- NAZIV PROJEKTA: „Škola je fora – za IGRAJMO se i učimo!“
School is Cool- Let's Play and Learn!
- ovo je e Twining projekt koji je dio projekta u sklopu Erasmus + programa (KA 1)
NAZIV USTANOVE: OŠ BEDEKOVČINA
Trajanje projekta: školska godina 2021./ 22
Početak projekta : 8. 11. 2019.
NOSITELJI AKTIVNOSTI: Učenici 1. a razreda OŠ Bedekovčina u šk. godini 2021./ 2022.
Opis projekta
Učenje kroz igru je izraz koji se koristi u obrazovanju i psihologiji kako bi se opisalo kako dijete može naučiti smisliti svijet oko sebe. Djeca kroz igru mogu razviti društvene i kognitivne vještine, emocionalno sazrijevati i steći samopouzdanje potrebno za uključivanje u nova iskustva i okruženja. Kako bi odgovorili na promjenjive zahtjeve i učenika i nastavnika uključila sam se u ovaj projekt kako bi s ostalim partnerima s e Twinninga ponudila i naučila nova iskustva učenja kroz igru, učenje kroz rad, dijeljenje ideja, iskustava…
Cilj projekta
-podučiti i naučiti , te razmjenjivati učinkovite metoda učenja kroz igru
- unaprijediti metode komunikacije sudionika i omogućiti samovrednovanje i vrednovanje drugih
Očekivani rezultati
Učenik:
- uči promatranjem i istraživanjem,
- uči samostalno i suradnički , a radi i u timu
- kroz igru razvija društvene i kognitivne vještine
- koristiti web alate u daljnjem učenju i usustavljivanju znanja,
- koristi izvornu stvarnost, literaturu i ostale izvore informacija,
- primjenjuje inovativna i kreativna rješenja u igri i uz igru
Projekt ima svoju bazu u svim kurikulumskim predmetima i međupredmetnim temama.
Poveznica za ovaj projekt
https://twinspace.etwinning.net/102431/pages/page/1165341
https://twinspace.etwinning.net/102431/home
2. NAZIV PROJEKTA : Pokusi su nova fora
NAZIV USTANOVE: OŠ BEDEKOVČINA
Trajanje projekta: jedna godina
NOSITELJI AKTIVNOSTI: učenici 1. a razreda OŠ Bedekovčina( Prirodnjaci ) u školskoj godini 2021./22.
Sudionik projekta: Melita Ogrinšak
Opis projekta
Aktivnosti upoznavanja STEM područja kroz organiziranje pokusnih elemenata sa sadržajima prirodoslovlja i samostalno izvođenje manjih pokusa i njihova primjena u životnom okruženju.
Cilj projekta
Temelji projekta Pokusi su nova fora su suradnja i inovativnost u svrhu razmjene iskustava dobre prakse. Djecu treba poticati na proučavanje, eksperimentiranje, istraživanje, traženje uzročno-posljedičnih veza, aktivnost, postavljanje pitanja i samostalno traganje za odgovorima (Zašto?). Izvodeći praktične radove na različitim mjestima, u različito vrijeme i s različitim materijalima učenici će usvajati jednostavna i složena znanja na njima zanimljiv način. Upoznavat će zakonitosti prirode u okolišu koji ih okružuje, učiti kako vlastitim angažmanom doći do rješenja problema.
Tijek aktivnosti
Projekt Pokusi su nova fora obuhvaća šest područja:
1. Pokusi u školi (na satovima Prirode i društva ili na izvannastavnim aktivnostima)
2. Pokusi u kuhinji
3. Pokusi u prirodi
4. Svemir – nebo iznad nas
5. Fizika oko nas
6. Pokusi s bojama
Očekivani rezultati
Na kraju ovog projekta učenici su u mogućnosti:
− istraživati objekte, pojave i zakonitosti prirodnog svijeta na temelju opažanja, mjerenja ili izvođenja pokusa, prikupljanja i interpretiranja podataka,
− razviti sposobnost primjene jednostavnih istraživačkih metoda te usvojiti koncept znanstvenog pokusa ili istraživanja i razlikovati znanstveno utemeljene dokaze od onih koji to nisu,
− razviti sposobnost kritičkog odnosa prema informacijama (povezivanje, razjašnjavanje, izdvajanje bitnog, utvrđivanje poretka prema važnosti) i sposobnost njihovog vrjednovanja
− razviti sposobnost prepoznavanja i postavljanja istraživačkih pitanja, postavljanja hipoteza, planiranja i provođenja istraživanja, donošenja argumentiranih zaključaka na temelju rezultata
Poveznica za ovaj projekt
3. NAZIV PROJEKTA : Stvaraj s prirodom i u prirodi- create with nature and in nature
NAZIV USTANOVE: OŠ BEDEKOVČINA
Trajanje projekta: tijekom jedne školske godine
Početak projekta : 15. 09. 2021.
NOSITELJI AKTIVNOSTI: učenici 1. a razreda OŠ Bedekovčina u školskoj godini 2021./22.
Sudionik projekta: Melita Ogrinšak
O projektu
Projekt je namijenjen učenicima i učiteljima osnovnih škola diljem Europe koji vole umjetnost i prirodu. Njegova okosnica je istraživanje okoliša, njegovih resursa za obradu likovnih sadržaja i stvaralačku aktivnost te upoznavanje umjetnika koji se bave land artom, umjetničkim akcijama (performance i happening), umjetničkim instalacijama. Sudionici projekta će obrađivati likovne sadržaje po izboru, na otvorenom, koristeći materijale koje priroda nudi te svoje iskustvo podijeliti na Twinspaceu. Predviđeno trajanje projekta je školska godina 2021./2022.
CILJEVI:
Cilj projekta je utjecati na svijest učenika kroz kreativan rad u prirodi s ciljem pozitivnog ljudskog djelovanja na okoliš i kulturu življenja.
• proširivanje nastavnih sadržaja likovne kulture i među predmetnih tema
• upoznavanje života, rada i djela likovnih umjetnika koji se bave novim tehnikama, land artom, umjetničkim akcijama (performance i happening), umjetničkim instalacijama
• istraživati, upoznati, očuvati i predstaviti posebnosti prirodnih ljepota svoje regije
• poboljšati postojeće načine učenja i poučavanja primjenjujući aktivno suradničko učenje
• poticati aktivnu suradnju s lokalnom zajednicom i medijima
• prezentirati rezultate rada u živo i putem interneta koristeći digitalne mogućnosti
RADNI POSTUPAK
Svi koji žele sudjelovati trebaju tijekom šk. godine 2021./22. ostvariti nekoliko nastavnih tema iz predmetnog i međupredmetnih kurikuluma. Likovni sadržaji se trebaju obraditi u prirodi i s materijalima iz okoliša. Aktivnosti i rezultate razmjenjivati ćemo na Twinspaceu i forumima, organizirati mrežne događaje, virtualne izložbe…
Koraci:
1. Predstavi školu, mjesto i zemlju iz koje dolaziš.
2. Istraži mogućnosti likovnog izražavanja u okolišu vaše škole.
3. Nađi umjetnike koji se izražavaju koristeći prirodne resurse (odaberi način (digitalni alat)) na koji ćeš ih predstaviti partnerima.
4. Odaberi likovne sadržaje koje ćeš obraditi u prirodi.
5. Fotografiraj ili snimi tijek i rezultat rada. (odaberi digitalni alat putem kojeg ćeš najbolje pokazati tijek aktivnosti)
6. Podijeli aktivnosti na Twinspaceu te izmjeni iskustva sa partnerima.
OČEKIVANI REZULTATI
Projekt je sastavni dio predmeta Likovne kulture i među predmetnih tema ( Učiti kako učiti, Građanski odgoj i obrazovanje, Zdravlje, upotreba informacijske i komunikacijske tehnologije), a njegovim provođenjem očekuje se ostvarivanje njihovih ishoda kroz ukazivanje na sličnosti i različitosti okruženja u kojem učenici žive. Kroz projekt razvijati će se kreativno mišljenje učenika te njihovo likovno izražavanja u prirodnom okruženju u kojem borave. Rezultat projekta je virtualna izložba i njeno predstavljanje javnosti i partnerima.
4. NAZIV PROJEKTA: „Abeceda znanosti 2 „
u sklopu Erasmus + programa (KA 1)
NAZIV USTANOVE: OŠ BEDEKOVČINA
Trajanje projekta: dvije godine
NOSITELJI AKTIVNOSTI: učenici 1. a razreda OŠ Bedekovčina u školskoj godini 2021./22.
Sudionik projekta: Melita Ogrinšak
O projektu
S namjerom da unaprijedi svoje prioritetno razvojno područje „Kvaliteta nastavnog procesa“, a posebno STEM područje, Osnovna škola Bedekovčina je 2020. aplicirala na natječaj AMPEU svoj 3. Erasmus+ KA1 projekt, ''Abeceda znanosti'' te je i osvojio najviše bodova od svih prijavitelja u kategoriji, 98 /100. Ovaj eTwinning projekt sastavni je dio tog Erasmus+ KA1 projekta. Kroz sam Erasmus+ projekt nastojat će se povećati implementacija istraživačke nastave i iskustvenog interdisciplinarnog učenja temeljenog na problemskom pristupu u nastavni proces kroz redovnu nastavu, projekt „Težimo izvrsnosti“ , kroz nove INA „Abeceda znanosti 3, 4, 5 i 6“ i druge aktivnosti. Cilj projekta je podizanje funkcionalne pismenosti učenika za prirodoslovlje i matematiku, kao i povećanje motiviranosti i zainteresiranosti učenika općenito za nastavni proces.
CILJEVI
Cilj ovog eTwinning projekta je osiguravanje vidljivosti samog Erasmus+ KA 1 projekta ''Abeceda znanosti'' i njegovih planiranih projektnih aktivnosti, no također i razmjena iskustava i dobrih praksi s drugim školama u EU, kao i moguća uspostava suradnje s njima na nekim aktivnostima vezanim uz implementaciju STEM-a u nastavu i izvannastavne aktivnosti.
RADNI POSTUPAK
Uspostavit će se suradnja s barem 2 zainteresirane škole u EU koje žele razmjenjivati svoja iskustva u implementaciji suvremenih i inovativnih metoda u STEM nastavi.
– pronaći barem 2 zainteresirane škole;
– preko video-konferencije upoznati međusobno učenike iz škola-partnera koji će sudjelovati u STEM aktivnostima i ovom eTwinning projektu; dogovoriti aktivnosti vezane uz STEM koje će provesti i međusobno prezentirati jedni drugima;
– svaka škola provodi dogovorene STEM aktivnosti;
– svaka škola preko video-konferencije prezentira drugima provedene aktivnosti i svoje zaključke.
OČEKIVANI REZULTATI
Ovaj eTwinning projekt trebao bi doprinijeti kvaliteti provođenja i vidljivosti 3. Erasmus+ KA1 projekta Osnovne škole Bedekovčina, ''Abeceda znanosti'', uspostavi kvalitetnije suradnje s europskim školama-partnerima, pokazati mogućnosti eTwinning portala drugim odgojno-obrazovnim djelatnicima i ustanovama u regiji te ih potaknuti na uključivanje. Očekuje se, također, razmjena i usvajanje novih znanja i vještina sudionika vezanih uz STEM nastavu, a za učenike nova iskustva i načine učenja i komunikacije s vršnjacima u drugim državama EU.