preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:
Brojač posjeta
Ispis statistike od 14. 2. 2017.

Ukupno: 457171
Ovaj mjesec: 5065
Ovaj tjedan: 1277
Danas: 5
Carnet novosti
 

Dragi učenici i roditelji!

Završila je još  jedna nastavna godina.

Želim svima  da  se dobro odmorite tijekom ljetnih  praznika.

Ostanite  zdravi  i  veseli 

vaša  učiteljica  Melita

Dan škole

Ove školske godine  Dan škole obilježili smo na drugačiji način.Mi smo sudjelovali u obilježavanju tog dana na način da smo snimali male video priče  o jednom danu na nastavi.

Svoje uratke stavili smo na padlet

Poveznica za  padlet

https://padlet.com/ogrinsakmelita/pr3vk8jm6y6924y5

 

 

 

Video "Igrajmo se, živimo zdravije" objavljen na stranicama KZŽ

''Povjerenstvo za suzbijanje zlouporabe opojnih droga KZŽ svake godine obilježava Svjetski dan nepušenja (31. svibnja) i Međunarodni dan borbe protiv zloupotrebe droga i nezakonitog prometa drogama (26. lipnja). Već tradicionalno se tim povodom, organizira manifestacija koja ima za cilj promicati zdrave stilove života kao jedan od učinkovitih načina sprječavanja rizičnih ponašanja i svih oblika ovisnosti kod djece i mladih - pješačenja učenika na poznate gore i vrhove diljem Županije. Ove godine, uslijed pandemije uzrokovane virusom COVID-19 obilježavanje na takav način nije bilo moguće, te je dogovoreno da se ove godine spomenuti datumi obilježe prikladno situaciji - on line. U tom cilju škole su izradile video klipove u kojem su sudjelovali učenici na temu kvalitetnog provođenja slobodnog vremena, igrajući zaboravljene tradicionalne igre. Na taj način daje se važna poruka da se zdravi stilovi života usvajaju od najranije dobi i najbolja su prevencija za razvoj i pojavu svih oblika ovisnosti, bilo o sredstvima ili internetu, ali i prevenciji nekih drugih bolesti današnjice, poput pretilosti i slično.''

Na poveznici se nalazi video u kojem su objedinjeni video klipovi nekoliko škola naše Županije, pa i naše te objavljen na stranicama Krapinsko - zagorske županije: 

"Igrajmo se, živimo zdravije"

Naš razred u tome je sudjelovao svojim malim videom.

Pohvala

''Nadamo se da će i Vas ovaj video podsjetiti na važnost igre i doprinijeti boravku na otvorenom i u prirodi.''

Bogatstvo različitosti- naš veliki uspjeh

VIII. Međunarodni likovno-literarno-novinski natječaj „Bogatstvo različitosti" - uspjeh učenika 3.a!

Osnovna škola „Matija Gubec“ iz Tavankuta (Vojvodina, R. Srbija) već tradicionalno organizira međunarodni nagradni literarni, novinarski i likovni natječaj „Bogatstvo različitosti“ za učenike osnovnih škola, kojim se želi potaknuti djecu na raspravu o temama suživota s drugima i drukčijima te razvijanje solidarnosti i povezivanje s vršnjacima iz različitih krajeva.

Tema ovogodišnjeg natječaja bila je "Nijedno prijateljstvo nije slučajno".

Natječaj je  bio otvoren do 15. ožujka 2020. godine. Na ovaj natječaj javili su se učenici 3. a razreda naše škole svojim zajedničkim likovnim radom i osvojili su 1. mjesto u kategoriji  likovnih radova učenika od 1. – 4. razreda!

Čestitke na velikom uspjehu!

Lovrakovi dani kulture

LOVRAKOVI DANI KULTURE 2020. "Djedovi i bake čuvari uspomena"

Izvršni odbor Lovrakovih dana kulture raspisao je natječaj za najbolje literarne, novinarske i likovne ostvaraje učenika osnovnih škola Republike Hrvatske. Tema ovogodišnjeg natječaja  bila je Djedovi i bake- čuvari uspomena. Učenici 3. a razreda naše škole sudjelovali su na ovom natječaju s 5 literarnih  i  4 likovna  rada. U kategoriji likovnih ostvaraja učenika od 1.-4. razreda  odlukom Prosudbenog  povjerenstva za likovne ostvaraje (Igor Taritaš, predsjednik; Anita Res, član; Marica Čičak, član, Igor Vujatović, član) nagrađen je i naš učenik Viktor Ptičar koji je osvojio 3. mjesto!

Majčin dan

Majčin dan - pohvala radova učenika 3.a razreda

Majčin dan se obilježava svake druge nedjelje u mjesecu svibnju, a ove godine je to bio datum 10. svibnja 2020. godine. Majkama se iskazuje ljubav, podrška, potpora te se ističe važnost njihove uloge u svim našim životima.

Učenici 3.a razreda su to iskazali kroz pjesme i razne likovne radove koje možete vidjeti na poveznicama:  https://www.storyjumper.com/book/read/83203025/5eb7a7b06b0e8

http://linoit.com/users/MelitaO/canvases/3.a%20%20Majčin%20dan

Najmlađi za vode Hrvatske

Najmlađi za vode Hrvatske 2019. - 2020. - 1. mjesto osvojio rad učenika 3. a razreda Viktora Ptičara!

 

Učenici naše škole sudjelovali  su sa svojim likovnim radovima na natječaju Hrvatskih voda „ Najmlađi za vode Hrvatske   2019.-2020.“

Na natječaj su stigle prijave iz 96  osnovnih škola diljem Hrvatske   iz različitih kategorija.

 

U kategoriji likovnih radova pristigla  su  148 rada. Sedmeročlano Povjerenstvo Hrvatskih voda 3. ožujka 2020. godine pregledalo je radove i izabralo najbolje iz mnoštva veselih dječjih crteža .

U kategoriji   likovnih radova –  za niže razrede  1. mjesto osvojio je rad učenika  3. a razreda Viktora Ptičara. 

Za Zemljin spas ja dižem svoj glas

Za Zemljin spas ja dižem svoj glas - posebna pohvala za rad naše učenice Mirte Pavetić

 

Imajući na umu važnost očuvanja okoliša čijoj zaštiti može pomoći svatko od nas,  Školska knjiga u suradnji s Fondom za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost objavila je kreativni natječaj Za Zemljin spas ja dižem svoj glas za sve učenike od prvog do četvrtog razreda osnovne škole.

Zadatak na natječaju bio je osmisliti motiv za platnenu vrećicu karakterističan za mjesto u kojem učenici žive, koje vole i dobro poznaju. Na tom natječaju sudjelovali su i učenici 3. a razreda    naše škole  s motivom košare i naših brega. Na natječaj je prijavljeno 335 radova. Uz tri nagrađena likovna rada u svakoj kategoriji, stručni žiri je  izdvojio  i nekoliko njih koji su  ih oduševili.  Među tim radovima s posebnom pohvalom je i rad naše učenice Mirte Pavetić.

Čestitamo Mirti na uspjehu.

Nastava na daljinu- video materijali za učenike

Dragi  učenici i roditelji, poštovani kolege i kolegice!

Tijekom nastave na daljinu učenicima    snimat ću vam     video- lekcije   iz Hrvatskog jezika, Matematike i Prirode i društva – obrada gradiva  u svrhu pomoći učenicima u učenju i   radu 

 Za  neke video  lekcije koristit ću   školske   materijale -   učeničke  udžbenike, čitanke, te djelomično prezentacije izdavačke kuće koje  ću  mijenjati   i dopunjavati prema potrebi

Poveznice za video lekcije   koje ću vam ovdje stavljati

  1. Matematika

https://www.loom.com/share/902cc6952f4c44edb67c391a68af1b31

https://www.loom.com/share/5bef1467424142d0a5e88e589a562b0c

https://www.youtube.com/watch?v=TdTN1_nPTLs&feature=youtu.be

https://www.loom.com/share/935097d691734624ae671505640b4c52

https://www.loom.com/share/3f2a3cf09d2f4412a0ac3f5b131eb6a9

https://www.loom.com/share/cff5444e2b274693ba123ece23ca1289

 https://www.loom.com/share/21779ff7f1534c26a45d2194b1566866  

https://www.loom.com/share/4e5afd139be44637a1ec74aecaa39175

https://www.loom.com/share/5e93fa36f04b4aa89d4923261890cd2d

  1. Priroda i društvo

https://www.loom.com/share/b2b8e151014c4879b1def02afaa36320

https://www.youtube.com/watch?v=V-6PC8j7pa4&feature=youtu.be

https://www.youtube.com/watch?v=Ur31GiU5ryA&feature=youtu.be

https://www.loom.com/share/9bed6e5eb8ca4cd79a51b53f6e9aada1

https://www.loom.com/share/b4e83284d4084a8483e63bbdfc5d5054

https://www.loom.com/share/b2b8e151014c4879b1def02afaa36320

https://www.loom.com/share/7eb2ec827b09481b9b6573d969220aaa

  1. Upoznavanje učenika sa digitalnim alatima

https://www.loom.com/share/e3c8581ffa0a486a80ab27e3e442f5b3

https://www.loom.com/share/323c58544ff347b499528c5948fdaea8

https://www.loom.com/share/bea80c879a664ded864edc08f2e07186 https://www.loom.com/share/9b7276b5856a4d2fbb28d0d333a885c

 

Hrvatski jezik

https://www.youtube.com/watch?v=_NKa65dmyJ4&feature=youtu.be

https://www.youtube.com/watch?v=cthhI7DvRt0&feature=youtu.be

https://www.loom.com/share/60a859a5f5b441ec8b53509f0de35272

https://www.loom.com/share/0b68751d54744ed2ae7f3445423bbcdc

https://www.loom.com/share/3dd8840468264cd7b909bb19f31467de

 

 

 

Priroda i društvo

https://www.youtube.com/watch?v=V-6PC8j7pa4&feature=youtu.be

https://www.youtube.com/watch?v=Ur31GiU5ryA&feature=youtu.be

https://www.loom.com/share/9bed6e5eb8ca4cd79a51b53f6e9aada1

https://www.loom.com/share/b4e83284d4084a8483e63bbdfc5d5054

https://www.loom.com/share/b2b8e151014c4879b1def02afaa36320

https://www.loom.com/share/7eb2ec827b09481b9b6573d969220aaa

 

6. Likovno - literarni natječaj na temu 'Domovinski rat' Vijest ima dokument u privitku

U utorak 11.02.2020. u Galeriji Gradske knjižnice „Ksaver Šandor Gjalski „ održala se svečana  dodjela nagrada  i  priznanja nagrađenima i  sudionicima projekta „ Promicanje istine o Domovinsom ratu“ i „ Likovno – literrni  natječaj na temu Domovinskog rata“ za 2019. godinu  Udruge veterana specijalne policije Domovinskog rata „Barun“.

Učenici 3. a razreda OŠ Bedekovčina  za taj natječaj osmislili    su svoju  slikovnicu likovnih i literarnih radova  imena Domovinski rat- borbom do pobjede i osvojili su 1. mjesto  u toj kategoriji.  Učenici su nagrađeni   prijenosnim  računalom, kutijom  s edukativnom igrom, priborom za likovnu kulturu i slatkišima . U ime cijelog razreda nagradu su primili Helena Vučković i Lovro Kovačić.

Slikovnica se može pogledati do kraja veljače u  Galeriji Gradske knjižnice „ Ksaver Šandor Gjalski“

Lidice 2020.

Lidice 2020.

Hrvatski školski muzej objavio je natječaj za dječje likovne radove za 48. Međunarodnu izložbu dječjeg likovnog stvaralaštva Lidice 2020. (Republika Češka) na temu Krajolik.

 

Na ovaj natječaj odazvali su se učenici  Paula Babić, Nino Đurđan, Leon Janđel i Viktor Ptičar  sa svojim radovima  Zagorski puran,  učenici Helena Vučković, Lovro Kovačić, Nives Horvat sa svojim radovima Pčela  i Nika Kučko sa svojim radom  Grad u šumi. Od 882 likovna rada stručno povjerenstvo odabralo je radove  učenika Paule Babić, Nine Đurđana, Leona Janđela i Viktora Ptičara za slanje na 48. Međunarodnu izložbu dječjeg likovnog stvaralaštva Lidice 2020. u Republiku Češku.

Svjetski dan igre

              Dana 05. veljače 2019. godine za učenike je bio poseban dan. Učenici 3.a i 3.b razreda obilježili su Svjetski dan školske igre (Global School Play Day). Umjesto knjiga, u školu su donijeli svoje omimljene igračke. Učenici su imali prilike cijeli dan uživati u slobodnoj igri bez intervencije učiteljica. Sami su odlučivali što će se igrati, s kime, koliko i na koji način.

Djeca su i u školi dokazala koliko se vole igrati te da je igra izrazito važan dio zdravog odrastanja. Najvažnije aktivnosti djeteta još od najranije dobi odvijaju se kroz igru. Na taj način djeca uče, otkrivaju, istražuju i upoznaju svijet oko sebe. Igra se provodi bez prisile, s uživanjem kroz unutarnju motiviranost djece

Stara vještina za budućnost planeta

            Održala se završnica projekta  Stara  vještina za budućnost  planeta.

Sve što su učenici tijekom projekta radili, što su naučili, pokazali su na priredbi za javnost  glumom, plesom i pjesmom  , a u razredu se održala i izložba likovnih radova, slikovnica, starih predmeta.

U raspravi nakon izrade portfelja i njezine prezentacije učenici su se osvrnuli na naučeno. Rado su sudjelovali na projektu, a istraživačkom nastavom   tražili   su odgovore na istraživačka pitanja, pretraživali nove informacije, prezentirali i objašnjavali drugima svoje zaključke.

 

          

Igraonica - Igrom do znanja

                 U petak 17. 01.2020., u 3. a razredu održala se radionica Igrom do znanja na kojoj su sudjelovali  učenici i njihovi roditelji. Učenici su s roditeljima rješavali zadatke   koje su tražili  po razredu .Odgovarajući  na pitanja  iz područja Hrvatskoga jezika, Matematike , Likovne kulture  te Prirode i društva  učenici su dio gradiva ponovili, nešto novo naučili i pri tome se lijepo zabavljali. Radionica se održala u sklopu  školskog projekta Škola je fora- zaIGRAJMO se i učimo.

Kako nam je bilo, možete pogledati u fotogaleriji. 

 

         

Likovni uspjesi na kraju prvog polugodišta

Bili smo jako vrijedni ovo polugodište i postigli smo odlične    likovne rezultate.

Radovi naših učenika  bili su  izloženi u Krapini  u Maloj dvorani povodom Tjedna  kajkavske  kulture  u Krapini 2019.

Naša učenica  i prijateljica , Paula Babić  osvojila    je prvo mjesto  na likovnom natječaju  Srce za Hrvatsku .

Naši    likovni  radovi      Izumir - moj izum za mir   ;  bili su izloženi u   Oroslavju , u Parku znanosti .

Ponosni smo na svoj uspjeh

učiteljica

        

Na putu dobrote

 NAZIV  PROJEKTA :   „Na putu dobrote / On the path of kindness“

NAZIV USTANOVE: OŠ BEDEKOVČINA

Trajanje projekta: jedna godina( 21. studeni 2019.- 21.prosinac 2020.)

Početak projekta : 21. 11. 2019.

  1.  

 

Opis projekta

Kod učenika , odraslih i svih nas u zajednici  treba stalno poticati na potrebu dijeljenja dobrih i pozitivnih trenutaka. Približavanjem blagdanskih dana, prilika je da svoje ideje pretvorimo u stvarnost. Iz ovih razloga priključila sam ovom projektu  zajedno sa svojim učenicima, kako bismo svojim aktivnostima  i drugačijem pogledu na druge, možda nešto promijenili, potaknuli druge  na šire  poglede.

 

Cilj projekta

-povećati svijest među učenicima o tome kako mogu napraviti promjenu u svijetu počevši od sebe i dijeljenja onoga što imaju s drugima

-potaknuti i širu zajednicu da se priključi sudjelovanju

 

Tijek dosadašnjih aktivnosti

  • sudjelovanje učenika u akciji  IGRAČKA JEDNA PRIJATELJA VRIJEDNA gdje su učenici prikupljali  igračke kojima se više ne koriste i poklonili ih onima kojima je to potrebno
  • učenici sudjeluju i   u akciji ŠKOLSKA VILA čiji su prikupljeni pokloni podijeljeni učenicima naše škole koji ove godine ne bi pronašli poklone ispod svoga bora
  • izradili smo poklon i čestitke za naše prijatelje iz razreda , a u čestitkama smo napisali poruke dobrote

 

Očekivani rezultati

goo A.2.1. Ponaša se u skladu s ljudskim pravima u svakodnevnom životu.
goo A.2.2. Aktivno zastupa ljudska prava.
goo B.2.1.Promiče pravila demokratske zajednice.
goo B.2.2.Sudjeluje u odlučivanju u demokratskoj zajednici.
goo C.2.1.Sudjeluje u unaprjeđenju života i rada škole.
goo C.2.2.Promiče solidarnost u školi.
goo C.2.3.Promiče kvalitetu života u školi i demokratizaciju škole.
goo C.2.4.Promiče razvoj školske kulture i demokratizaciju škole.
Projekt ima svoju bazu u svim kurikulumskim predmetima i međupredmetnim temama.

 

 

Poveznica za  ovaj projekt

https://twinspace.etwinning.net/100710/home

       

Stara vještina za budućnost planeta

         Naš projekt i dalje napreduje!

Bili smo jako vrijedni i napravili smo svoju pp prezentaciju o plastičnim vrećicama koju smo 19.  prosinca pokazali  učenicima razredne nastave.

Uspjeli smo izraditi i svoju eko slikovnicu  i e slikovnicu .

Ukrasili smo i svoju učionicu .

Baš smo vrijedni!

 

                

Stara vještina za budućnost planeta

                                               ​Još jedan gost u našem razredu!

Kako bi upoznali mušku narodnu nošnju i staru vještinu pletenja košara , mi smo u goste pozvali gospodina Željka Jakuša koji je  ispunio sva naša očekivanja.

Na radionici izrade košare , bile su i naše mame.  Košare su baš lijepo ispale. 

Ponosni smo na svoje rezultate.

 

 

      

Razglednica moga zavičaja

       

NAZIV PROJEKTA :  „Razglednica moga zavičaja“  

NAZIV USTANOVE: OŠ BEDEKOVČINA

Trajanje projekta: jedna godina ( 28. listopada 2019. – 28. listopada 2020.)

Početak projekta : 28. 10. 2019.

      NOSITELJI    AKTIVNOSTI: učenici 3. a razreda OŠ Bedekovčina

 

Opis projekta

 Učenike sam uključila u ovaj projekt kako bi  istraživačkom nastavom  bolje upoznali svoje mjesto i zavičaj. Odabranim aktivnostima uči se o svom zavičaju , a zatim  svoje radove predstavljaju  učenicima drugih škola uključenih u projekt. Projekt   se ostvaruje tijekom svih  nastavnih  predmeta  i područja.

Cilj projekta

Istražiti svoje mjesto , zavičaj, njegove osobitosti i prepoznatljivosti te ih prezentirati vršnjacima iz drugih krajeva domovine

-poticati učenike na istraživanje, uočavanje, bilježenje i uočavanje

 

Tijek dosadašnjih aktivnosti

  •  istraživačkom nastavom upoznali smo prošlost i nastanak  svojeg mjesta  kao i njegove
  • kulturno- povijesne znamenitosti 
  •  znamenitosti svojeg mjesta  naslikali smo na  prve razglednice  koje smo   poslali poštom svojim prijateljima prema zadanom krugu, a  znamenitosti zavičaja   poslali  smo    digitalno- također prema zadanom krugu
  • zimske razglednice  našeg zavičaja- motiv Zagorski vlak  u snijegu  poslali smo poštom  prema novom zadanom krugu
  • za  Uskrs smo poslali digitalne razglednice s uskrsnim motivom
  • za  kraj ove  školske godine poslali smo  digitalne  ljetne razglednice s cvjetnim uzorkom   na adrese prema novom zadanom krugu

 

Očekivani  rezultati

Učenik:


- uči promatranjem i istraživanjem,
- uči samostalno i kroz suradnju s drugima,
- prepoznaje i opisuje osobitosti svog zavičaja,
- koristiti web alate u daljnjem učenju i usustavljivanju znanja,
- koristi izvornu stvarnost, literaturu i ostale izvore informacija,
- razumije vezu između kulture i identiteta,
- koristi odgovarajuće postupke zaštite okoliša,
- iskazuje privrženost očuvanju prirodnog i kulturnog okoliša škole i lokalne zajednice

 

Poveznica za  ovaj projekt

https://twinspace.etwinning.net/91119/home

 

Neke  od naših digitalnih razglednica

 

                           

 

 

 

Terenska nastava

                                                          ​U petak 18. listopada  2019.  ostavrila se terenska nastava  učenika trećih razreda.

Na  terenskoj nastavi posjetili smo muzej u Radoboju, , dvor Veliki Tabor, muzej Seljačke bune u  Stubici. Na kraju terenske nastave , upoznali smo se sa starom vještinom izrade licitarskih srca u Mariji Bistrici. Svaki učenik  ukrasio je jedno licitarsko srce i ponio ga kući.

Bilo nam je lijepo i nezaboravno.

 

                   

Stara vještina za budućnost planeta

                               Kako bi učenici upoznali  narodnu nošnju   i vez svoga zavičaja  u goste smo pozvali članice udruge Našenina .

Bilo je uzbudljivo  i lijepo

 

      

Posjet Zagorskoj hiži

                         U sklopu svog projekta Stara vještina za budućnost planeta,  kao i za  obilježavanje Dana  kruha   učenici su posjetili    Zagorsku hižu .

Cilj posjeta bio je da učenici upoznaju  način izrade tradicionalnih zagorskih  štruklji.

Posjet je bio zabavan, a učenici su naučili   jednu  staru vještinu  , a pri tome su se zabavili i najeli.

 

                     

 

Istraživanje učenika 3. a razreda

IZBOR PROBLEMA

 

    Tijekom školske godine 2019./ 2020. na satu prirode i društva  učenici 3. a razreda  počeli su učiti o našem zavičaju.   Na satu Prirode i društva uz suvenire i tradiciju našeg zavičaja učili smo  i o gospodarstvu i kvaliteti okoliša. Zaključili smo da sve gospodarske djelatnosti i svaki pojedinac utječu na  zdrav okoliš. Kako bi se zaštitila priroda i očuvao okoliš i mi kao aktivni i svjesni građani  moramo na neki način  pridonijeti tome svojim pravilnim ponašanjem. Učeći o velikim opasnostima za naš okoliš spomenuli  smo i opasnost  prekomjerne uporabe plastičnih vrećica kojima za razgradnju treba jako puno vremena. Kao  primjer našeg doprinosa za očuvanje zdravog okoliša bez plastičnih vrećica ,  na satu razrednog odjela  razgovaralo se   i o načinima korištenja nekih drugih proizvoda napravljenih od prirodnog materijala  u zamjenu za plastične vrećice  a dio su naše prošlosti, tradicije zavičaja, a mogao  bi postati i suvenir.

 Uočili smo i problem , a to  je da  mi   ne znamo  ni jedan  prirodni  proizvod   koji bi bio dobra zamjena za plastične  vrećice , svima dostupno, a dio je prošlosti i tradicije našeg zavičaja. 

 

   Na satu razrednog odjela povela se i rasprava o tom problemu.

  Odlučili smo  se za projekt  u kojem ćemo problem  prekomjerne uporabe plastičnih vrećica i  nepoznavanja  prirodnog proizvoda koji bi bio dobra zamjena za plastične vrećice bolje  proučiti i istražiti.

  Svojim  spoznajama  želimo upoznati  ne samo roditelje već i širu zajednicu. Projekt ćemo  dopuniti  metodama i aktivnostima građanskoga odgoja.

 

ISTRAŽIVANJE PROBLEMA

Na  ploču  smo napisali  :

           Proizvod   koji bi bio dobra zamjena za plastične  vrećice , svima dostupan, a dio je prošlosti i tradicije našeg zavičaja.

Pomoću oluje ideja učenici su predlagali vrste podataka koje žele prikupljati te izvore i metode koje pritom mogu koristiti da bi saznali što više o problemu.

Prijedlozi učenika za bolji istraživački pristup radu :

  1. trebamo upoznati neke zakone i propise koji   govore o tome kako se moramo  i zašto u želji da sačuvamo zdrav okoliš
  2. da se anketiraju svi učenici  naše škole  i da se   anketom  sazna:

koliko učenika poznaje  nastanak i  opasnost od plastičnih vrećica za naš okoliš

kako dugo se razgrađuje i mogu li se reciklirati

poznaju li neki drugi proizvod koji je napravljen od prirodnog materijala , a  bila bi dobra zamjena za  plastičnu vrećicu

 

-3. da se pronađu članci na internetu koji govore o uporabi plastičnih vrećica

4. da se u trgovinama istraži što piše na mjestima gdje se plastične vrećice prodaju

5. kako upotreba plastičnih vrećica utječe na život na Zemlji

 

Svi prijedlozi učenika su prihvaćeni i krenulo se u istraživanje.

Nakon što smo proučili zakone, proveli smo anketu u našoj školi.

Rezultati ankete  su pokazali da 90 % učenika razumije da su plastične vrećice opasnost za budućnost planeta, ali isto tako 78 % učenika ne zna koliko dugo traje njihova razgradnja . 85% učenika ne zna koji bi to bio prirodni proizvod koji bi bio dobra zamjena za plastične vrećice, a dio su prošlosti i tradicije našeg zavičaja.

                

 

 

Priloženi dokumenti:
Rezultati istrazivanja.docx

Stara vještina za budućnost planeta

Učenici  3. a razreda odlučili su se za pokretanje projekta Satra vještina za budućnost planeta .

Cilj projekta  je  upoznati plastične vrećice i istražiti razloge njihova štetnog djelovanja na okoliš, te naučiti staru vještinu  pletenja košara koje mogu zamijeniti plastične vrećice, a dio su tradicije  našeg zavičaja.

učiteljica Melita Ogrinšak

Dobro došli u treći razred

Dragi učenici !

Evo, za nas je počela nova školska godina i mi smo u trećem razredu.

Ova školska godina za nas  će biti puna događanja i novih izazova. 

Želim svima  dobar početak , puno uspjeha u radu i  niz dobrih rezultata!

učiteljica Melita Ogrinšak

Za motivirane

ERASMUS +

Projekt

Nositelj Erasmus akreditacije u području odgoja i općeg obrazovanja (za razdoblje od 1.2.2023. - 31.12.2027.)

 

Europski projekti škole:

Erasmus+ KA 1:

"Kroz različitost do izvrsnosti"

"Škola je fora - zaIGRAJMO se i učimo!"

''Abeceda znanosti''

Erasmus+ KA 229:

''Budi rješenje - recikliraj!''

Erasmus+ KA 210:

"ETHICS"

Europski projekt (REC):

''SNEP Junior''

 


Vrijeme primanja roditelja
Priloženi dokumenti:
Vrijeme primanja roditelja.pdf


Upisi u srednju školu

Poštovani roditelji, dragi učenici! 

Ovdje se nalaze sve novosti i dostupne informacije o upisima u srednju školu te zanimanjima koja nude određene srednje škole. 

Odluka o upisu učenika u 1. razred srednje škole u školskoj godini 2024./2025.

Pravilnik o elementima i kriterijima vrednovanja za izbor kandidata za upis u I. razred srednje škole 

      srednje.e-upisi.hr

 

Viber info-kanal o upisima u SŠ


UČIONICE

Materijali

PREVENTIVNI MATERIJALI I

PSIHOSOCIJALNA PODRŠKA

Ukoliko je Vama i/ili Vašem djetetu potrebna psihosocijalna podrška, možete je potražiti na sljedećim poveznicama: 

OBITELJSKI CENTAR KRAPINA

Hrvatska psihološka komora

Društvo psihologa Krapinsko - zagorske županije

Poliklinika za zaštitu zdravlja djece i mladih Grada Zagreba

Plavi telefon

''STELLA'' - mobilna aplikacija namijenjena mladima 11 - 18 godina i njihovim roditeljima/skrbnicima, usmjerena na promociju i prevenciju mentalnog zdravlja mladih

Centar za rehabilitaciju ERF-a 

RED BUTTON - MUP, online prijava nasilja na štetu djece 

Za sva pitanja, podršku i pomoć, unutar Škole, možete se obratiti djelatnicama stručne službe na:

osb-pedagog@kr.t-com.hr (pedagoginja), TEL: 588-204

socijalni-pedagog@os-bedekovcina.skole.hr (socijalna pedagoginja) TEL: 588-203

 


Smjernice MZO - važno!

Poštovani roditelji,

s obzirom na smjernice MZO-a (https://mzo.gov.hr/vijesti/smjernice-osnovnim-i-srednjim-skolama-vezano-uz-organizaciju-nastave-na-daljinu-uz-pomoc-informacijsko-komunikacijske-tehnologije/3585), molim vas da redovito pratite stranice OŠ Bedekovčina i da postupate prema objavama ili uputama razrednika.

Unaprijed zahvaljujem!


Coronavirus (2019-NCoV) - Informacije

 

Zbog povećanog interesa javnosti i medija, Ministarstvo zdravstva i Hrvatski zavod za javno zdravstvo svakoga dana na svojim mrežnim stranicama objavljuju najnovija saznanja u vezi coronavirusa. S obzirom na epidemiološku situaciju, informacije i preporuke se mogu realtivno brzo promijeniti, stoga molim pratite web stranice HZJZ-a (www.hzjz.hr) i Ministarstva zdravstva na kojima se svakodnevno  objavljuju ažurirani podaci  vezano uz coronavirus, kao i mjere prevencije, koje ćemo i mi redovito ažurirati:

https://www.hzjz.hr/sluzba-epidemiologija-zarazne-bolesti/koronavirus-najnovije-preporuke/

https://zdravstvo.gov.hr/koronavirus-i-mjere-prevencije/4952

https://www.hzjz.hr/medunarodna-istrazivanja/koronavirus-najnoviji-podatci/

https://www.hzjz.hr/sluzba-epidemiologija-zarazne-bolesti/pitanja-i-odgovori-o-novom-koronavirusu-2019-ncov/

https://www.koronavirus.hr/sto-moram-znati/8

 

 

 


EKO ŠKOLA

Eko škola


INFO - 2019./2020. šk./god.

Poštovani roditelji,

sve novosti i nformacije vezane za oraganizaciju rada u 2019./2020. školskoj godini, provođenju cjelovite kurikularne reforme, udžbenicima i ostalome, možete pronaći na ovom mjestu.

http://os-bedekovcina.skole.hr/roditelji/_kolska_godina_2019_2020_novosti_i_obavijesti


Next IoT projekti

STEM


IoT projekt - Now


MZO

MZO


BROŠURA

Opasnosti od strujnog udara uz prugu


AZOO


Brošura za roditelje

Brošura za roditelje - suzbijanje droga


www.UPISI.hr

Kalendar
« Prosinac 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31 1 2 3 4 5
Prikazani događaji


Otvoreni natječaji

Zalogajček

Fond Europske pomoći za najpotrebitije

 

Priloženi dokumenti:
Projekt Zalogajcek.docx


Oglasna ploča




preskoči na navigaciju