Učenici će tijekom šk.godine 2020./21. biti uključeni u niz manjih projekata.
NAZIV PROJEKTA: Na putu dobrote
NAZIV USTANOVE: OŠ BEDEKOVČINA
TRAJANJE PROJEKTA: tijekom školske godine 2020./21.
NOSITELJ AKTIVNOSTI: učenici 4. a razreda i učiteljica Melita Ogrinšak
OPIS PROJEKTA:Projekt će povećati svijest među učenicima o tome kako mogu napraviti promjenu u svijetu počevši od sebe i dijeljenja onoga što imaju prema drugima. Razlika počinje s ljubavlju prema sebi, a zatim širenjem dobrote. Poticanje i zajednice da se priključi sudjelovanju.
Projekt koji potiče kod učenika, odraslih i svih ostalih u zajednici potrebu dijeljenje dobrih i pozitivnih trenutaka.
CILJ PROJEKTA: promocija vrijednosti dobrote nizom aktivnosti kojima će se uočiti kako je potrebno samo pogledati oko sebe i uočiti što možemo promijeniti, podijeliti i učiniti drugačije.
Cilj nam je uključiti učenike u dobrotvorne aktivnosti, poput pripreme božićnih poklona za dobrotvorne organizacije. Partneri će predstaviti tradiciju iz svojih zemalja. Proizvodi, poput audio i video zapisa (sa zvučnim pričama i pjesmama), kolačića, karata za Božić, bit će donirani dobrotvornoj organizaciji u lokalnoj zajednici.
OČEKIVANI REZULTATI:Projekt je aktivni dio sadržaja međupredmetne teme Građanskog odgoja i obrazovanja i očekuje se da učenik stekne kompetencije ostvarujući ova postignuća:
goo A.2.1. Ponaša se u skladu s ljudskim pravima u svakodnevnom životu.
goo A.2.2. Aktivno zastupa ljudska prava.
goo B.2.1.Promiče pravila demokratske zajednice.
goo B.2.2.Sudjeluje u odlučivanju u demokratskoj zajednici.
goo C.2.1.Sudjeluje u unaprjeđenju života i rada škole.
goo C.2.2.Promiče solidarnost u školi.
goo C.2.3.Promiče kvalitetu života u školi i demokratizaciju škole.
goo C.2.4.Promiče razvoj školske kulture i demokratizaciju škole.
Projekt ima svoju bazu u svim kurikulumskim predmetima i međupredmetnim temama.
NAZIV PROJEKTA: MEMENTO PRIJATELJSTVA 7
NAZIV USTANOVE: OŠ BEDEKOVČINA
TRAJANJE PROJEKTA: tijekom školske godine 2020./21.
NOSITELJ AKTIVNOSTI: UČENICI 4.A RAZREDA I UČITELJICA MELITA OGRINŠAK
OPIS PROJEKTA:Memento prijateljstva je projekt koji kroz niz aktivnosti s učenicima od 1.- 4.razreda razvija kompetencije Građanskog odgoja i obrazovanja.(MPT)
- Razvijat ćemo kod učenika: socijalne vještine, prihvatljivo ponašanje, samostalnost, samopouzdanje, međusobno uvažavanje kroz pridržavanje zajedničkih dogovorenih pravila
CILJ PROJEKTA:Učenici će kroz niz aktivnosti stjecati znanje o sebi, razumjeti svoje emocije, razvijati odgovornost prema sebi i drugima. Usvajat će i njegovati kroz razne poticajne situacije i aktivnosti: temeljne humane vrijednosti kao što su prijateljstvo i nenasilje, pravednost i empatija. Učenici će primjenjivati dječja prava u svakodnevnom životu i naučiti se preuzimati odgovornost u svakodnevnom životu.
OČEKIVANI REZULTATI:Svaki učenik će nakon provedenih radionica GOO-a izraditi svoj "Memento prijateljstva" kao osobni podsjetnik na stečeno znanje o Građanskom odgoju i obrazovanju koji će primjenjivati u daljnjem obrazovanju kao poticaj za buduće suradničko učenje unutar svoje razredne zajednice i šire.
NAZIV PROJEKTA: Povijesne osobe
NAZIV USTANOVE: OŠ BEDEKOVČINA
TRAJANJE PROJEKTA: tijekom školske godine 2020./21.
NOSITELJI AKTIVNOSTI: učenici 4. a razreda i učiteljica Melita Ogrinšak
OPIS PROJEKTA: Svaki dio lijepe naše domovine ima neku značajnu povijesnu ličnost. Kroz niz interaktivnih događanja, međusobnim suradničkim učenjem upoznat će učenici povijesne osobe različitih zavičaja te izraditi razglednice koje će međusobno izmijeniti.S učenicima od 3.- 4.r. razvijali bi ljubav prema svom zavičaju, poštovanje prema ljudima koji su ostavili neizbrisiv trag u povijesti svoga zavičaja i šire. Kod učenika ćemo razvijati istraživački rad putem otkrivanja, samostalnost u izlaganju i prezentaciji otkrivenog i suradnju na zajedničkom projektu.
CILJ PROJEKTA: Učenici će kroz niz aktivnosti saznati nešto više o poznatim osobama svoga zavičaja, razvijati odgovorno ponašanje prema povijesnom nasljeđu i ljudima koji su zaslužni za razvoj njihovog zavičaja, ali i domovine. Tijekom projekta će primjenjivati istraživačku nastavu.
Učenici će međusobno komunicirati, razvijati toleranciju i međusobno poštivanje za aktivno sudjelovanje u predstavljanju određene povijesne ličnosti.
OČEKIVANI REZULTATI: Nakon provođenja projekta stvoriti zajedničku e-knjigu u kojoj ćemo predstaviti poznate osobe iz povijesti Republike Hrvatske.
NAZIV PROJEKTA: Pokusi su nova fora
NAZIV USTANOVE: OŠ BEDEKOVČINA
TRAJANJE PROJEKTA: tijekom šk.godine 2020./21.
NOSITELJI AKTIVNOSTI: učenici 4. a razreda i učiteljica Melita Ogrinšak
OPIS PROJEKTA: Aktivnosti upoznavanja STEM područja kroz organiziranje pokusnih elemenata sa sadržajima prirodoslovlja i samostalno izvođenje manjih pokusa i njihova primjena u životnom okruženju.
CILJ PROJEKTA:Projekt će započeti 8.11. na Dan izumitelja.
Temelji projekta Pokusi su nova fora su suradnja i inovativnost u svrhu razmjene iskustava dobre prakse. Djecu treba poticati na proučavanje, eksperimentiranje, istraživanje, traženje uzročno-posljedičnih veza, an aktivnost, postavljanje pitanja i samostalno traganje za odgovorima (Zašto?). Izvodeći praktične radove na različitim mjestima, u različito vrijeme i s različitim materijalima učenici će usvajati jednostavna i složena znanja na njima zanimljiv način. Upoznavat će zakonitosti prirode u okolišu koji ih okružuje, učiti kako vlastitim angažmanom doći do rješenja problema.
OČEKIVANI REZULTATI: − istraživati objekte, pojave i zakonitosti prirodnog svijeta na temelju opažanja, mjerenja ili izvođenja pokusa, prikupljanja i interpretiranja podataka,
− razviti sposobnost primjene jednostavnih istraživačkih metoda te usvojiti koncept znanstvenog pokusa ili istraživanja i razlikovati znanstveno utemeljene dokaze od onih koji to nisu
Kanagawa 2021.
21. Bienalna međunarodna izložba dječjeg likovnog stvaralaštva Kanagawa, Japan 2021.
Hrvatski školski muzej objavio je likovni natječaj za 21. Bienalnu međunarodnu izložbu dječje umjetnosti Kanagawa u Japanu početkom srpnja 2020. godine. U suradnji s Veleposlanstvom Japana Hrvatski školski muzej sudjeluje u organizaciji i prikupljanju dječjih likovnih radova za međunarodnu izložbu dječje umjetnosti u japanskoj prefekturi Kanagawa. Svake druge godine na poziv organizacije JOCA (Japan Overseas Cooperative Association) Hrvatski školski muzej objavljuje natječaj za prikupljanje dječjih likovnih radova djece u dobi od 4 do 15 godina.
Idejna misija ove međunarodne manifestacije je potaknuti snove i kreativnost današnje djece koja će postati nositelji sutrašnjice te osvijestiti važnost međusobnog razumijevanja različitih kultura čitavog svijeta. Tema je slobodna.
Na ovaj natječaj prijavili su se i učenici 4. a razreda sa svojim likovnim radovima. Svi radovi naših učenika ( 9) su prihvaćeni i poslani.
Jedva čekamo rezultate .
Ovo je link za naše slike
https://www.youtube.com/watch?v=nYznxg8BzOc
Literarno-likovni natječaj “Velimir Đerek Sokol – Srce za Hrvatsku”
Osnovna škola „Stjepan Radić“ iz Imotskog , uputila je poziv za sudjelovanje na 2. literarno-likovnom natječaju „Velimir Đerek Sokol – Srce za Hrvatsku“ za učenike osnovnih škola Republike Hrvatske. Natječaj je pokrenut uz pozitivno stručno mišljenje Agencije za odgoj i obrazovanje, suglasnost Ministarstva znanosti i obrazovanja te stručnu potporu Memorijalno-dokumentacijskog centra Domovinskog rata. U kategoriji likovnih radova pristigla su ukupno 134 rada, a u kategoriji literarnih radova pristiglo je 78 uradaka.
Na ovaj natječaj javili su se učenici 4. a razreda naše škole s 4 likovna rada, a prema odluci stručnoga likovnoga povjerenstva u kategoriji od 1. do 4. razreda naša učenica Paula Babić osvojila je drugo mjesto . Mentorica učenici bila je učiteljica Melita Ogrinšak. Čestitamo učenici na uspjehu.
Dani kravate – velika izložba dječjih radova
Westgate Shopping City i Turistička zajednica grada Zaprešića organizirali likovno-literarni natječaj povodom Dana krvate.
Najbolji radovi bili su izloženi od 24. do 30. listopada u Centru.
Izložbeni prostor bio je kod ulaza broj 3, a izložba se mogla pogledati svakog dana od 10 do 21 sat.Učenici našeg razreda sudjelovali su sa svojim likovnim radovima, koji su bilii izloženi. Bravo
„Likovni izaZOOv „ Alfa d.d.
Alfa d.d. pokrenula je natječaj pod nazivom“Likovni izaZOOv“ . Tema natječaja bila je Portret personificirane životinje ili Životinja u pokretu . Tehnika je bila stirotisak.
Na natječaj su se mogli prijaviti svi učenici od prvog do osmog razreda u RH, a dvanaest odabranih dječjih radova ( jedan rad = jedan mjesec ) postat će dijelom kalendara čija će prodaja biti humanitarnog karaktera.
Učenici 4. a razreda OŠ Bedekovčina za ovaj natječaj poslali su više radova. Žiri kojeg su činili Ksenija Bertol Tisanić ,Natalija Stipetić Čus, Irena Lenard , Ivan Herceg Nandi Plužarić odlučili su da rad učenice 4. a razreda Tie Komar bude jedan od dvanaest najuspješnijih. Mentor učenici bila je učiteljica Melita Ogrinšak. Čestitke učenici.
https://www.zagorje.com/clanak/vijesti/rad-tije-komar-bit-ce-jedan-od-12-na-kalendaru-koji-ce-se-prodavati-u-humanitarne-svrhe - link za članak u novinama
Što smo sve odradili tijekom prvog polugodišta na projektu Memento prijateljstva 7 možete pogledati klikom na ovaj link
https://docs.google.com/document/d/1ma_fj1yJIsMfF4oVJYWHtbraYM5oTRi21Czse6HLKww/edit?usp=sharing
Naši učenici uključili su se u natječaj „Turističke kulture“ s temom „Slikom i zvukom kroz moj zavičaj“.Natječaj je bio otvoren u lipnju 2020. Projekt je bio osmišljen u okviru kulturno - obrazovne manifestacije Dani baštine i turizma za mlade koju vodi Prokultura – Opservatorij kulturnih politika - Split u suradnji s OŠ Hvar, Grada Hvara, Turističke zajednice Hvar, Hotela Sunčani Hvar, u očekivanju tradicionalne podršku Splitsko- dalmatinske županije i visoko pokroviteljstvo Odbora za znanost, obrazovanje i kulturu Sabora RH.
Projekt predstavlja područje istraživanja, komuniciranja i partnerstva između tri javne politike: obrazovanja, kulture i turizma s naglaskom na njihovoj ulozi u lokalnom razvoju. Bit je u poticanju učenika na istraživanje kulturne i prirodne baštine kao temeljnog preduvjeta izgradnje svijesti o vlastitom, lokalnom i nacionalnom identitetu, ali i poštovanja „identiteta drugoga“. Ovim pristupom kod učenika se želi osvijestiti važnost uloge i razvojnog potencijala baštine osobito kroz turizam.
Cilj projekta je potaknuti sustavno uvođenje znanja o kulturi i turizmu u programe odgoja i obrazovanja uz isticanja njihove važnosti očuvanju i razvitku društva.
Ocjenjivački sud donio je odluku tijekom kolovoza 2020. da naš Projekt Stara vještina za budućnost planeta bude nagrađeni projekt. Kako zbog epidemiološke situacije nismo u mogućnosti ići na Hvar, mi smo trebali snimiti svoju video snimku i staviti je na you tube te na taj način prikazati svima svoj uradak. Naš video trebali smo poslati do veljače 2021.
Na ovom linku možete i pogledati naš video o ostvarenom projektu.
https://www.youtube.com/watch?v=QSEln-Cj3X0
Djeca kroz igru mogu razviti društvene i kognitivne vještine, emocionalno sazrijevati i steći samopouzdanje potrebno za uključivanje u nova iskustva i okruženja. Igra omogućuje djeci da smisle svoj svijet, igrom ih poticati na kreativno i kritičko mišljenje , a stečeno znje primjenjivati u praksi.
Što smo tijekom prvog polugodišta postigli na ovom projektu na svim satovima možete pogledati klikom na ovaj link
https://docs.google.com/presentation/d/1mJIFCNRcTWZdoznCeYAVoCFLqBXtngm1RbcqR-qRRmU/edit?usp=sharing
Ove školske godine učenici marljivo istražuju, rade pokuse i time svoje znanje obogaćuju novim spoznajama.
Koliko su pravi prirodnjaci i mali istražitelji pokazuju zavidni rezultati koje možete vidjeti klikom na sljedeći link
https://docs.google.com/document/d/19uUl8xSvbPlOLCNqww2Oj2v8eIGw69VCvlgMG2L1Djw/edit?usp=sharing
Ove škosle godine postigli smo suradnju s udrugom Stripos - udrugom ljubitelja stripa iz Osijeka.Pregledali smo nekoliko njihovih stripova i videa izrade stripa, a odlučili smo i sudjelovati na ovogodišnjem njihovom 5. Međunarodnom festivalu dječjeg stripa "Igre za djecu u stripu" , Gunja 2020. Tema ovogodišnjeg natječaja bila je igra naših djeodova i baka, roditelja.
Naši učenici sudjelovali su s nekoliko svojih radova
Link za objavu stripa
Tijekom prvog polugodišta , imali smo priliku surađivati s udrugom Alternator-udruga za promicanje stvaralaštva, i jednakih mogućnosti.
U suradnji s njima sudjelovali smo na 12. Festivalu prava djece i gledali smo nekoliko dječjih filmova na tu temu.Filomovi koje smo pogledali su: Vrijeme je stalo; Just because; Vjerujem i ne vjerujem.
Djeca su filmovima bila oduševljena , a njihove poruke su bile izvrsne. Suradnja se ostvarila online tijekom listopada i studenog.
Sudjelovali smo na online radionicama u sklopu projekta Change the World from My Neighbourhood
(u prijevodu Mijenjanje svijeta počevši sa svojim susjedstvom). Riječ je o projektu koji u Hrvatskoj provodi udruga Syncro-Synergy Croatia, a financiran je od strane Europske Unije u okviru programa Europske Snage Solidarnosti. Osnovu projekta čine interkulturalne radionice koje s djecom provode volonteri iz država diljem Europe i svijeta, u sklopu kojih djeca imaju priliku upoznati se s drugim državama, kulturama, jezicima i običajima. Na ovaj se način jača tolerancija, razumijevanje i prihvaćanje različitosti, što dugoročno gledajući dovodi do smanjenja diskriminacije i sukoba.
Uzevši u obzir situaciju koja je nastala širenjem korona virusa, radionice se po prvi puta provode online, koristeći platformu namijenjenu video pozivima (jitsi). Učenici su kroz radionice saznali mnoštvo novih informacije o drugim kulturama koje se razlikuju od hrvatske kulture, te su imali priliku sudjelovati u aktivnostima umjetničkog izražavanja i izrađivanja predmeta povezanih s drugom kulturom, koje su naposljetku ponijeli kući.
Sudjelovali smo na tri radionice: Upoznajmo Rumunjsku (radionica je održana 27.11.2020.) uz volonterku Oanu; Upoznajmo Poljsku (radionica je održana 1.12.2020.) uz volonterku Izabelu i Upoznajmo Nizozemsku (radionica je održana 8.12.2020.) uz volontera Marka.
Na svim radionicama učenici su upoznali smještaj države, grb i zastavu te države, izgled kuća u tim zemljama, narodnu nošnju, upoznali su znamenitosti tih država – gradove, tradicionalna jela i kolače, učili su njihove običaje vezane za obilježavanje važnih datuma u godini i uspoređivali ih s našima (običaji za Božić i Uskrs) te su učili izgovarati neke njihove riječi za voće, povrće i pozdrave.
Svaka radionica završavala je nekim aktivnostima za učenike gdje su učenici trebali obojati Drakulu, riješiti labirint, osmosmjerku i obojati borić te su učenici od vate i papira trebali napraviti bradu sv. Nikole.
Iz ovih razloga učenici 4. a razreda prijavili su se na natječaj Iskoni bje slovo
Na ovaj natječaj poslali su nekoliko svojih najuspješnijih likovnih radova.To su radovi: Nives Horvat, Katje Videk, Tie Komar, Nike Kučko i Viktora Ptičar
LIDICE 2021.
Međunarodna izložba dječje likovne umjetnosti Lidice jedna je od najvećih i najznačajnijih manifestacija dječjeg stvaralaštva u svijetu, osnovana davne 1967. godine. U studenom 2020. godine Hrvatski školski muzej je objavio likovni natječaj za djecu na temu 49. Međunarodne izložbe dječje likovne umjetnosti – ROBOT i UMJETNA INTELIGENCIJA.
Od pristiglih 150 likovnih radova stručno povjerenstvo odabralo je 43 rada za slanje na 49. Međunarodnu izložbu dječjeg likovnog stvaralaštva Lidice 2021. u Republiku Češku.
Među izabranim radovima su 10 radova učenika 4. a razreda naše škole. Mentor učenicima bila je učiteljica Melita Ogrinšak.
Link koji pokazuje izabrane radove
Tijekom šk. godine 2019./2020. u OŠ Bedekovčina pokrenuo se projekt Erasmus K1 Škola je fora- zaIGRAJMO se i učimo. Cilj projekta je da djeca kroz igru razvijaju društvene i kognitivne vještine, emocionalno sazrijevaju i dobivaju samopouzdanje potrebno za uključivanje u nova iskustva i okruženja, a stečena znanja primjenjivati u životu.
U ovaj projekt uključila sam sve učenike svog odjela razrednim projektom Igrom maštam, stvaram i znam. O igri u nastavi napisala sam i članak koji je obajvljen na Školskom portalu.
link za članak
https://www.skolskiportal.hr/sadrzaj/iz-ucionice/igrom-mastam-stvaram-i-znam/
Dana 3. veljače 2021. godine obilježava se Svjetski dan školske igre (Global School Play Day) koji je namijenjen svim javnim i privatnim školama te obiteljskim kućama. Cilj obilježavanja je bio podići svijest o potrebi nestrukturirane igre kao i o važnosti i nužnosti igre za dječje odrastanje.
U obilježavanju su sudjelovali mnogi razredi, pa tako je taj dan bio obilježen igrom i u našem razredu.
Ovo je link na kojem možete vidjeti što smo mi radili na taj dan
https://docs.google.com/presentation/d/1TVKiZJiOWRsyxrgw1JDpAHB18_Hwc9ON5spafn43Lvw/edit?usp=sharing
Tijekom školske godine učenici 4. a razreda odlučili su se za sudjelovanje u projektu Budi rješenje- recikliraj!
To je projekt gdje je OŠ Bedekovčina partner u Erasmus+ KA229
Za potrebe ostvarenja ovog projekta -sudjelovali smo i u međunarodnom istraživanju kojeg je organizirala OŠ Janka Leskovara iz Pregrade, a kojim se željelo utvrditi opće znanje o recikliranju.
Rezultati za OŠ Bedekovčina i OŠ Pregrada
https://forms.office.com/Pages/AnalysisPage.aspx?id=FvJamzTGgEurAgyaPQKQkV1eVA5AudNFj-7R4t7zMMBUMENLWlAyTjNBVjZWUUkxQ0lLNUtSSFFBTS4u&AnalyzerToken=4iQJu6m086FrMATWJ7NTUbxvMHwjqs3R
Ovo je link za sažetak odgovora koji su poslali naši partneri iz Turske i Poljske
Nešto još o projektu
https://www.facebook.com/Be-the-solution-recycle-102171708437865
Sudjelovali smo na novim online radionicama u sklopu projekta Change the World from My Neighbourhood
Učenici su kroz radionice saznali mnoštvo novih informacije o drugim kulturama koje se razlikuju od hrvatske kulture, te su imali priliku sudjelovati u aktivnostima umjetničkog izražavanja i izrađivanja predmeta povezanih s drugom kulturom, koje su naposljetku ponijeli kući.
Sudjelovali na tri radionice: Upoznajmo Italiju (radionica je održana 23.02.2021.) ; Upoznajmo Finsku (radionica je održana 2.03.2021.) i Upoznajmo Austriju (radionica je održana 16.03.2021.)
Na svim radionicama učenici su upoznali smještaj države, grb i zastavu te države, izgled kuća u tim zemljama, narodnu nošnju, upoznali su znamenitosti tih država – gradove, tradicionalna jela i kolače, učili su njihove običaje vezane za obilježavanje važnih datuma u godini i uspoređivali ih s našima (običaji za Božić i Uskrs) te su učili izgovarati neke njihove riječi za voće, povrće i pozdrave.
Svaka radionica završavala je nekim aktivnostima za učenike gdje su učenici trebali bojati komadiće pizze, lijepiti poznate finske crtane junake, ili izrezati i ukrasiti licitarska srca.
Jabuka je vrlo zanimljiva tema i neiscrpno vrelo novih spoznaja , poticaja i otrkića. Mi smo ove školske godine u nekoliko navrata temu o jabuci detaljno obradili.Učenici su napisali pjesme i priče na temu Jabuka, a radili su i nekoliko različitih likovnih radova na istu temu.
Na temu Jabuka učenici su radili i pokuse kojima smo istraživačkom nastavom stekli nove spoznaje o ovoj zanmljivoj kraljici voća.
Učeničke literarne i likovne radove, te pokuse objedinila sam u učenički časopis Jabuka.
Kako časopis izgleda možete pogledati na ovom pdf formatu
Tijekom školske godine učenici 4. a razreda odlučili su se za ostvarenje projekta
Igrom maštam, stvaram i znam koji je i u sklopu projekt Erasmus KA1 projekta Škola je fora zaigrajmo i učimo.
Za potrebe ostvarenja ovog razrednog projekta osmislila sam i pokrenula istraživanje u svojoj školi ( OŠ Bedekovčina) i u nekoliko škola naše Krapinsko -zagorske županije .( 5)
Istraživanje je obuhvatilo 252 učenika. U anonimno istraživanje bili su uključeni učenici RN.
https://forms.gle/DzbDfphmQmREauUSA
IX. Međunarodni likovno-literarno-novinski natječaj
„Bogatstvo različitosti" za 2021. godinu
Tema: JABUKA
Osnovna škola „Matija Gubec“ iz Tavankuta organizirala je IX. međunarodni nagradni literarni, novinarski i likovni natječaj „Bogatstvo različitosti“ za učenike osnovnih škola, kojim se želi potaknuti djecu na raspravu o temama suživota s drugima i drukčijima te razvijanje solidarnosti i povezivanje s vršnjacima iz različitih krajeva.
Tema ovogodišnjeg natječaja bila je :
„JABUKA “
Natječaj je bio otvoren do 15. ožujka 2021. godine. Na ovaj natječaj javili su se učenici 4. a razreda svojim zajedničkim novinarskim radom časopisom JABUKA i osvojili su 1. mjesto u kategoriji novinarskih radova učenika od 1. – 4. razreda. Časopis sadrži likovne i literarne radove učenika, kao i istraživačku nastavu na temu Jabuka.
U kategoriji likovnih radova za učenike od 1. -4. razreda osvojili su pohvalu za kolektivnu zbirku radova.
Mentorica učenicima bila je učiteljica Melita Ogrinšak
Učiteljica Melita Ogrinšak
Svojim razrednim projektom Igrom maštam, svaram i znam osvojili smo 2. mjesto
na natjecanju nacionalnog projekta drugog ciklusa "Otkrij tajnu za budućnost sjajnu". Dobili smo vrijedne nagrade Školske knjige- ruksake, knjige i jedan broj časopisa Smib i Modra lasta, te veliku pernicu s olovkom i gumicom.
Međunarodni likovno-literarni natječaj Iserlohn-Essen-Zagreb-München-Vukovar 2021.
Međunarodni likovno-literarni natječaj Iserlohn-Essen-Zagreb-Munchen-Vukovar 2021. na temu „Ruke su život – oči, misao, utjeha, glazba i priča“, raspisan je za djecu Hrvata u iseljeništvu i djecu iz Hrvatske u dobi od 1. do 8. razreda osnovne škole.
Na natječaj je pristiglo preko tisuću radova iz 150 hrvatskih škola, a sve je pomno pregledao žiri u sastavu dr. Reinhard Veit, direktor umjetničke škole, Reiner Danne, direktor gradske galerije i Crnelija Merkl redaktor u IKZ, koji je potom odlučio o najboljima.
Na ovaj natječaj mi smo poslali radove ovih učenika : Paula Babić, Katja Videk, Tia Komar, Helena Vučković, Nives Horvat, Josip Mišar
Vrlo uspješna je bila naša učenica Paula Babić koja je osvojila drugu nagradu .
Paula Babić, 4.a
Inače, organizatori ovog natječaja su Ankica i Ante Karačić iz Iserlohna, a medijski ih već godinama podupire portal Hrvatski glas Berlin.
Na Edutorij sam stavila primjere dobre prakse
( 30)
Stavila sam pripreme s dodatnim digitalnim sadržajima koje mogu koristiti učitelji i učenici .
Materijali obuhvaćaju Hrvatski jezik- redovna nastava i dodatna nastava , Matematiku- dodatna nastava , Prirodu i društvo , Izvannastavnu aktivnost- Prirodnjaci.
Uz redovnu obradu , vježbanje i ponavljanje , materijali služe i za istraživačku nastavu, primjenu stečenog znanja u praksi izvodeći pokuse, primjeri igre …
U materijale sam uvrstila i nekoliko planova i opisa projekata koje sam odradila sa svojim učenicima.
U pdf imate opise materijala i link na kojeg kliknete i dobivate sadržaj koji trebate
3. Balogijada; krasnoslovno-scenski i likovni natječaj
Osnovna škola „ Grigor Vitez“ Sveti Ivan Žabno u suradnji s Koprivničko - križevačkom županijom u ožujku je raspisala krasnoslovno-scenski i likovni natječaj za 3. Balogijadu. Ova balogijada posvećena je utemeljitelju suvremene hrvatske dječje poezije i nagrađivanom hrvatskom dječjem piscu Zvonimiru Balogu. Na likovnom natječaju mogli su sudjelovati svi učenici Republike Hrvatske od 1. – 8. razreda osnovne škole.
Za sudjelovanje u natječaju bilo je potrebno kreirati likovni rad koji će se motivsko-tematski vezati uz pjesmu po izboru iz Balogove pjesničke zbirke Nevidljiva Iva. Tema likovnog natječaja ove je godine vezana uz Nevidljivu Ivu jer će se povodom 50. godišnjice objave njezina prva izdanja ove godine otisnuti jubilarno izdanje Nevidljive Ive u nakladi izdavačke kuće Katarina Zrinski iz Varaždina. Pjesme Zvonimira Baloga u tom će izdanju krasiti i najuspjeliji učenički likovni radovi pristigli na ovaj natječaj.
Na natječaj je pristiglo 430 likovnih radova, a prema prosudbenom povjerenstvu, kojeg su činili Tomislav Buntak, dekan Akademije likovnih umjetnosti u Zagrebu, Ranka Javor, povjesničarka umjetnosti i komparatistica, Manuela Vladić Maštruko, akademska slikarica i ilustratorica, izabran je likovni rad naše učenice Helene Vučković 4. a razred koji će biti sastavni dio novog i jubilarnog izdanja Nevidljive Ive.
Likovni rad naše učenice Nives Horvat 4. a razred, izabran je za likovnu izložbu. Motiv njihova rada bila je pjesma Na kongresu lavova.
Novo sudjelovanje na online radionicama u sklopu projekta Change the World from My Neighbourhood koje su bile zadnje u ovoj školskoj godini.
(u prijevodu Mijenjanje svijeta počevši sa svojim susjedstvom).
Tri nove radionice: Upoznajmo Ukrajinu (radionica je održana 18.05.2021.) ; Upoznajmo Španjolsku (radionica je održana .25.05.2021..) i Upoznajmo Tursku (radionica je održana 1.06.2021.)
Na svim radionicama učenici su upoznali smještaj države, grb i zastavu te države, izgled kuća u tim zemljama, narodnu nošnju, upoznali su znamenitosti tih država – gradove, tradicionalna jela i kolače, učili su njihove običaje vezane za obilježavanje važnih datuma u godini i uspoređivali ih s našima (običaji za Božić i Uskrs) te su učili izgovarati neke njihove riječi za voće, povrće i pozdrave.
Svaka radionica završavala je nekim aktivnostima za učenike gdje su učenici trebali od papira izraditi rakete i odletjeti u svemir, bojali su španjolskog bika ili su rješavali osmosmjerke s turskim riječima. Tijekom ovih radionica bilo je lijepo upoznati europske države i njihove narodne običaje, jela...
Kako i što smo radili na e Twinnning projektima možete naći na sljedećim linkovima
1. Projekt
Nositelj Erasmus akreditacije u području odgoja i općeg obrazovanja (za razdoblje od 1.2.2023. - 31.12.2027.)
Erasmus+ KA 1:
"Kroz različitost do izvrsnosti"
"Škola je fora - zaIGRAJMO se i učimo!"
Erasmus+ KA 229:
''Budi rješenje - recikliraj!''
Erasmus+ KA 210:
Poštovani roditelji, dragi učenici!
Ovdje se nalaze sve novosti i dostupne informacije o upisima u srednju školu te zanimanjima koja nude određene srednje škole.
Odluka o upisu učenika u 1. razred srednje škole u školskoj godini 2024./2025.
Viber info-kanal o upisima u SŠ
UPUTE za TEAMS (pdf)
Virtualne učionice, 2021./2022. - predmetna nastava
Virtualne učionice - razredna nastava i ostalo, 2021./2022.
1. - 4. r - HRT 3 program
Dopunska nastava OŠ Bedekovčina
Dodatna nastava OŠ Bedekovčina
Vrednovanje i ocjenjvanje, nastava na daljinu - MZO
Teams aplikacija:
GSM - Google play
Tableti - imaju instalirano
Učenici koriste svoje AAI podatke.
PREVENTIVNI MATERIJALI I
PSIHOSOCIJALNA PODRŠKA
Ukoliko je Vama i/ili Vašem djetetu potrebna psihosocijalna podrška, možete je potražiti na sljedećim poveznicama:
Društvo psihologa Krapinsko - zagorske županije
Poliklinika za zaštitu zdravlja djece i mladih Grada Zagreba
''STELLA'' - mobilna aplikacija namijenjena mladima 11 - 18 godina i njihovim roditeljima/skrbnicima, usmjerena na promociju i prevenciju mentalnog zdravlja mladih
Centar za rehabilitaciju ERF-a
RED BUTTON - MUP, online prijava nasilja na štetu djece
Za sva pitanja, podršku i pomoć, unutar Škole, možete se obratiti djelatnicama stručne službe na:
osb-pedagog@kr.t-com.hr (pedagoginja), TEL: 588-204
socijalni-pedagog@os-bedekovcina.skole.hr (socijalna pedagoginja) TEL: 588-203
Poštovani roditelji,
s obzirom na smjernice MZO-a (https://mzo.gov.hr/vijesti/smjernice-osnovnim-i-srednjim-skolama-vezano-uz-organizaciju-nastave-na-daljinu-uz-pomoc-informacijsko-komunikacijske-tehnologije/3585), molim vas da redovito pratite stranice OŠ Bedekovčina i da postupate prema objavama ili uputama razrednika.
Unaprijed zahvaljujem!
Zbog povećanog interesa javnosti i medija, Ministarstvo zdravstva i Hrvatski zavod za javno zdravstvo svakoga dana na svojim mrežnim stranicama objavljuju najnovija saznanja u vezi coronavirusa. S obzirom na epidemiološku situaciju, informacije i preporuke se mogu realtivno brzo promijeniti, stoga molim pratite web stranice HZJZ-a (www.hzjz.hr) i Ministarstva zdravstva na kojima se svakodnevno objavljuju ažurirani podaci vezano uz coronavirus, kao i mjere prevencije, koje ćemo i mi redovito ažurirati:
https://www.hzjz.hr/sluzba-epidemiologija-zarazne-bolesti/koronavirus-najnovije-preporuke/
https://zdravstvo.gov.hr/koronavirus-i-mjere-prevencije/4952
https://www.hzjz.hr/medunarodna-istrazivanja/koronavirus-najnoviji-podatci/
https://www.koronavirus.hr/sto-moram-znati/8
Poštovani roditelji,
sve novosti i nformacije vezane za oraganizaciju rada u 2019./2020. školskoj godini, provođenju cjelovite kurikularne reforme, udžbenicima i ostalome, možete pronaći na ovom mjestu.
http://os-bedekovcina.skole.hr/roditelji/_kolska_godina_2019_2020_novosti_i_obavijesti
« Kolovoz 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |