Hvaljen Isus i Marija, dragi učenici i poštovani roditelji. Na početku smo još jedne školske godine, 2024/25. u kojoj Vam želim svako dobro. Dragi učenici nadam se da će i ova školska godina biti prožeta veseljem i da će školskim hodnicima odjekivati vaš zvonki smijeh! Želim Vam puno uspjeha, želim da svoje znanje obogatite s novim spoznajama i želim da hrabro nosite sa svim izazovima koje vam školovanje donosi. Sretno svima u novoj školskoj godini! Radujem se skorom susretu .
Dragi roditelji, molim vas pročitajte i ovo:
https://www.bitno.net/kolumne/zapisi-majcina-srca/anja-mihanovic-kako-svoje-dijete-duhovno-pripremiti-za-novu-skolsku-godinu/
vjeroučiteljica Marica
15. 9. 2024. u 11 sati pozivam vas sve na zajedničko slavlje svete mise u crkvi sv. Barbare.
Dragi učenici ponesite svoje torbe ili neki udžbenik, bilježnicu, posebno donesite radost u srcu.
NOVI E-TWINNING PROJEKTI
Dragi učenici školske godine 2023/24.krećemo s novim projektima- više o našim aktivnostima pratite na poveznicama, a neke od naših zajedničkih radova pogledajte ovdje ili na dnu stranice:
https://read.bookcreator.com/K79jzm0wa4X4vuNv4cuMVFy6YkJ2/rKxfnrbnSS6UajGsxdvCcQ
https://jamboard.google.com/d/196lVlLYGm6VqKV__Ag0M2A84mNSSxIqumfWCK-4mSjU/edit?usp=sharing
https://view.genial.ly/66201e8fe99b540014bc5930/guide-tourist-guide
The results of the research among the students showed that they enjoyed themselves during the activity, that they learned a lot, but most importantly, that they met new friends. We all agree (teacher and students) that participation in this project enriched us and encouraged us to new projects and new research.-Više o istraživanju među učenicima i nastavnicima možete pročitati na dnu stranice.
Dragi učenici naš projekt My Past My Legacy je dobio EU oznaku kvalitete što pokazuje da ste izvrsno radili!
Bravo za sve koji su provodili aktivnosti tijekom šk god 2021/22 i 2022/23.!
Kopirajte poveznice i listajte naše e.knjige! ( Tijekom školske godine su učenicima naše škole bile dostupne u Teamsu )
https://read.bookcreator.com/i1RK7nV9Sqbu06pRkg5TRcvG2G73/HusM_078RqiSyT6bbWv9VA
https://read.bookcreator.com/i1RK7nV9Sqbu06pRkg5TRcvG2G73/cBzMK6rBTC2a2A97eFdmcw
https://read.bookcreator.com/i1RK7nV9Sqbu06pRkg5TRcvG2G73/9C6tdJCwTmasSNN8QR8gLQ
https://read.bookcreator.com/i1RK7nV9Sqbu06pRkg5TRcvG2G73/KzofTebLS0iFvwHJPgXeaw
https://read.bookcreator.com/i1RK7nV9Sqbu06pRkg5TRcvG2G73/lJTN6fzzQVKv_SAjhVLVzA
https://read.bookcreator.com/i1RK7nV9Sqbu06pRkg5TRcvG2G73/Qvja7pjCRwS3bI6u74DcTw
https://read.bookcreator.com/i1RK7nV9Sqbu06pRkg5TRcvG2G73/VOMRq_acRPqn3h104o3qTw
https://read.bookcreator.com/i1RK7nV9Sqbu06pRkg5TRcvG2G73/DZ3BvtACRc6TuqcLKM4RtA
https://read.bookcreator.com/j9_E2l7LqIiJ2WBCyVubBP3ME_vhWHUHZBJgUS01qC8/lfq9XN59SUmn5YVZCGrsHQ
Učenje kroz igru!
https://dashboard.blooket.com/set/6394b2b75d318ccf9406077a
eTwinning radionica, 18.1.2023. u 12i 10 sati u učionici informatike.
Na radionici ćemo učiti kako koristiti novu platformu i dogovoriti neke nove projekte-ideje su vaše,a radimo zajedno!!!
Evo i nagrade učenicima za marljivo sudjelovanje u projektima!
KULTURNO I ZNANSTVENO NASLIJEĐE NAŠIH REDOVNIKA I SVEĆENIKA-CULTURAL AND SCIENTIFIC HERITAGE OF OUR MONKS AND PRIESTS
https://twinspace.etwinning.net/197905/pages/page/1799101
https://live.etwinning.net/projects/project/320466
https://twinspace.etwinning.net/197905/home
KAK JE NEGDA BILO/KAKO JE NEKADA BILO/HOW IT ONCE W
Božićne tradicijske popijevke i običaji
/Molitva i pjesma težaka i hodočasnika (učimo od naših predaka)
P KAO PRAVO, D KAO DUŽNOST OČIMA DJETETA 2
https://padlet.com/marica_celjak/jixm0erydzlcgic
https://twinspace.etwinning.net/197905/pages/page/1799065
https://twinspace.etwinning.net/197905/pages/page/1799101
https://twinspace.etwinning.net/197905/pages/page/2127847
https://twinspace.etwinning.net/197905/pages/page/2283558
https://padlet.com/marica_celjak/jixm0erydzlcgic2
https://twinspace.etwinning.net/188124/pages/page/1977074
">
Papin dan 2022.
I ove smo godine obilježili Papin dan u OŠ Bedekovčna. Proučavali smo Papin životni put, gledali filmove, igrali igre znanja. Redovito pratimo vijesti iz Vatikana i tako se rodila ideja za našu glavnu aktivnost.
Papa Franjo ovih dana poziva na molitvu za mir u Ukrajini i u svijetu. U duhu Papina poziva ove smo godine odlučili Papin dan obilježiti nizom aktivnosti kojima ćemo nastojati pomoći izbjeglicama iz Ukrajine. Tako smo pokrenuli molitvu za mir u našoj školi, a onda smo putem eTwininga pozvali sve naše prijatelje iz mnogih škola u Hrvatskoj, ali i iz EU da nam se pridruže.
Molitve koje još uvijek nastaju i svakodnevno ih molimo možete vidjeti i ovdje: https://padlet.com/marica_nati/z08k6fnub1d8gxct. Tu nije kraj naših aktivnosti, za naše prijatelje slijedi prikupljanje pomoći-pridružite se.
https://padlet.com/marica_nati/z08k6fnub1d8gxct
Božić u našim radovima-suradnja učenika na eTwiningu i tjedan kodiranja (EU Code Week) 2021.
https://padlet.com/marica_celjak/q01py02mh902paup
Papin dan 13. 3.2021.
Učenici OŠ Bedekovčina su i ove godine obilježili Papin dan kao izbornu aktivnost . Tijekom tjedna su provodili istraživanje. Gledali su video isječke o papi Franji, čitali su o papi, molili su, sudjelovali na euharistiji , igrali razne igre. Mnogo su materijala pronašli na http://krizari.hr/materijali-papin-dan-u-skoli/#more-1141
Na kraju su neke rezultate svojih aktivnosti i prikazali na padletu kojeg je osmislila Lana Ž. učenica 6a. https://padlet.com/lanazegrec/ojz8x0zfqpb0llq5
Poticaj za ove aktivnosti učenicima su dale vjeroučiteljice Melita i Marica i Križarska organizacija , točnije sve je počelo s bl. Ivanom Merzom jer prva proslava Papina dana u Hrvatskoj održana je na inicijativu bl. Ivana Merza u veljači 1926. godine. Nakon blaženikove smrti Križari nastavljaju sa svečanim proslavama i uvijek nastoje prigodno obilježiti Papin dan. Slavljenje Papina dana ima svoj temelj u danu kada je jedan Papa izabran za Petrova nasljednika. Stoga se Papin dan pape Franje slavi 13. ožujka, a ove godine slavimo njegovu osmu godišnjicu.
Također slijedi i nastavak ove aktivnosti na e-Twiningu u sklopu projekta Papin dan koji je rezultat suradnje s vjeroučiteljicom Martinom Horvat,a gdje su nam se priključile već mnoge škole, a ovo je poziv za sve koji se žele da nam se priključe.
https://live.etwinning.net/projects/project/276244
Marica Celjak
https://twinspace.etwinning.net/199083/home
DOLAZI BOŽIĆ,
Pogledajte kako smo ga slavili pred nekoliko godina:https://youtu.be/WIlRyS9BoNE
Dragi učenici i roditelj,
HVALA
Vam na trudu i marljivosti … hvala Vam na suradnji, strpljenju, povratnim informacijama i podršci koja nam svima omogućavaju daljnje unapređivanje rada/učenja na daljinu.
Ako imate bilo kakav problem, pitanje ili prijedlog, uvijek me možete kontaktirati.
U ovome smo svi zajedno i moramo si međusobno pružiti podršku!
Želim Vam svima skupa blagoslovljen Uskrs , neka nas zajedničke molitve čuvaju u zdravlju i pomognu da se ova situacija čim prije završi!
Dragi moji sedmaši klikom na ovu poveznicu naći ćete 2 igre za ponavljanje gradiva o temi " :Kršćani na drugi način ",a na početku stranice je i prezentacija koja može pomoći u učenju
https://learningapps.org/display?v=pnxg6g3hc20
https://learningapps.org/9135289
https://vimeo.com/user107432675/review/384357634/d27e166ff8
pogledajte video o našoj područnoj školi ....video je dio e-twining projekta :Putevoma baka i djedova-kulturna baština. Ukoliko imate fotografije iz vremena vaših djedova i baka,priče ili neke stare knjige i predmete donesite na sat vjeronauka.
Čestitke su stigle ...i iz Turske..
Naši prijatelji iz Poljske, ( Szkoła Podstawowa ) su nam poslali razglednice za Božić. Veliko im hvala.
Fotografije sKatehetske zimske škole možete vidjeti u prilogu ....
3. i 4.sijećnja će se održati Katehetska zimska škola : BOŽJA OBJAVA U KNJIZI STVORENJA. Vjeronauk u školi i odgoj za očuvanje stvorenog Na katehetskoj zimskoj školi će vjeroučiteljice Martina Horvat i Marica Celjak predstaviti svoje e-twining projekte koji obuhvaćaju ekološku dimenziju. Također će sudionike upoznati s platformom i pozvati na uključivanje u mnoge oblike stručnog usavršavanja i umrežavanja na e-twiningu.
ŠKOLSKO NATJECANJE IZ VJERONAUKA-VJERONAUČNA OLIMPIJADA
Rezultati:
1.mjesto:03111 Lorena 74/79
2.mjesto: 246810 SREĆA 71/79
3.mjesto:73707 SREĆA 61/79
4.mjesto:23103 IMELA 60/79
5.mjesto:02502 Špric-kantica 35/79
6.mjesto:55555 ZNANOST 32/79
Čestitamo svim natjecateljima !
Županijsko natjecanje će biti 29.01.2020. SRETNO UČENJE!
ADVENTSKI RADOVI EKO-ETNO SKUPINE:
Konkatedrala svetih Ćirila i Metoda u Zagrebu
Učenici su usvojili ove ishode:
-objašnjava nastanak grkokatolika i prepoznaje mogućnost jedinstva Crkve u raznolikosti.
-navodi obilježja Grkokatoličke crkve
-uočava uzročno- posljedične veze, formulira zaključke;iskazuje otvorenost i poštovanje prema kulturno drugačijima;
savladao je oblike grupnog rada i prezentacije rezultata rada.
objavila: M.Celjak
Pozivaju se učenici i roditelji na svetu misu povodom početka školske godine u nedjelju 15.9.2019. u 11 sati . (crkva Sv.Barbare)
Poštovani niže na stranici možete pročitati kriterije vrednovanja,a ovdje je dopuna obzirom na novi PRAVILNIK....
Vrednovanje u nastavi uključuje sastavnice definirane čl. 2. ( 1 ) Pravilnika o načinima, postupcima i elementima vrednovanja učenika u osnovnoj i srednjoj školi ( u daljnjem tekstu Pravilnik o vrednovanju ).
Članak 3. Metode i elementi vrednovanja
(1) Metode i elementi vrednovanja postignute razine ostvarenosti odgojno-obrazovnih ishoda, kompetencija i očekivanja proizlaze iz nacionalnoga, predmetnih i međupredmetnih kurikuluma, nastavnih programa, strukovnih kurikuluma, školskoga kurikuluma te ovoga Pravilnika i pravila ponašanja učenika koje donosi škola.
U svrhu vrednovanja učenike sustavno pratitimo i provjeravamo , a ovisno o ostvarenim ishodima učenja učenici će biti brojčano ocjenjeni prema čl. 2 ( st.2, 3, 4 )
objavila: M.Celjak
Uskrs 15.4.2019. humanitarna prodaja
Na ovom linku možete vidjeti rezultate rada EKO_ETNO sekcije ali i cijele UZ Bedex. Prodali smo sve radove marljivih članova ,a prihod će biti za pomoć učenicima naše škole.
LJUBAV
U ovaj dan i sve dane želio bih da se svi na svijetu vole.
Želio bih nitko nikoga ne povrijedi ,
Želio bih da ljudi pomognu siromašnima.
Budi kao Isus ,čini dobro.
Vjeruj u sebe u dobru i zlu, budi zadovoljan onime što imaš.
Nikoga ne smiješ ismijavati.
Budi sretan i voli druge zato postoji Valetinovo da nas na to podsjeti.
Luka Potočki ,4.p
Pita mali Štefek mamu:
„ Zakaj tata nosi slamu,
televizor mi gasiš,
a navek z menu glediš?
Zakaj morame molti ak očeme jesti ?
Daj, reči mi, moram znati ,
ili nebum mogel spati !“
Mama dete k sebi stisne,
podraga mu lasi,
sveću vužge sred kruheka
lampu zgasi.
I započne tihe, tihe,
Štefeku na vuhe:
„ Isusek je z neba došel, takve noći gluhe.Moral se je rodit v štale, vu hižu im niesu dali, od vrat su do vrat prosili, ali si su ih tirali. Na kraju med volem, oslem Bogek se narodil, a došel je ljudem reći: 'V nebe vas bum vodil
Zate tata nosi slamu, a sveća gori
Da i k nam bi Isus došel, da nam srca premeni. Da bi mira nam podelil i blagoslov neba, da razmemo jedni druge; a kaj nam već treba?
“Dok je dečec lepe zaspal v krilu svoje mame, jedna zvezda se spustila vu hižu sred slame.
Gde još mati dete ziblje vu svili il' slami
Isusek se navek rodi; i tu Bog je z nami!
Zabok 27.11. 2017. Marijan Culjak
objavila: M.Celjak
Zapalimo
svijeću
neka gori
za čovjeka
koji je gorio
za čovjeka,
koji je ljubio
za čovjeka
koji je žrtvom
svjedočio
da jest čovjek!
I neka gori
svijeća Hrvatska,
i neka gori ljubav čovjeka
za tebe,
za brata čovjeka.
I žrtva neće biti uzaludna,
žrtvu je položio
Čovjek,
za tebe i za mene,
za čovjeka!
Ivanka Zdrilić, Raskrižja
ŠTO O UČENJU MISLE I GOVORE UČENICI NAŠE ŠKOLE-ISTRAŽIVAJE PROVEDENO U 11.mjesecu 2017.
ISTRAŽIVANJE O MOTIVACIJI I UČENJU
Poznato je da nisu svi učenici zainteresirani učiti školsko gradivo. Pitamo se koje sredstvo motivacije najbolje utječe na poboljšanje učenja. Kod istraživanja obuhvaćene su: manje ili veće ocjene, pohvale i kritike nastavnika, rad u grupi ili individualan rad, znanje nakon pismenog ili usmenog ispitivanja, natjecanje sa samim sobom ili s drugim učenicima , nivo očekivanja određenog uspjeha i posebno da li i kako nastavnici i roditelji mogu utjecati na motivaciju učenika .
Ovim istraživanjem sam željela ispitati koje sredstvo motivacije najbolje djeluje kod poticanja na učenje učenika Katoličkog vjeronauka .
Cilj ispitivanja je ispitati:
Ispitivanje je napravljeno na uzorku od 143 učenika OŠ Bedekovčina škole, 52 djevojaka i 91 dječaka, 28 introvertnih i 64 ekstrovertnih tipova ličnosti, te 51 osoba s mješovitim tipom ličnosti.
Korištene varijable su bile:
Hipoteze ili pretpostavke su:
Upitnik koji je sastavljen ima 9 pitanja, osnovne podatke o spolu i o tome da li je učenik introvertna ili ekstrovertna ličnost.
Rezultati
Pokazuje se da je najbolji poticaj za učenje kod učenika
Istraživanje pokazuje da introvertni tipovi ličnosti učenika više vole pohvalu od kritike (24/28 voli pohvalu). Ekstrovertni tipovi ličnosti učenika također više vole pohvalu nego kritiku (53/64 voli pohvalu).
Istraživanje pokazuje da roditelji imaju veliki utjecaj na motivaciju učenika kod učenja što potvrđuje 69% odgovora učenika. 27% učenika roditelji uopće ne potiču na učenje. 66% učenika odgovorilo je da ih nastavnici potiču na učenje i veće zalaganje u radu, a 20% da ih nastavnici uopće ne motiviraju.
Neki zanimljivi odgovori na postavljeno pitanje
1. Da li više učiš kad dobiješ jedinicu ili dvojku li kad dobiješ peticu i zašto?
2. Da li stečeno znanje na tebe djeluje poticajno, pa više učiš?
3. Kako te motiviraju nastavnici?
4. Kako te motiviraju roditelji?
EKO-ETNO GRUPA
Bože!
Daj nam boje svoje,
ŽUTU za pčele koje roje.
ZELENU za prirodu tvoju,
CRVENU za ljubav moju.
PLAVU za ljepotu u moru
i od kruha SMEĐU koru…
I SIVU za kamen
Hvala Ti u vijeke,amen
Dino Stulić 6.a
SVETA BARBARA - 4. prosinca
Vjera u moćni zagovor svetaca uvrstila je svetu Barbaru među 14 velikih pomoćnika u nevoljama. Kršćanski puk zaziva je osobito kao zaštitnicu dobre smrti. Znamo koliko je tu svetu djevicu štovao mladi poljski svetac sv. Stanislav Kostka i osjetio njezin moćni zagovor u svojoj teškoj bolesti. Svetica mu se ukazala u pratnji dvaju anđela, od kojih ga je jedan i pričestio, jer njegov stanodavac, fanatični protestant, nije dopustio pristup katoličkom svećeniku u svoju kuću.
Seljaci zazivaju sv. Barbaru za nevremena protiv groma. Njoj se utječu i rudari koji su, radeći pod zemljom, uvijek u opasnosti. Zanimljivo je da su sv. Barbaru za vrijeme ratova zvali u pomoć artiljerci i to ne samo katolici već i protestanti koji donekle zaziru od štovanja svetaca. Njezine uspomene nije nestalo ni u protestantskim zemljama kad je reformacija zbrisala spomen mnogih svetaca.
S blagdanom Svete Barbare povezani su i neki adventski običaji. U nekim našim krajevima stavlja se žito u tanjuriće, koje proklija, zazeleni se te postaje božićni ures u kućama i crkvama. Drugdje opet siju pšenicu tek na blagdan Sv. Lucije, devet dana kasnije.
U zemljama njemačkog jezičnog područja odrežu na blagdan Sv. Barbare grančicu s trešnje, stave je u vodu i na toplo pa ta grana za Božić procvjeta. Tako je sveta Barbara jedna od adventskih glasnica koja nam naviješta Božić, dan u koji je procvao najljepši cvijet na stablu čovječanstva, Isus Krist. To je već naviješteno u Starom zavjetu od proroka Izaije: »Isklijat će mladica iz panja Jišajeva, izdanak će izbit iz njegova korijena« (Iz 11,1).
I sveta Barbara divan je cvijet koji je procvao na stablu kršćanstva. Legenda pripovijeda je bila kćerka Dioskorusa, bogatog trgovca purpurom u gradu Nikomediji u Maloj Aziji. Otac ju je htio udati za bogatog prosca. Kako je bila lijepa, čuvao ju je kao dragulj i, prije nego je otišao na jedno dulje putovanje, zatvorio ju je u neki toranj s dva prozora. Možda i zato da ne bi došla pod utjecaj kršćanstva. Kad se vratio, našao je na tornju probijen treći prozor, a na pragu njemu mrski znak križa. Barbara mu je hrabro priznala da je ona dala učiniti oboje: tri prozora, da je podsjećaju na tajnu Presvetog Trojstva, a križ, da je podsjeća na otkupljenje. Otac je pobjesnio od gnjeva i predao je na muke. Kako je Bog čudesno iscijelio njezine rane, otac ju je ponovno predao sucima i sam je ubio vlastitom rukom. Tako legenda.
Neki misle da je, po svoj prilici, poginula za svoju vjeru god. 306. A iz mučeničke smrti i sv. Barbare i tolikih drugih mučenika izrastao je život i snaga duha koja nadvladava svako progonstvo. Vjerujemo da se pobožni kršćanski osjećaj ne vara zazivajući u pomoć svetu Barbaru. U likovnoj umjetnosti ovjekovječio je sveticu prekrasnom slikom H. Holbein stariji.
izvor: http://www.skac.hr/svetacdana/12/4_12.html
objavila: M.Celjak
CILJ VJERONAUKA
Njegovati i razvijati religioznu dimenziju djeteta, osposobljavajući ga, primjereno njegovoj dobi, za otkrivanje, prihvaćanje i življenje autentičnih vrednota Evanđelja u odnosu na sebe, drugoga te na poseban način Boga.
ZADAĆE VJERONAUKA
* Pomagati djetetu da raste u povjerenju u samoga sebe i tako sve više postaje osoba.
* Odgajati dijete za odgovorno ponašanje u svijetu koji ga okružuje.
* Pobuđivati u djetetu one duhovne snage kojima će na ispravan način doživljavati transcendentnost ljudskog života i svijeta uopće.
* Zadovoljiti djetetovu potrebu za pripadanjem i za ljubavlju, te na temelju tog iskustva upućivati ga na odnos, susret i autentično približavanje Bogu.
* Pobuđivati dječje čuđenje i divljenje te iskrenu i duboku radost prema Bogu stvoritelju metodom stvaralačkog pripovijedanja i izražajnog čitanja biblijskih i književno umjetničkih tekstova, komunikacijom sa simbolima i molitvenim izražavanjem, prateći ciklus liturgijske godine.
* Omogućiti djetetu da metodom igre doživljava i upoznaje temeljne poruke Evanđelja.
* Zadovoljiti djetetovu potrebu za uspostavljanje autentičnog odnosa između njega i poruke vjere.
* Uvoditi dijete u prijateljsku komunikaciju s Bogom putem osobnog molitvenog izražavanja.
* Razvijanje povjerenja, zahvalnosti, darivanja, suosjećanja i suradnje s bližnjima.
* Osigurati djetetu kvalitetu življenja, razvijajući temeljne i bitne odrednice čovjekova bitka – ljepotu, istinu i dobrotu.
* Omogućiti djetetu da se susretne s dobrim primjerima odnosno pozitivnim uzorima u životu svoje uže i šire okoline, koji ostvaruju ljudske i kršćanske vrijednosti, s ciljem integracije i ispravnog poistovjećivanja.
* Pomagati djetetu u uspostavljanju autentičnih odnosa s drugima, osobito različitima, koji imaju drukčije religiozne navike i ponašanja.
ELEMENTI I KRITERIJI VREDNOVANJA IZ VJERONAUKA 1. - 8. raz.
ZNANJE - KRITERIJI VREDNOVANJA
OCJENA OPIS
NEDOVOLJAN (1) Ni uz pomoć nastavnika učenik ne prepoznaje osnovne sadržaje.
DOVOLJAN (2) Uz veliku pomoć nastavnika učenik prepoznaje osnovne sadržaje i slabo ihreproducira.
DOBAR (3) Uz nastavnikovu pomoć učenik reproducira i razumije osnovne sadržaje.
VRLO DOBAR (4) Uz eventualnu malu pomoć nastavnika učenik solidno razumije sadržaje,logički ih povezuje i primjenjuje na nove jednostavnije situacije.
ODLIČAN (5) Učenik samostalno, sigurno i vješto interpretira i primjenjuje znanja na životne problemske situacije.
ZALAGANJE - KRITERIJI VREDNOVANJA
OCJENA OPIS
NEDOVOLJAN (1) Učenik ne pokazuje zanimanje za nastavne sadržaje, ne sudjeluje u nastavi,često nema udžbenik i bilježnicu, ne piše školske i domaće uratke, ne donosi dogovorene materijale potrebne za obradu pojedinih tema.
DOVOLJAN (2) Učenik pokazuje minimalno zanimanje za nastavne sadržaje, površno pratinastavnika,zapis u bilježnici mu je nepotpun, neredovit je u pisanju školskih idomaćih uradaka,rijetko donosi dogovorene materijale potrebne za obradupojedinih tema.
DOBAR (3) Učenik pokazuje prosječno zanimanje za nastavne sadržaje, zapis u bilježnici mu je uglavnom cjelovit, površan u pisanju školskih i domaćih uradaka, neredovito donosi dogovorene materijale potrebne za obradu pojedinih tema.
VRLO DOBAR (4) Učenik aktivno sudjeluje u nastavi, redovit je u pisanju školskih i domaćih uradaka, uglavnom donosi dogovorene materijale potrebne za obradu pojedinih tema.
ODLIČAN (5) Učenik vrlo aktivno sudjeluje u nastavi, često postavlja pitanja s ciljem pojašnjenja i produbljenja nastavnih sadržaja, školske i domaće uratke piše cjelovito, redovito donosi dogovorene materijale potrebne za obradu pojedinih tema, samoinicijativno donosi materijale vezane za pojedine nastavne teme, aktivan u izvannastavnim aktivnostima.
KULTURA KOMUNICIRANJA - KRITERIJI VREDNOVANJA
OCJENA OPIS
NEDOVOLJAN (1) Učenik često ometa rad, nepristojno i neprimjereno se ponaša i izražava, nedostaje mu odnos poštivanja prema kršćanskim vrijednostima.
DOVOLJAN (2) Učenika treba često poticati na pristojnije i primjerenije ponašanje i izražavanje, ponekad se s nepoštivanjem odnosi prema kršćanskim vrijednostima.
DOBAR (3) Učenik povremeno surađuje s drugim učenicima i vjeroučiteljem, potreban mu je povremeni poticaj na pristojnije i primjerenije ponašanje i izražavanje, treba još više razviti odnos poštivanja prema kršćanskim vrijednostima.
VRLO DOBAR (4 )Učenik solidno surađuje s ostalim učenicima i vjeroučiteljicom, pristojno iprimjereno se ponaša i izražava, s poštivanjem se odnosi prema kršćanskim vrijednostima.
ODLIČAN (5) Učenik izvrsno surađuje s ostalim učenicima i vjeroučiteljicom, pažljiv i uljudan, uzornim ponašanjem vrlo pozitivno djeluje na ostale učenike, u svim situacijama se s poštivanjem odnosi prema kršćanskim vrijednostima.
STVARALAČKO IZRAŽAVANJE - KRITERIJI VREDNOVANJA
OCJENA OPIS
NEDOVOLJAN (1) Učenik odbija sudjelovati u svakom obliku stvaralačkoga izražavanja, često ne izvršava postavljene zadatke i preuzete obveze, ne uspijeva se izraziti niti uz pomoć i poticaje vjeroučiteljice.
DOVOLJAN (2) Učenik ne pokazuje interes prema stvaralačkom izražavanju, ali reagira na poticaj vjeroučiteljice, djelomično izvršava postavljene zadatke, uspijeva se izraziti samo uz veliku pomoć vjeroučiteljice.
DOBAR (3) Učenik se trudi u radu i obavljanju postavljenih zadataka, ali mu nedostaje jasnoća u izričaju, slabije uočava bit sadržaja, teže pokazuje i artikulira svoje sposobnosti.
VRLO DOBAR (4) Učenik rado prihvaća sudjelovanje u različitim oblicima stvaralačkoga izražavanja, uglavnom se izražava gramatički pravilnim i razumljivim rečenicama, solidno se služi religioznim rječnikom, ima solidnu sposobnost komunikacije vjerskih sadržaja i koreliranja naučenoga.
ODLIČAN (5) Učenik samostalno, razumljivo i argumentirano obrazlaže svoje mišljenje, rado sudjeluje u različitim oblicima stvaralačkog izražavanja i daje inicijative,ističe se po iscrpnosti, uspješnosti i kreativnosti, drži se zadane teme i uočava bit sadržaja, sposoban je s kršćanskog stajališta kritički propitivati i prosuđivati različite oblike mišljenja i ponašanja.
OCJENJIVANJE RADNE BILJEŽNICE
Ocjena |
Kriterij vrednovanja |
Nedovoljan (1) |
Neredovito ispunjava radnu bilježnicu, više od pola radne bilježnice nije ispunjeno. Ono što je ispunjeno često netočno i neprecizno |
Dovoljan (2) |
Nije redovit u ispunjavanju radne bilježnice. Rješava tek osnovne zadatke. Pri rješavanju neuredan i neprecizan. |
Dobar (3) |
Radnu bilježnicu ispunjava redovno, no pojedine zadatke preskače te su primjetne greške u zadatcima, često ne precizan . |
Vrlo dobar (4) |
Radnu bilježnicu ispunjava redovno, točno i uredno. No u pojedinim zadatcima nedostaje preciznosti. |
VJEROUČITELJICE:
MELITA I MARICA
Nositelj Erasmus akreditacije u području odgoja i općeg obrazovanja (za razdoblje od 1.2.2023. - 31.12.2027.)
Erasmus+ KA 1:
"Kroz različitost do izvrsnosti"
"Škola je fora - zaIGRAJMO se i učimo!"
Erasmus+ KA 229:
''Budi rješenje - recikliraj!''
Erasmus+ KA 210:
Poštovani roditelji, dragi učenici!
Ovdje se nalaze sve novosti i dostupne informacije o upisima u srednju školu te zanimanjima koja nude određene srednje škole.
Odluka o upisu učenika u 1. razred srednje škole u školskoj godini 2024./2025.
Viber info-kanal o upisima u SŠ
UPUTE za TEAMS (pdf)
Virtualne učionice, 2021./2022. - predmetna nastava
Virtualne učionice - razredna nastava i ostalo, 2021./2022.
1. - 4. r - HRT 3 program
Dopunska nastava OŠ Bedekovčina
Dodatna nastava OŠ Bedekovčina
Vrednovanje i ocjenjvanje, nastava na daljinu - MZO
Teams aplikacija:
GSM - Google play
Tableti - imaju instalirano
Učenici koriste svoje AAI podatke.
PREVENTIVNI MATERIJALI I
PSIHOSOCIJALNA PODRŠKA
Ukoliko je Vama i/ili Vašem djetetu potrebna psihosocijalna podrška, možete je potražiti na sljedećim poveznicama:
Društvo psihologa Krapinsko - zagorske županije
Poliklinika za zaštitu zdravlja djece i mladih Grada Zagreba
''STELLA'' - mobilna aplikacija namijenjena mladima 11 - 18 godina i njihovim roditeljima/skrbnicima, usmjerena na promociju i prevenciju mentalnog zdravlja mladih
Centar za rehabilitaciju ERF-a
RED BUTTON - MUP, online prijava nasilja na štetu djece
Za sva pitanja, podršku i pomoć, unutar Škole, možete se obratiti djelatnicama stručne službe na:
osb-pedagog@kr.t-com.hr (pedagoginja), TEL: 588-204
socijalni-pedagog@os-bedekovcina.skole.hr (socijalna pedagoginja) TEL: 588-203
Poštovani roditelji,
s obzirom na smjernice MZO-a (https://mzo.gov.hr/vijesti/smjernice-osnovnim-i-srednjim-skolama-vezano-uz-organizaciju-nastave-na-daljinu-uz-pomoc-informacijsko-komunikacijske-tehnologije/3585), molim vas da redovito pratite stranice OŠ Bedekovčina i da postupate prema objavama ili uputama razrednika.
Unaprijed zahvaljujem!
Zbog povećanog interesa javnosti i medija, Ministarstvo zdravstva i Hrvatski zavod za javno zdravstvo svakoga dana na svojim mrežnim stranicama objavljuju najnovija saznanja u vezi coronavirusa. S obzirom na epidemiološku situaciju, informacije i preporuke se mogu realtivno brzo promijeniti, stoga molim pratite web stranice HZJZ-a (www.hzjz.hr) i Ministarstva zdravstva na kojima se svakodnevno objavljuju ažurirani podaci vezano uz coronavirus, kao i mjere prevencije, koje ćemo i mi redovito ažurirati:
https://www.hzjz.hr/sluzba-epidemiologija-zarazne-bolesti/koronavirus-najnovije-preporuke/
https://zdravstvo.gov.hr/koronavirus-i-mjere-prevencije/4952
https://www.hzjz.hr/medunarodna-istrazivanja/koronavirus-najnoviji-podatci/
https://www.koronavirus.hr/sto-moram-znati/8
Poštovani roditelji,
sve novosti i nformacije vezane za oraganizaciju rada u 2019./2020. školskoj godini, provođenju cjelovite kurikularne reforme, udžbenicima i ostalome, možete pronaći na ovom mjestu.
http://os-bedekovcina.skole.hr/roditelji/_kolska_godina_2019_2020_novosti_i_obavijesti
« Travanj 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |