provođenju cjelovite kurikularne reforme, udžbenicima i ostalome, možete pronaći na ovom mjestu.
http://os-bedekovcina.skole.hr/roditelji/_kolska_godina_2019_2020_novosti_i_obavijesti
« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |