preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:
Brojač posjeta
Ispis statistike od 14. 2. 2017.

Ukupno: 407748
Ovaj mjesec: 3967
Ovaj tjedan: 913
Danas: 30
Carnet novosti
 

Sažetak projekta 

Posljednjih godina sve veći broj učenika ima ozbiljne poteškoće i smetnje po mentalno zdravlje, među ostalim, uzrokovane i pandemijom COVID-a 19 te potresima. To potvrđuju i najnovija istraživanja (ERF Sveučilišta u Zagrebu, projekt P.R.O.T.E.C.T), čiji rezultati pokazuju visoko prisutne simptome problema mentalnog zdravlja, ozbiljne simptome depresivnosti, anksioznosti i stresa kod 20-30 posto ispitanih učenika. Do sličnih podataka došli smo i u našoj školi (upitnici, razgovori), gdje je u porastu broj učenika koji kod iskazivanja emocija koje prepoznaju kod sebe kada su u školi navode umor, osjećaj nelagode, osjećaj nemira, nervoze, ljutnje ili bijesa. Djeca osjećaju velike promjene, a ne mogu razumjeti što se događa bez podrške odraslih. Učitelji i stručni suradnici su osobe s kojima učenici uz vršnjake provode najviše vremena tijekom boravka u školi te su zaštitni čimbenik u njihovom mentalnom zdravlju. Nažalost, nemali broj učitelja se osjećaja nemoćno i nesigurno kada treba pomoći djetetu koje pokazuje probleme mentalnog zdravlja, što također loše utječe na njihovo mentalno zdravlje i osjećaj zadovoljstva poslom. Upravo zbog toga je od neobične važnosti stalno stručno usavršavanje učitelja i stručnih suradnika na području prevencija teškoći mentalnog zdravlja i problema u ponašanju te uključivanje što većeg broja djece i mladih, kao i njihovih roditelja u ŠPP, kako bi ih usmjerili, poticali njihova mišljenja, osvijestili svoje emocionalne snage, psihičke sposobnosti, želje i sklonosti. Na taj način će se ojačati zaštitni čimbenici koji osiguravaju mentalno zdravlje djece, a smanjit će se rizični čimbenici kao što su socijalna izolacija, poremećaji u ponašanju, odbacivanja i vršnjačko nasilje. 

 

Cilj

Cilj(evi) projekta Tu smo jedni za druge - prevencija teškoći mentalnog zdravlja i problema u ponašanju je educiranje i osnaživanje kompetencija odgojno-obrazovnih djelatnika Osnovne škole Bedekovčina s ciljem usvajanja potrebnih znanja i vještina prepoznavanja i preveniranja teškoći mentalnog zdravlja i problema u ponašanju kod učenika.

Također, cilj nam je kod svih učenika kontinuirano razvijanje otpornosti i jačanje mentalnog zdravlja, poučavati ih prihvaćanju i uvažavanju različitosti, razumijevanju sebe i svojih potreba, strahova i želja te načina na koji komuniciramo i surađujemo s drugima. Vezano za ovaj projekt, to namjeravamo postići predavanjima i radionicama na satovima razrednog odjela tijekom nastavne godine (četiri po razrednom odjelu), a nakon završetka edukacija učitelja i stručnih suradnika. Zbog sve izraženijih problema mentalnog zdravlja kod učenika (simptomi depresivnosti, anksioznosti i stresa, porast učestalosti negativnih emocija koje prepoznaju kod sebe kada su u školi - umor, osjećaj nelagode, osjećaj nemira, nervoze, ljutnje ili bijesa i dr.), u preveniraju navedenoga nezaobilazni dionik su i roditelji/skrbnici učenika te je jedan od ciljeva također upoznavanje roditelja/skrbnika sa svim izazovima vezanim za mentalno zdravlje djece te osnaživanje njihovih kompetencija kod prepoznavanja i pružanja podrške djeci, što bi se provelo predavanjima vanjskih stručnjaka/suradnika (po jedno za roditelje učenika PN i RN), kao i radionicama na roditeljskim sastancima (dvije po razrednom odjelu).

Mentalno zdravlje, dobra psihosocijalna klima između učenika-učitelja-roditelja kao i nošenje sa zahtjevnim školskim i životnim odnosima i situacijama (izazovima)  važno je u svakoj fazi čovjekovog života. Uz kvalitetno stručno osposobljavanje djelatnika škole, važno nam je omogućiti učenicima radionice na kojima će naučiti što je asertivnost i kako se suprotstaviti pesimističnim uvjerenjima te kako steći što objektivnije mišljenje o sebi da bi se osjećali ispunjeno i samopouzdano te mogli rješavati probleme i zauzeti se za sebe i svoja prava izravnim iznošenjem mišljenja i stavova bez da naštete drugoj osobi.

Opis programa 

 
Projekt Tu smo jedni za druge - prevencija teškoći mentalnog zdravlja i problema u ponašanju obuhvaća više planiranih aktivnosti koje se odnose na edukacije (predavanja i radionice) odgojno-obrazovnih djelatnika, učenika te roditelja učenika Osnovne škole Bedekovčina.
Stručno usavršavanje i osposobljavanje svih odgojno-obrazovnih djelatnika Osnovne škole Bedekovčina planirano je kroz dvodnevne edukacije u organizaciji Centra za djecu, adolescente i roditelje - Centar DAR, koje će biti podijeljene na dva modula: „Emocionalni poremećaji kod djece – anksioznost, depresija, samoozljeđivanje, suicidalnost, školska fobija i izbjegavanje škole“ i „Autoagresivna i heteroagresivna ponašanja kod djece – poremećaji hranjenja, ovisnosti, poremećaji ponašanja te strategije prevencije i podrške“. Cilj je da odgojno-obrazovni djelatnici kroz navedene edukacije (predavanja i radionice) osnaže svoje kompetencije vezane za prepoznavanje i prevenciju teškoći vezanih za mentalno zdravlje učenika, kao i potencijalnih problema u ponašanju te da uspješnije i sigurnije podrže i njeguju brigu o mentalnom zdravlju učenika te razvijaju njihove socio-emocionalne kompetencije.
Nakon stručnog usavršavanja/provedenih edukacija odgojno-obrazovnih djelatnika, sa svim  učenicima Osnovne škole Bedekovčina kontinuirano će se provoditi radionice implementacijom tema mentalnog zdravlja i socio-emocionalnog učenja u školi.
Radionice će provoditi prvenstveno razrednici na svojim satovima razrednog odjela/satovima razrednika, u suradnji sa stručnim suradnicama škole.
Vanjski stručni suradnik, Prof. prim. dr. sc. Vlatka Boričević Maršanić, dr. med. će, nakon provedenih edukacija za odgojno-obrazovne djelatnike, održati trening za stručne suradnike i razrednike, tj. dati upute i smjernice za provedbu predavanja i radionica na satovima razrednog odjela/satovima razrednika. Planirane su 4 predavanja/radionice po razrednom odjelu (4 sata razrednog odjela), primjerena uzrastu djece/učenika. O provedenim aktivnostima/radionicama vodit će se zabilješke, kao i upitnik zadovoljstva sudionika gdje će procijeniti koliko su bili uspješni u svladavanju zadataka te kolika je njihova osobna korisnost održanih radionica.
S obzirom da su roditelji/skrbnici nezaobilazni dionici u odgoju i obrazovanju, a posebno u području vezanom za mentalno zdravlje djece, nužno je osnaživanje njihovih kompetencija kod prepoznavanja i pružanja podrške djeci. Stoga će vanjski suradnici (Centar DAR) održati po jedno predavanje/radionicu za roditelje učenika razredne nastave i roditelje učenika predmetne nastave naziva „Mentalno zdravlje djece: izazovi i podrška“, a  planirane su i radionice na roditeljskim sastancima (jedna do dvije po razrednom odjelu), koje bi provodili razrednici u suradnji sa stručnim suradnicima škole. 
Također, planira se adaptirati i opremiti jedan dio matične škole pod nazivom „mirni kutak“ kako bi se učenicima (kad se za to javi potreba) omogućio prostor u kojem bi se stvorilo opušteno i ugodno ozračje. U tom dijelu učenici bi se osjećali sigurno, smireno i poticajno za učenje i stjecanje novih znanja i vještina te bi ih se lakše potaknulo na međusobno uvažavanje i poštivanje kroz jačanje samopouzdanja, samopoštovanja i zadovoljstva.
 
Trajanje projekta i razina preventivne aktivnosti
 
Trajanje projekta: Školska godina 2023./2024. (od eventualnog prihvaćanja projektnog prijedloga – listopad/studeni 2023. –  lipanj 2024.)
Razina preventivne aktivnosti:
Edukacija i osnaživanje kompetencija odgojno-obrazovnih djelatnika Osnovne škole Bedekovčina (učitelji i stručna služba) s ciljem usvajanja potrebnih znanja i vještina prepoznavanja i preveniranja teškoći mentalnog zdravlja i problema u ponašanju kod učenika, s posebnim naglaskom na učenike u već detektiranom potencijalnom riziku od narušenog mentalnog zdravlja i evidentiranim problemima u ponašanju. Navedeno bi se realiziralo kroz dvodnevne edukacije (ukupno trajanje 10 sati) u organizaciji stručnog tima Centra za djecu, adolescente i roditelje - Centar DAR, koje će biti podijeljene na dva modula: „Emocionalni poremećaji kod djece – anksioznost, depresija, samoozljeđivanje, suicidalnost, školska fobija i izbjegavanje škole“ i „Autoagresivna i heteroagresivna ponašanja kod djece – poremećaji hranjenja, ovisnosti, poremećaji ponašanja te strategije prevencije i podrške“. 
Također, predviđena su po su 4 predavanja/radionice po razrednom odjelu (4 sata razrednog odjela) za sve učenike/razredne odjele. Stručni tim Centra DAR, pod vodstvom Prof. prim. dr. sc. Vlatka Boričević Maršanić, dr. med. će, nakon provedenih edukacija za odgojno-obrazovne djelatnike, održati trening za stručne suradnike i razrednike, tj. dati upute i smjernice za provedbu predavanja i radionica na satovima razrednog odjela/satovima razrednika. 
Razrednici (i stručni suradnici) će nastaviti provoditi radionice s učenicima svojih razrednih odjela i nakon završene edukacije koristeći u radu, prema dogovoru, materijale i priručnike centra DAR.
O provedenim aktivnostima/radionicama vodit će se zabilješke, kao i upitnik zadovoljstva sudionika gdje će procijeniti koliko su bili uspješni u svladavanju zadataka te kolika je njihova osobna korisnost održanih radionica. 
Vanjski suradnici (Centar DAR) održati će po jedno predavanje/radionicu za roditelje učenika razredne nastave i roditelje učenika predmetne nastave (ukupno dva predavanja/radionice) na temu „Mentalno zdravlje djece: izazovi i podrška“.
Održat će se i radionice na roditeljskim sastancima svih razrednih odjela (jedna do dvije po razrednom odjelu), koje će provoditi razrednici u suradnji sa stručnim suradnicima škole, a nakon kojih će se također provoditi evaluacija.
Uređenje i opremanje jednoga prostora matične škole u „miran kutak“ gdje će se učenicima omogućiti, odnosno dati ugodnije i opuštenije okružje, bilo za potrebe individualnih razgovora s učiteljima/stručnim suradnicima, bilo kod određenih „kriznih trenutaka“ kod pojedinih učenika, gdje će imati dovoljno prostora i razumijevanja za sve ono što trenutno prolaze bez da ometaju druge i nepoželjno se ponašaju već da određenom samoregulacijom uspiju prevladati trenutne teškoće.
Predviđeno je da se projekt, tj. navedene aktivnosti kontinuirano provodi i u narednim školskim godinama.
 
Aktivnosti i metode 
 
Realizacija projekta temelji se s jedna strane na educiranju i osnaživanju kompetencija odgojno-obrazovnih djelatnika Osnovne škole Bedekovčina s ciljem usvajanja potrebnih znanja i vještina prepoznavanja i preveniranja teškoći mentalnog zdravlja i problema u ponašanju kod učenika. S druge strane, cilj je kod svih učenika kontinuirano razvijanje otpornosti i jačanje mentalnog zdravlja, poučavati ih prihvaćanju i uvažavanju različitosti, razumijevanju sebe i svojih potreba, strahova i želja te načina na koji komuniciramo i surađujemo s drugima.
 
Edukacija djelatnika
 
Stručno usavršavanje i osposobljavanje (edukacija) svih odgojno-obrazovnih djelatnika Osnovne škole Bedekovčina planirano je kroz dvodnevne edukacije u organizaciji Centra za djecu, adolescente i roditelje - Centar DAR, koje će biti podijeljene na dva modula: „Emocionalni poremećaji kod djece – anksioznost, depresija, samoozljeđivanje, suicidalnost, školska fobija i izbjegavanje škole“ i „Autoagresivna i heteroagresivna ponašanja kod djece – poremećaji hranjenja, ovisnosti, poremećaji ponašanja te strategije prevencije i podrške“. Cilj je da odgojno-obrazovni djelatnici kroz navedene edukacije (predavanja i radionice) osnaže svoje kompetencije vezane za prepoznavanje i prevenciju teškoći vezanih za mentalno zdravlje učenika, kao i potencijalnih problema u ponašanju te da uspješnije i sigurnije podrže i njeguju brigu o mentalnom zdravlju učenika te razvijaju njihove socio-emocionalne kompetencije.
 
Također, stručni tim Centra DAR, pod vodstvom Prof. prim. dr. sc. Vlatka Boričević Maršanić, dr. med. će, nakon provedenih edukacija za odgojno-obrazovne djelatnike, održati trening za stručne suradnike i razrednike, tj. dati upute i smjernice za provedbu predavanja i radionica na satovima razrednog odjela/satovima razrednika.
 
Radionice na satovima razrednog odjela/satovima razrednika
 
Predviđena su po su 4 predavanja/radionice po razrednom odjelu (4 sata razrednog odjela) za sve učenike/razredne odjele. 
Razrednici (i stručni suradnici) će nastaviti provoditi radionice s učenicima svojih razrednih odjela i nakon završene edukacije koristeći u radu, prema dogovoru, materijale i priručnike centra DAR.
Rad na satovima razrednika:
korištenje materijala i publikacija Centra DAR
Korištenje dostupnog radnog materijala za učitelje/nastavnike Odgojnog savjetovališta ERF-a pod nazivom „Slika o sebi - Okvir za osnaživanje učenika“ koji sadržava prijedloge većeg broja aktivnosti i pripadajućih radnih listova, a čija provedba je usmjerena poticanju djece i mladih na promišljanje o sebi, vođenju u tom procesu i podržavanju njihovog pozitivnog razvoja te davanje doprinosa razvoju samopoštovanja i samopouzdanja učenika. Sadržaji su iskoristivi i za upoznavanje i međusobno povezivanje učenika, stvaranje (bolje) grupne kohezije i pozitivnijeg okruženja te unaprjeđenja razrednih odnosa.
Zbirka nastavnih priprema „Protresi“ za razvoj emocionalne otpornosti i suočavanja s krizom za primjenu u osnovnim školama (dokumenti se mogu preuzeti s internetske stranice Foruma za slobodu odgoja).
Korištenje dostupnog radnog materijala za učitelje/nastavnike Odgojnog savjetovališta Nastavno-kliničkog centra Edukacijsko-rehabilitacijskog fakulteta pod nazivom „Briga za mentalno zdravlje“ koji predstavlja koristan resurs u provedbi aktivnosti s djecom i mladima vezano uz teme mentalnog zdravlja i socijalno-emocionalnih kompetencija. 
Korištenje drugih dostupnih socijalno pedagoških programa i radionica.
 
Pripremljene aktivnosti realizirati će se na satovima razrednika i kao dopuna preventivnom radu i školskim projektima. Izbor tema, aktivnosti, dinamika i način rada prilagodljiv je posebnostima razrednih odjela (broju učenika, dobi, njihovim razvojnim karakteristikama i preferiranim modalitetima učenja, iskazanom interesu i potrebama, prethodnom iskustvu sudjelovanja u sličnim sadržajima, međusobnim odnosima i dr.). 
 
Predavanja/radionice za roditelje/skrbnike
 
Vanjski suradnici (Centar DAR) održati će po jedno predavanje/radionicu za roditelje učenika razredne nastave i roditelje učenika predmetne nastave (ukupno dva predavanja/radionice, svako očekivanog trajanja 75 minuta) na temu „Mentalno zdravlje djece: izazovi i podrška“.
Nakon toga je planirano održati radionice na roditeljskim sastancima svih razrednih odjela (jedna do dvije po razrednom odjelu), koje će provoditi razrednici u suradnji sa stručnim suradnicima škole, a nakon kojih će se također provoditi evaluacija. Razrada tema i aktivnosti ovisit će i prilagoditi se dobi učenika (uzrastu), njihovim razvojnim karakteristikama i preferiranim modalitetima učenja, iskazanom interesu i potrebama, prethodnom iskustvu sudjelovanja u sličnim sadržajima, međusobnim odnosima i dr.
 
Uređenje i opremanje „mirnog kutka“
 
Planirano uređenje i opremanje jednoga prostora matične škole u „miran kutak“ gdje će se učenicima odnosno osigurati ugodnije i opuštenije okružje, bilo za potrebe individualnih razgovora s učiteljima/stručnim suradnicima, bilo kod određenih „kriznih trenutaka“ kod pojedinih učenika, gdje će imati dovoljno prostora i razumijevanja za sve ono što trenutno prolaze bez da ometaju druge i nepoželjno se ponašaju već da određenom samoregulacijom uspiju prevladati trenutne teškoće. Uređenje i opremanje „mirnog kutka“ zasniva se na pretpostavci da se dijete/učenik tamo osjeća opušteno i smireno pa bi se u tu svrhu krenulo s nabavkom određene opreme koja bi se kasnije i po potrebi nadopunjavala iz vlastitih financijskih sredstava. Za početak bi se krenulo s nabavkom tepiha ili pjenastih strunjača, vreća za sjedenje, gnijezdo za ljuljanje ili možda terapijska njihaljka i slično.
 
 
Opis korisnika 
 
Realizacija projekta podrazumijeva aktivnu uključenost svih dionika odgoja i obrazovanja u Osnovnoj školi Bedekovčina.
Svi učitelji i stručni suradnici će sudjelovati na dvodnevnom stručnom usavršavanju i osposobljavanju (edukaciji) u organizaciji Centra za djecu, adolescente i roditelje - Centar DAR, u ukupnom trajanju od 10 sati.
Razrednici i stručni suradnici proći će trening stručnog tima Centra DAR, odnosno dobiti uputstva i smjernice za provedbu predavanja i radionica na satovima razrednog odjela/satovima razrednika.
 
Potom će se održati predavanja/radionice na satovima razrednika u svim razrednim odjelima škole (4 u svakom RO), što znači da će biti uključeni svi učenici Osnovne škole Bedekovčina.
Vanjski suradnici (Centar DAR) održati će po jedno predavanje/radionicu za roditelje učenika razredne nastave i roditelje učenika predmetne nastave (ukupno dva predavanja/radionice, svako očekivanog trajanja 75 minuta) na temu „Mentalno zdravlje djece: izazovi i podrška“.
Nakon toga je planirano održati radionice na roditeljskim sastancima svih razrednih odjela (jedna do dvije po razrednom odjelu), koje će provoditi razrednici u suradnji sa stručnim suradnicima škole, što znači da će potencijalno sudjelovati i svi zainteresirani roditelji.
Koristi od projekta imat će svi dionici odgoja i obrazovanja u Osnovnoj školi Bedekovčina.
 
Očekivani rezultati 
 
Očekivanja i pretpostavke su da će se nakon stručnog usavršavanja i osposobljavanja (edukaciji) u organizaciji Centra za djecu, adolescente i roditelje - Centar DAR, u ukupnom trajanju od 10 sati, svi odgojno-obrazovni djelatnici OŠ Bedekovčina osnažiti postojeće i steći nove kompetencije na području prevencije teškoći mentalnog zdravlja i problema u ponašanju, odnosno socio-emocionalnog razvoja djece, kao i na području jačanja mentalnog zdravlja. Moći će se pravovremeno prepoznati potencijalni rizici vezani za mentalno zdravlje učenika i/ili potencijalno neprihvatljivih oblika ponašanja. S istim će se upoznati svi učenici i roditelji, koji će na taj način upoznati ili prepoznati određene rane pokazatelje mogućih većih problema vezanih za socio-emocionalni razvoj i/ili mentalno zdravlje.
Samim time očekuje se podizanje razine i pravovremenosti, pa i povjerenja u međusobnoj komunikaciji između djelatnika škole, učenika i roditelj/skrbnika. Preventivnim aktivnostima i programima očekujemo smanjenje evidentiranih poteškoća i smetnji po mentalno zdravlje (simptome depresivnosti, anksioznosti i stresa, osjećaja umora, nelagode, nemira, nervoze, ljutnje ili bijesa). Ojačat će se zaštitni čimbenici koji osiguravaju mentalno zdravlje djece, a smanjit će se rizični čimbenici kao što su socijalna izolacija, poremećaji u ponašanju, odbacivanja i vršnjačko nasilje. Također, posredno će se unaprijediti i kvaliteta nastavnog procesa te omogućiti djeci da implementacijom preventivnih programa i projekata učitelji stvaraju kvalitetnu okolinu u kojoj djeca odrastaju. Važno je imati na umu kako je mentalno zdravlje i dobrobit odgojno-obrazovnih djelatnika i ostalih stručnjaka ključan čimbenik jer su oni ti koji predstavljaju modele ponašanja i izvor podrške. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Za motivirane

ERASMUS +

Projekt

Nositelj Erasmus akreditacije u području odgoja i općeg obrazovanja (za razdoblje od 1.2.2023. - 31.12.2027.)

 

Europski projekti škole:

Erasmus+ KA 1:

"Kroz različitost do izvrsnosti"

"Škola je fora - zaIGRAJMO se i učimo!"

''Abeceda znanosti''

Erasmus+ KA 229:

''Budi rješenje - recikliraj!''

Erasmus+ KA 210:

"ETHICS"

Europski projekt (REC):

''SNEP Junior''

 


Vrijeme primanja roditelja

Upisi u srednju školu

Poštovani roditelji, dragi učenici! 

Ovdje se nalaze sve novosti i dostupne informacije o upisima u srednju školu te zanimanjima koja nude određene srednje škole. 

Odluka o upisu učenika u 1. razred srednje škole u školskoj godini 2023./2024.

Pravilnik o elementima i kriterijima vrednovanja za izbor kandidata za upis u I. razred srednje škole 

      srednje.e-upisi.hr

 

Viber info-kanal o upisima u SŠ


UČIONICE

Materijali

PREVENTIVNI MATERIJALI I

PSIHOSOCIJALNA PODRŠKA

Ukoliko je Vama i/ili Vašem djetetu potrebna psihosocijalna podrška, možete je potražiti na sljedećim poveznicama: 

OBITELJSKI CENTAR KRAPINA

Hrvatska psihološka komora

Društvo psihologa Krapinsko - zagorske županije

Poliklinika za zaštitu zdravlja djece i mladih Grada Zagreba

Plavi telefon

''STELLA'' - mobilna aplikacija namijenjena mladima 11 - 18 godina i njihovim roditeljima/skrbnicima, usmjerena na promociju i prevenciju mentalnog zdravlja mladih

Centar za rehabilitaciju ERF-a 

RED BUTTON - MUP, online prijava nasilja na štetu djece 

Za sva pitanja, podršku i pomoć, unutar Škole, možete se obratiti djelatnicama stručne službe na:

osb-pedagog@kr.t-com.hr (pedagoginja), TEL: 588-204

socijalni-pedagog@os-bedekovcina.skole.hr (socijalna pedagoginja) TEL: 588-203

 


Smjernice MZO - važno!

Poštovani roditelji,

s obzirom na smjernice MZO-a (https://mzo.gov.hr/vijesti/smjernice-osnovnim-i-srednjim-skolama-vezano-uz-organizaciju-nastave-na-daljinu-uz-pomoc-informacijsko-komunikacijske-tehnologije/3585), molim vas da redovito pratite stranice OŠ Bedekovčina i da postupate prema objavama ili uputama razrednika.

Unaprijed zahvaljujem!


Coronavirus (2019-NCoV) - Informacije

 

Zbog povećanog interesa javnosti i medija, Ministarstvo zdravstva i Hrvatski zavod za javno zdravstvo svakoga dana na svojim mrežnim stranicama objavljuju najnovija saznanja u vezi coronavirusa. S obzirom na epidemiološku situaciju, informacije i preporuke se mogu realtivno brzo promijeniti, stoga molim pratite web stranice HZJZ-a (www.hzjz.hr) i Ministarstva zdravstva na kojima se svakodnevno  objavljuju ažurirani podaci  vezano uz coronavirus, kao i mjere prevencije, koje ćemo i mi redovito ažurirati:

https://www.hzjz.hr/sluzba-epidemiologija-zarazne-bolesti/koronavirus-najnovije-preporuke/

https://zdravstvo.gov.hr/koronavirus-i-mjere-prevencije/4952

https://www.hzjz.hr/medunarodna-istrazivanja/koronavirus-najnoviji-podatci/

https://www.hzjz.hr/sluzba-epidemiologija-zarazne-bolesti/pitanja-i-odgovori-o-novom-koronavirusu-2019-ncov/

https://www.koronavirus.hr/sto-moram-znati/8

 

 

 


EKO ŠKOLA

Eko škola


INFO - 2019./2020. šk./god.

Poštovani roditelji,

sve novosti i nformacije vezane za oraganizaciju rada u 2019./2020. školskoj godini, provođenju cjelovite kurikularne reforme, udžbenicima i ostalome, možete pronaći na ovom mjestu.

http://os-bedekovcina.skole.hr/roditelji/_kolska_godina_2019_2020_novosti_i_obavijesti


Next IoT projekti

STEM


IoT projekt - Now


MZO

MZO


BROŠURA

Opasnosti od strujnog udara uz prugu


AZOO


Brošura za roditelje

Brošura za roditelje - suzbijanje droga


www.UPISI.hr

Kalendar
« Travanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Prikazani događaji


Otvoreni natječaji

Zalogajček

Fond Europske pomoći za najpotrebitije

 

Priloženi dokumenti:
Projekt Zalogajcek.docx


Oglasna ploča




preskoči na navigaciju