Opremljen dio učionice pod nazivom "mirni kutak"
U opremljenim i adaptiranim dijelovima učionica (u matičnoj školi i u PŠ Poznanovec) pod nazivom „mirni kutak“ kroz projekt „GURAM - siGUrnim koRAciMa do budućnosti“ omogućili smo učenicima drugih, budućih trećih razreda prostor u kojem bi se stvorilo opušteno i ugodno razredno ozračje.
„Mirni kutak“ učenici mogu koristiti kada se osjećaju preopterećeno, kada im je (trenutno) previše svega i kada vidimo da bi moglo doći do frustracije, nemira i ometanja ostatka vršnjaka pa koristimo tu strategiju kako bi prevenirali neko nepoželjno ponašanje. Imajući na raspolaganju „mirni kutak“ u razredu pretpostavljamo da će se sva djeca osjećati opuštenije, prihvaćeno i sigurnije što je svakako dobar preduvjet stvaranja dobre razredne klime s obzirom na detektirane potrebe u razredu.
U nadolazećoj školskoj godini 2023./2024. u tom dijelu učionice provodile bi se različite radionice gdje bi se učenici osjećali sigurno, smireno i poticajno za učenje i stjecanje novih znanja i vještina te bi ih se lakše potaknulo na međusobno uvažavanje i poštivanje kroz jačanje samopouzdanja, samopoštovanja i zadovoljstva.
S tom svrhom svi učitelji i stručni suradnici koji ulaze u učionice budućih trećih razreda mogu različitim pristupima i metodama pružati učenicima primjerenu pomoć i podršku da se što bolje prilagode u školi i društvu, ali i obrnuto.
Među nabavljenom opremom nalaze se: pjenasta strunjača, drveni dječji šator, vreća za sjedenje, gnijezdo za ljuljanje, lopta skakalica, pješčani satovi te kinetički pijesak. S vremenom će se "mirni kutak" dopunjavati i opremati prema potrebama razreda i učenika.
Objavila: Lorena Videk, mag. prim. educ.
Dana 10. svibnja 2023. u sklopu roditeljskog sastanka za roditelje učenika drugih razreda održano je predavanje i preventivna radionica pod nazivom „Poučavanje asertivnosti i rješavanju problema“ od strane vanjskog suradnika dr. sc. Snježane Šarančić u sklopu projekta "GURAM - siGUrnim koRAciMa do budućnosti".
Kroz predavanje za roditelje cilj nam je bio upoznati ih i istaknuti važnost savladavanjem asertivnih strategija. Cilj je poučiti roditelje, a i svako dijete da jasno i odlučno, ali bez vrijeđanja drugih iznese svoj stav.
Dio predavanja o rješavanju problema odnosio se na poučavanje roditelja prvom koraku u tom procesu - usporiti s vlastitim reakcijama kako bi se postupilo promišljenije. Na taj način osvještavamo da je u problematičnim situacijama bitno stati i razmisliti prije nego što išta učinimo te ih se na slikoviti način poučava kako točno utvrditi uzroke problema ili nevolja.
Roditelji su dobili kratki pregled svih radionica koje su prošli njihova djeca, a s ciljem osvještavanja, poučavanja i primjene naučenog u školi, ali i kod kuće.
Objavila: Lorena Videk, mag. prim. educ.
Dana 10. svibnja 2023. u sklopu Učiteljskog vijeća za odgojno-obrazovne djelatnike i stručnu službu OŠ Bedekovčina održano je predavanje pod nazivom „Poučavanje asertivnosti i rješavanju problema“ od strane vanjskog suradnika dr. sc. Snježane Šarančić u sklopu projekta "GURAM - siGUrnim koRAciMa do budućnosti".
Uz roditelje, i odgojno-obrazovni djelatnici su dobili uvid u važnost savladavanjem asertivnih strategija te kako prilikom rješavanja problema usporiti s vlastitim reakcijama.
Učitelji su također dobili kratki pregled svih radionica kroz koje su prošli učenici drugih razreda kroz projekt, a s ciljem osvještavanja, poučavanja i primjene naučenog u radu s učenicima i roditeljima u školi, ali i privatno u obiteljskim, prijateljskim i drugim odnosima.
Objavila: Lorena Videk. mag. prim. educ.
Realizacija projekta „GURAM - siGUrnim koRAciMa do budućnosti“ u 2.b razredu
Na Satima razrednika u sklopu projekta „GURAM - siGUrnim koRAciMa do budućnosti“ u 2. b razredu održane su sljedeće radionice.
Ciljevi ovih radionica su:
Pružiti pomoć učenicima u stjecanju znanja, vještina i navika potrebnih za mirno rješavanje napetosti i sukoba kao preduvjeta za izgradnju i učvršćenje njihovih odnosa.
1. radionica: Ja poruke
ODGOJNO-OBRAZOVNA OČEKIVANJA MEĐUPREDMETNIH TEMA
osr A.1.1. Razvija sliku o sebi.
osr B.1.3. Razvija strategije rješavanja sukoba.
osr C.1.2. Opisuje kako društvene norme i pravila reguliraju ponašanje i međusobne odnose.
goo C.1.1. Sudjeluje u zajedničkom radu u razredu.
goo C.1.2. Promiče solidarnost u razredu.
uku A.1.4. Učenik oblikuje i izražava svoje misli i osjećaje.
uku D.1.2. Učenik ostvaruje dobru komunikaciju s drugima, uspješno surađuje u različitim situacijama i spreman je zatražiti i ponuditi pomoć.
odr A.1.1. Prepoznaje svoje mjesto i povezanost s drugima u zajednici.
B.1.1.A Razlikuje primjereno od neprimjerenog ponašanja.
B.1.1.B Prepoznaje nasilje u stvarnom i virtualnom svijetu.
B.1.2.A Prilagođava se novom okruženju i opisuje svoje obveze i uloge.
2. radionica: Pohvaljujem te
ODGOJNO-OBRAZOVNA OČEKIVANJA MEĐUPREDMETNIH TEMA
osr A.1.1. Razvija sliku o sebi.
osr A.1.4. Razvija radne navike.
osr A.2.3. Razvija osobne potencijale.
goo A.1.1. Ponaša se u skladu s dječjim pravima u svakodnevnom životu.
goo C.1.3. Promiče kvalitetu života u razredu.
uku A.1.4. Učenik oblikuje i izražava svoje misli i osjećaje.
uku D.1.2. Učenik ostvaruje dobru komunikaciju s drugima, uspješno surađuje u različitim situacijama i spreman je zatražiti i ponuditi pomoć.
odr A.1.1. Prepoznaje svoje mjesto i povezanost s drugima u zajednici.
B.1.1.A Razlikuje primjereno od neprimjerenog ponašanja.
B.1.2.A Prilagođava se novom okruženju i opisuje svoje obaveze i uloge.
3. radionica: Ponašanje prema djeci i odraslima
ODGOJNO-OBRAZOVNA OČEKIVANJA MEĐUPREDMETNIH TEMA
osr A.1.1. Razvija sliku o sebi.
osr B.1.3. Razvija strategije rješavanja sukoba.
osr C.1.2. Opisuje kako društvene norme i pravila reguliraju ponašanje i međusobne odnose.
goo A.1.1. Ponaša se u skladu s dječjim pravima u svakodnevnom životu.
goo B.1.1. Promiče pravila demokratske zajednice.
goo B.1.2. Sudjeluje u odlučivanju u demokratskoj zajednici.
uku A.1.4. Učenik oblikuje i izražava svoje misli i osjećaje.
uku D.1.2. Učenik ostvaruje dobru komunikaciju s drugima, uspješno surađuje u različitim situacijama i spreman je zatražiti i ponuditi pomoć.
odr A.1.1. Prepoznaje svoje mjesto i povezanost s drugima u zajednici.
B.1.1.A Razlikuje primjereno od neprimjerenog ponašanja.
B.1.1.B Prepoznaje nasilje u stvarnom i virtualnom svijetu.
B.1.2.A Prilagođava se novom okruženju i opisuje svoje obaveze i uloge.
4. radionica: Nepoželjne riječi
ODGOJNO-OBRAZOVNA OČEKIVANJA MEĐUPREDMETNIH TEMA
osr A.1.1. Razvija sliku o sebi.
osr B.1.3. Razvija strategije rješavanja sukoba.
osr C.1.2. Opisuje kako društvene norme i pravila reguliraju ponašanje i međusobne odnose.
goo A.1.1. Ponaša se u skladu s dječjim pravima u svakodnevnom životu.
goo B.1.1. Promiče pravila demokratske zajednice.
goo B.1.2. Sudjeluje u odlučivanju u demokratskoj zajednici.
uku A.1.4. Učenik oblikuje i izražava svoje misli i osjećaje.
uku D.1.2. Učenik ostvaruje dobru komunikaciju s drugima, uspješno surađuje u različitim situacijama i spreman je zatražiti i ponuditi pomoć.
odr A.1.1. Prepoznaje svoje mjesto i povezanost s drugima u zajednici.
B.1.1.A Razlikuje primjereno od neprimjerenog ponašanja.
5. radionica: Ispričavanje za pogrešku
ODGOJNO-OBRAZOVNA OČEKIVANJA MEĐUPREDMETNIH TEMA
osr A.1.2. Upravlja emocijama i ponašanjem.
osr A.1.3. Razvija svoje potencijale.
osr A.1.4. Razvija radne navike.
goo A.1.1. Ponaša se u skladu s dječjim pravima u svakodnevnom životu.
goo A.1.2. Aktivno zastupa dječja prava.
goo C.1.1. Sudjeluje u zajedničkom radu u razredu.
uku A.1.1. Učenik uz pomoć učitelja traži nove informacije iz različitih izvora i uspješno ih primjenjuje pri rješavanju problema.
uku B.1.2. Na poticaj i uz pomoć učitelja prati svoje učenje.
odr A.1.1. Prepoznaje svoje mjesto i povezanost s drugima u zajednici.
B.1.1.B Prepoznaje nasilje u stvarnom svijetu.
Objavila: Lorena Videk, mag. prim. educ.
Realizacija projekta GURAM - siGUrnim koRAciMa do budućnosti
U sklopu projekta GURAM - siGUrnim koRAciMa do budućnosti pedagoginja Silvija Ilić održala je radionice na Satovima razrednika u 2.a, 2.b i 2.p razrednom odjelu
Tema radionice: „Ljepota je u različitosti“
Cilj radionice bio je prihvaćanje različitosti među učenicima, razvijanje empatije.
Provedene aktivnosti tijekom radionice doprinose ostvarivanju odgojno-obrazovna očekivanja međupredmetnih tema:
osr A.1.1. Razvija sliku o sebi.
osr A.1.2. Upravlja emocijama i ponašanjem.
goo A.1.1. Ponaša se u skladu s dječjim pravima u svakodnevnom životu
goo B.1.1. Promiče pravila demokratske zajednice.
uku A.1.4. Učenik oblikuje i izražava svoje misli i osjećaje.
Objavila: Silvija Ilić, mag. paed.
Na satovima Katoličkog vjeronauka u 2.a realiziran projekt GURAM
Kroz primjerene i poticajne sadržaje učenici su naučili prepoznati emocije, brinuti se o sebi i drugima.
Cilj radionica bio je prihvaćanje sebe i osnaživanje učenika u lakšoj komunikaciji sa drugima. Učenici su uvježbali različite načine rješavanja problema tako da ostanu dosljedni sebi, a u isto vrijeme da ne povrijede druge.
Teme radionica:
Projekt GURAM uistinu „gura djecu“ da govore o svojim osjećajima.
Vjeroučiteljica Melita Car- Čorko
Realizacija projekta GURAM- siGUrnim koRAciMa do budućnosti u 2.p razredu
Na satovima razrednika u sklopu projekta GURAM- siGUrnim koRAciMa do budućnosti u 2. p razredu održane su tri radionice.
1.radionica
Razvijanje slike o sebi: Osobna iskaznica; Kako je biti u mojoj koži?
2. radionica
Javno vs. privatno ja; Moji odnosi
3. radionica
Dnevnik samopoštovanja
Ciljevi ovih radionica su:
- poticanje djece na promišljanje o sebi
-vođenje u tom procesu i podržavanje njihovog pozitivnog razvoja te davanje doprinosa razvoju samopoštovanja i samopouzdanja učenika
-upoznavanje i međusobno povezivanje učenika, stvaranje (bolje) grupne kohezije i pozitivnijeg okruženja i unaprjeđenje razrednih odnosa
Odrađene aktivnosti su povezane i, ponajviše, doprinose ostvarivanju odgojno-obrazovnih očekivanja međupredmetne teme „Osobni i socijalni razvoj“, domena A -„Ja“, konkretno:
• osr. A.4.1. Razvija sliku o sebi
• osr. A.4.3. Razvija osobne/svoje potencijale
Mirela Juras
Sat razrednika u 2. a razredu i realizacija projekta GURAM- siGUrnim koRAciMa do budućnosti
U sklopu projekta GURAM- siGUrnim koRAciMa do budućnosti u 2. a razredu održane su dvije radionice:
1. radionica
Cool je biti poseban?
2. radionica
Kakav sam tvoj prijatelj?
Cilj ovih radionica :
-osvijestiti i slobodno izraziti svoju pripadnost manjinskoj ili većinskoj skupini
-upoznati i prihvatiti različitost
-jačati samopoštovanje
-asertivno se izražavati
-jačati grupnu dinamiku i povezanost
-prepoznati različite načine komunikacije u konfliktnim situacijama, te ukazati na prednosti korištenja Ja -poruka
obavila učiteljica Melita Ogrinšak
19.4. 2023. godine na dva sata Katoličkog vjeronauka vjeroučiteljica Marica Celjak je održala radionicu _Zahvalni idemo u radost života u 2.b razredu
29.5. ovu je radionicu održala u PŠ Poznanovec u 2.p
-radionica je dio aktivnosti planiranih u sklopu projekta GURAM – siGUrnim koRAciMa do budućnosti,
-tijekom radionice učenici su nizom aktivnosti usvojili i ove ishode teme:
učenik :
U nastavku pogledajte fotografije koje govore više od riječi!
"Život ima i svijetle i tamne strane"
Tijekom 2. mjeseca učenici 2.b i 2p. su usklopu teme:"Život ima i svijetle i tamne strane"-na satovima Katoličkog vjeronauka osim ishoda nastavnog predmeta provodili i ishode projekta GURAM . (OŠ KV A.2.1. Učenik iznosi i opisuje osnovna iskustva o sebi, o drugima i svijetu u kojem uočava svijetle i tamne strane.OŠ KV C.2.2. Učenik otkriva kako vrijednosti prijateljstva, pomaganja i opraštanja provoditi u životu.
Osim izvora znanja nastavnog predmeta tijekom radionice koristili smo i materijale s edukacije (radni list:"S emocjama na ti"?)
Projektne aktivnosti smo provodili tijekom svih satova s obzirom da i Kurikulum Katoličkog vjeronauka i MPT posebnu pažnju posvećuju i aktivnostima putem kojih učenici uče prihvaćati i uvažavati različitosti, razumjeti sebe i svoje potrebe te način na koji komuniciramo i surađujemo s drugima.
(objavila: vjeroučiteljica M. Celjak )
Održana treća preventivna radionica za učenike drugih razreda (2.a, 2.b i 2.p) od strane vanjskog suradnika dr.sc. Snježane Šarančić
U srijedu 29.03.2023. godine u svim odjeljenjima drugih razreda (2.a, 2.b i 2.p) održana je treća, i posljednja radionica na temu Rješavanje problema (II. dio) od strane dr.sc. Snježane Šarančić.
Navedena radionica jedna je od planiranih aktivnosti projekta Osnovne škole Bedekovčina GURAM – siGUrnim koRAciMa do budućnosti, koji je sufinanciran od strane MZO-a, a prema Pozivu za financiranje preventivnih projekata u školskoj godini 2022./2023.
Cilj druge radionice o rješavanju problema je djecu na slikoviti način poučavati kako točno utvrditi uzroke problema ili nevolja. Ovim korakom djecu se poučava empatiji, tj. uči ih se prepoznati emocionalne reakcije drugih osoba i pravilno reagirati na njih. Osim toga, djeca uče pronalaziti uzroke problema pravilnim, asertivnim postavljanjem pitanja drugoj osobi o razlozima njegova postupanja.
Radionica je trajala 45 minuta te su učenici bili veoma uspješni u pronalaženju uzroka problema te su radom u parovima pravilno prepoznali i reagirali na emocionalne reakcije druge osobe.
Slijedi nam s istim temama provesti po jednu radionicu s učiteljima OŠ Bedekovčina te s roditeljima učenika drugih razreda.
Fotografije iz 2.p razreda (učiteljica Mirela Juras):
Fotografije iz 2.b razreda (učiteljica Lorena Videk):
Fotografije iz 2.a razreda (učiteljica Melita Ogrinšak):
Lorena Videk, mag. prim. educ.
Održana druga preventivna radionica za učenike drugih razreda (2.a, 2.b i 2.p) od strane vanjskog suradnika dr.sc. Snježane Šarančić
U utorak 14.03.2023. godine u svim odjeljenjima drugih razreda (2.a, 2.b i 2.p) održana je druga radionica na temu Rješavanje problema (I. dio) od strane dr.sc. Snježane Šarančić.
Navedena radionica jedna je od planiranih aktivnosti projekta Osnovne škole Bedekovčina GURAM – siGUrnim koRAciMa do budućnosti, koji je sufinanciran od strane MZO-a, a prema Pozivu za financiranje preventivnih projekata u školskoj godini 2022./2023.
Cilj prve radionice o rješavanju problema je poučiti učenike prvom koraku u tom procesu - usporiti s vlastitim reakcijama kako bi se postupilo promišljenije. Na taj način osvještavamo da je u problematičnim situacijama bitno stati i razmisliti prije nego što išta učinimo. Učenike se poučava kako prepoznati tzv. „uzavrele“ i „ohlađene“ misli, te kako „uzavrelu“ misao zamijeniti „ohlađenom“.
Radionica je trajala 45 minuta te su učenici bili veoma uspješni u prepoznavanju i razlikovanju "uzavrelih" i "ohlađenih" misli što su i primijenili na rješavanju problemskih zadataka.
Fotografije iz 2.p razreda (učiteljica Mirela Juras):
Fotografije iz 2.b razreda (učiteljica Lorena Videk):
Fotografije iz 2.a razreda (učiteljica Melita Ogrinšak):
Lorena Videk, mag. prim. educ.
Održana prva preventivna radionica za učenike drugih razreda (2.a, 2.b i 2.p) od strane vanjskog suradnika dr.sc. Snježane Šarančić
U srijedu 01.03.2023. godine u svim odjeljenjima drugih razreda (2.a, 2.b i 2.p) održana je prva radionica na temu Asertivnosti od strane dr.sc. Snježane Šarančić.
Navedena radionica jedna je od planiranih aktivnosti projekta Osnovne škole Bedekovčina GURAM – siGUrnim koRAciMa do budućnosti, koji je sufinanciran od strane MZO-a, a prema Pozivu za financiranje preventivnih projekata u školskoj godini 2022./2023.
Na prvoj radionici učenici su imali prilike naučiti što je asertivnosti te kroz praktične aktivnosti i vježbe istaknula se važnost savladavanja asertivnih strategija za svu djecu, a naročito za onu koja su u riziku od depresije te onu s posebnim potrebama. Cilj prve radionice bio je poučiti svako dijete u razredu da jasno i odlučno, ali bez vrijeđanja drugih iznese svoj stav.
Naučili smo što je asertivnost te kako se u četiri jasna koraka izraziti bez da povrijedimo druge.
Četiri koraka asertivnosti:
1. Opiši situaciju.
2. Reci kako se osjećaš. Ne optužuj druge radi toga.
3. Zatraži točno određenu i malu promjenu.
4. Reci kako ćeš se osjećati radi te promjene.
Radionica je trajala 45 minuta te su učenici uspješno ovladali asertivnom tehnikom koju ćemo dalje nastaviti njegovati i u drugim područjima života.
Fotografije iz 2.p (učiteljica Mirela Juras):
Fotografije iz 2.b (učiteljica Lorena Videk):
Fotografgije iz 2.a (učiteljica Melita Ogrinšak):
Lorena Videk, mag.prim.educ.
Stručno usavršavanje djelatnica uključenih u projekt „GURAM – siGUrnim koRAciMa do budućnosti“
Seminar „Sretno dijete – program za osobni i socijalni razvoj u školi“ u organizaciji Foruma za slobodu odgoja
Dana 21. i 22. veljače 2023. godine u Zagrebu je održan seminar „Sretno dijete – program za osobni i socijalni razvoj u školi“ na kojem je sudjelovalo 6 djelatnica OŠ Bedekovčina (Mirela Juras, Melita Ogrinšak, Marica Celjak, Melita Car-Čorko, Silvija Ilić i Lorena Videk) uključenih u projekt „GURAM – siGUrnim koRAciMa do budućnosti“. Seminar je održan u organizaciji Foruma za slobodu odgoja.
Kroz dvodnevni program, stručnjaci iz područja psihologije i pedagogije upoznali su polaznike s najnovijim spoznajama o zdravom i uspješnom socio-emocionalnom razvoju djece i mladih, kao i činiteljima dobrobiti zadovoljstva učitelja. Moglo se naučiti nešto više o prepoznavanju ranih indikatora mogućih problema djeteta te djelotvorna rješenja u komunikaciji.
Voditeljice dvodnevnog seminara bile su:
Ana Munivrana, voditeljica programa Razvoj osobnih i socijalnih kompetencija, FSO
Višnja Pavlović, voditeljica programa Volontiranje i aktivno građanstvo, FSO
Omogućeno je daljnje praćenje i podrška voditeljica seminara u implementaciji tema socio-emocionalnog učenja i mentalnog zdravlja u školi.
Lorena Videk, mag. prim. educ.
Sažetak projekta
Projekt GURAM – siGUrnim koRAciMa do budućnosti zamišljen je kao model dubljeg osnaživanja, jačanja i razvijanja osobnih i socijalnih kompetencija djece te osnaživanje i povezivanja svih sudionika odgojno-obrazovnog procesa: učenika, učitelja i roditelja.
Unazad nekoliko godina svjedoci smo sve većeg broja učenika koji imaju ozbiljne smetnje po mentalno zdravlje uzrokovane pandemijom COVID-a 19 i potresima. Djeca mlađe školske dobi također osjećaju velike promjene, tjeskobu, prekid rutine i sigurnosti, a nisu u mogućnosti razumjeti što se događa bez podrške odraslih. Učitelji su osobe s kojima učenici uz vršnjake provode najviše vremena tijekom svojeg boravka u školi te su važan zaštitni čimbenik u njihovom mentalnom zdravlju. Nažalost, mnogi učitelji se osjećaju nemoćno i nesigurno kada treba pomoći djetetu koje pokazuje probleme mentalnog zdravlja, što također loše utječe na njihovo mentalno zdravlje i zadovoljstvo poslom. Upravo zbog toga je važno stalno stručno usavršavanje učitelja i stručnih suradnika te uključivanje što većeg broja djece i mladih u školske preventivne programe kojima je cilj usmjeriti ih, voditi i poticati njihova mišljenja, upoznati sebe i osvijestiti svoje emocionalne snage, psihičke sposobnosti, želje i sklonosti. Na taj način će se ojačati zaštitni čimbenici koji osiguravaju mentalno zdravlje djece, a smanjit će se rizični čimbenici kao što su socijalna izolacija, poremećaji u ponašanju, odbacivanja i vršnjačko nasilje.
Cilj projekta
Cilj projekta GURAM – siGUrnim koRAciMa do budućnosti je osnaživanje kompetencija odgojno-obrazovnih djelatnika u radu s učenicima mlađe školske dobi u razrednim odjelima u kojima su integrirani učenici s teškoćama s ciljem usvajanja potrebnih znanja i vještina kako podržati mentalno zdravlje te emocionalni svijet djece i mladih te ih osnaživati u suočavanju s traumatskim događajima i učenje socio-emocionalnih vještina. Zbog čestih i nepredvidljivih emocionalnih ispada i nedostatku samokontrole kao odgovor na frustraciju učenika s poremećajima iz spektra autizma i ostalim teškoćama potrebno je, između ostalog, postaviti zdrave temelje njihovog socio-emocionalnog razvoja, ali i ostalih učenika u razredu. Kod svih učenika u razredu potrebno je razviti otpornost i jačanje mentalnog zdravlja, naučiti ih prihvaćati i uvažavati različitosti, razumjeti sebe i svoje potrebe te način na koji komuniciramo i surađujemo s drugima. Cilj nam je ranom prevencijom kroz školski preventivni program smanjiti eventualne obrasce neprihvatljivih ponašanja, već naučiti učenike nenasilno komunicirati i mirno rješavati sukob stvarajući kvalitetne odnose i sretne mlade ljude koji će moći ostvariti vlastite potencijale, koji su zadovoljni sobom, pozitivni, produktivni, kreativni te se dobro znaju nositi sa životnim nedaćama i stresovima. Stoga smatramo korisnim provesti po tri radionice u svim razrednim odjelima drugih razreda (2.a, 2.b i 2.p) u trajanju od 45 minuta do sat vremena kako bi stekli navedene kompetencije asertivnosti i vještine primjerenog rješavanja problema u razredu i u drugim, teškim životnim situacijama.
Mentalno zdravlje važno je u svakoj fazi čovjekovog života. Uz kvalitetno stručno osposobljavanje djelatnika škole, važno nam je omogućiti učenicima radionice na kojima će naučiti što je asertivnost i kako se suprotstaviti pesimističnim uvjerenjima te kako steći što objektivnije mišljenje o sebi da bi se osjećali ispunjeno i samopouzdano te mogli rješavati probleme i zauzeti se za sebe i svoja prava izravnim iznošenjem mišljenja i stavova bez da naštete drugoj osobi.
Cilj nam je da u razredu djeca imaju „mirni kutak“ koji mogu koristiti kada se osjećaju preopterećeno, kada im je (trenutno) previše svega i kada vidimo da bi moglo doći do frustracije, nemira i ometanja ostatka vršnjaka pa koristimo tu strategiju kako bi prevenirali neko nepoželjno ponašanje. Imajući na raspolaganju „mirni kutak“ u razredu pretpostavljamo da će se sva djeca osjećati opuštenije, prihvaćeno i sigurnije što je svakako dobar preduvjet stvaranja dobre razredne klime s obzirom na detektirane potrebe u razredu.
Nositelj Erasmus akreditacije u području odgoja i općeg obrazovanja (za razdoblje od 1.2.2023. - 31.12.2027.)
Erasmus+ KA 1:
"Kroz različitost do izvrsnosti"
"Škola je fora - zaIGRAJMO se i učimo!"
Erasmus+ KA 229:
''Budi rješenje - recikliraj!''
Erasmus+ KA 210:
Poštovani roditelji, dragi učenici!
Ovdje se nalaze sve novosti i dostupne informacije o upisima u srednju školu te zanimanjima koja nude određene srednje škole.
Odluka o upisu učenika u 1. razred srednje škole u školskoj godini 2024./2025.
Viber info-kanal o upisima u SŠ
UPUTE za TEAMS (pdf)
Virtualne učionice, 2021./2022. - predmetna nastava
Virtualne učionice - razredna nastava i ostalo, 2021./2022.
1. - 4. r - HRT 3 program
Dopunska nastava OŠ Bedekovčina
Dodatna nastava OŠ Bedekovčina
Vrednovanje i ocjenjvanje, nastava na daljinu - MZO
Teams aplikacija:
GSM - Google play
Tableti - imaju instalirano
Učenici koriste svoje AAI podatke.
PREVENTIVNI MATERIJALI I
PSIHOSOCIJALNA PODRŠKA
Ukoliko je Vama i/ili Vašem djetetu potrebna psihosocijalna podrška, možete je potražiti na sljedećim poveznicama:
Društvo psihologa Krapinsko - zagorske županije
Poliklinika za zaštitu zdravlja djece i mladih Grada Zagreba
''STELLA'' - mobilna aplikacija namijenjena mladima 11 - 18 godina i njihovim roditeljima/skrbnicima, usmjerena na promociju i prevenciju mentalnog zdravlja mladih
Centar za rehabilitaciju ERF-a
RED BUTTON - MUP, online prijava nasilja na štetu djece
Za sva pitanja, podršku i pomoć, unutar Škole, možete se obratiti djelatnicama stručne službe na:
osb-pedagog@kr.t-com.hr (pedagoginja), TEL: 588-204
socijalni-pedagog@os-bedekovcina.skole.hr (socijalna pedagoginja) TEL: 588-203
Poštovani roditelji,
s obzirom na smjernice MZO-a (https://mzo.gov.hr/vijesti/smjernice-osnovnim-i-srednjim-skolama-vezano-uz-organizaciju-nastave-na-daljinu-uz-pomoc-informacijsko-komunikacijske-tehnologije/3585), molim vas da redovito pratite stranice OŠ Bedekovčina i da postupate prema objavama ili uputama razrednika.
Unaprijed zahvaljujem!
Zbog povećanog interesa javnosti i medija, Ministarstvo zdravstva i Hrvatski zavod za javno zdravstvo svakoga dana na svojim mrežnim stranicama objavljuju najnovija saznanja u vezi coronavirusa. S obzirom na epidemiološku situaciju, informacije i preporuke se mogu realtivno brzo promijeniti, stoga molim pratite web stranice HZJZ-a (www.hzjz.hr) i Ministarstva zdravstva na kojima se svakodnevno objavljuju ažurirani podaci vezano uz coronavirus, kao i mjere prevencije, koje ćemo i mi redovito ažurirati:
https://www.hzjz.hr/sluzba-epidemiologija-zarazne-bolesti/koronavirus-najnovije-preporuke/
https://zdravstvo.gov.hr/koronavirus-i-mjere-prevencije/4952
https://www.hzjz.hr/medunarodna-istrazivanja/koronavirus-najnoviji-podatci/
https://www.koronavirus.hr/sto-moram-znati/8
Poštovani roditelji,
sve novosti i nformacije vezane za oraganizaciju rada u 2019./2020. školskoj godini, provođenju cjelovite kurikularne reforme, udžbenicima i ostalome, možete pronaći na ovom mjestu.
http://os-bedekovcina.skole.hr/roditelji/_kolska_godina_2019_2020_novosti_i_obavijesti
« Veljača 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |