Projekt ETHICS - učenici gledali inspirativni film o Draženu Petroviću
Još jedna aktivnost u Erasmus+ projektu "ETHICS" bila je i upoznavanje života sportaša koji može biti uzor svim generacijama, a posebno učenicima. Zato su učenici od 5. do 8. razreda, 14. prosinca 2024. posjetili kino Ljudevit Gaj u Varaždinu, gdje su pogledali film Dražen. Ovaj inspirativni film donosi dirljiv prikaz života Dražena Petrovića, jednog od najvećih košarkaša svih vremena, koji je svojim talentom, radom i sportskom etikom ostavio neizbrisiv trag u povijesti sporta. Posebno je značajan njegov doprinos pozitivnoj percepciji europskih košarkaša u Sjedinjenim Američkim Državama, gdje je svojim igrama otvorio vrata brojnim budućim generacijama.
Prilikom posjeta Varaždinu, učenici su obišli Varaždinsku katedralu Uznesenja Blažene Djevice Marije te se upoznali s bogatom kulturnom i povijesnom baštinom grada, uživajući u sadržajima Adventa u Varaždinu.
Više o svemu možete pročitati pod "opširnije".
Marica Celjak, koordinatorica projekta
Gledajući film, učenici su imali priliku razmotriti važnost sportskih vrijednosti poput ustrajnosti, predanosti i fair play-a, koje su Dražena vodile kroz cijelu karijeru i život. Njegov uspjeh i postignuća služe kao inspiracija za sve mlade sportaše, a istovremeno promoviraju vrijednosti projekta ETHICS, poput solidarnosti, tolerancije i jednakosti.
Općenito, gladanje filma Dražen nastavak je aktivnosti koje su se provodile tijekom prvog polugodišta, gdje su učenici uključeni u projekt ETHICS proveli zanimljivo i kreativno istraživanje. Fokusirali su se na povijest Olimpijskih igara, analizirajući njihov razvoj od antičke Grčke do modernog doba. Kroz istraživanje su istaknuli ključne trenutke, poput uvođenja zimskih olimpijskih igara i sudjelovanja žena u sportovima.
Osim povijesnog aspekta, učenici su se bavili analizom vrijednosti Europske unije, poput poštovanja ljudskog dostojanstva, solidarnosti i jednakosti, te su razmatrali njihovu primjenu u sportu. Kroz primjere fair play-a i inkluzije sportaša s invaliditetom, učenici su naglasili važnost ovih vrijednosti za stvaranje ravnopravnog i pravednog društva.
Rezultate svog rada učenici su predstavili kroz kreativne plakate i izradu e-knjige, čime su dodatno razvili svoje digitalne i prezentacijske vještine. Projekt ETHICS pokazao je kako se kroz obrazovanje i sport mogu promicati univerzalne vrijednosti. Više pogledajte u e-knjizi https://read.bookcreator.com/i1RK7nV9Sqbu06pRkg5TRcvG2G73/7P5DvumFR-muN8pXVyI1Fw
Učenike su tijekom ovog edukativno-sportskog dana pratili ravnatelj Ivan Paradi te učiteljice Slavica Postonjski i Marica Celjak, koordinatorica projektnih aktivnosti. Ova kombinacija obrazovnih i sportskih sadržaja dodatno je obogatila njihovo iskustvo, čineći ovaj izlet nezaboravnim dijelom projekta ETHICS.
Nositelj Erasmus akreditacije u području odgoja i općeg obrazovanja (za razdoblje od 1.2.2023. - 31.12.2027.)
Erasmus+ KA 1:
"Kroz različitost do izvrsnosti"
"Škola je fora - zaIGRAJMO se i učimo!"
Erasmus+ KA 229:
''Budi rješenje - recikliraj!''
Erasmus+ KA 210:
Poštovani roditelji, dragi učenici!
Ovdje se nalaze sve novosti i dostupne informacije o upisima u srednju školu te zanimanjima koja nude određene srednje škole.
Odluka o upisu učenika u 1. razred srednje škole u školskoj godini 2024./2025.
Viber info-kanal o upisima u SŠ
UPUTE za TEAMS (pdf)
Virtualne učionice, 2021./2022. - predmetna nastava
Virtualne učionice - razredna nastava i ostalo, 2021./2022.
1. - 4. r - HRT 3 program
Dopunska nastava OŠ Bedekovčina
Dodatna nastava OŠ Bedekovčina
Vrednovanje i ocjenjvanje, nastava na daljinu - MZO
Teams aplikacija:
GSM - Google play
Tableti - imaju instalirano
Učenici koriste svoje AAI podatke.
PREVENTIVNI MATERIJALI I
PSIHOSOCIJALNA PODRŠKA
Ukoliko je Vama i/ili Vašem djetetu potrebna psihosocijalna podrška, možete je potražiti na sljedećim poveznicama:
Društvo psihologa Krapinsko - zagorske županije
Poliklinika za zaštitu zdravlja djece i mladih Grada Zagreba
''STELLA'' - mobilna aplikacija namijenjena mladima 11 - 18 godina i njihovim roditeljima/skrbnicima, usmjerena na promociju i prevenciju mentalnog zdravlja mladih
Centar za rehabilitaciju ERF-a
RED BUTTON - MUP, online prijava nasilja na štetu djece
Za sva pitanja, podršku i pomoć, unutar Škole, možete se obratiti djelatnicama stručne službe na:
osb-pedagog@kr.t-com.hr (pedagoginja), TEL: 588-204
socijalni-pedagog@os-bedekovcina.skole.hr (socijalna pedagoginja) TEL: 588-203
Poštovani roditelji,
s obzirom na smjernice MZO-a (https://mzo.gov.hr/vijesti/smjernice-osnovnim-i-srednjim-skolama-vezano-uz-organizaciju-nastave-na-daljinu-uz-pomoc-informacijsko-komunikacijske-tehnologije/3585), molim vas da redovito pratite stranice OŠ Bedekovčina i da postupate prema objavama ili uputama razrednika.
Unaprijed zahvaljujem!
Zbog povećanog interesa javnosti i medija, Ministarstvo zdravstva i Hrvatski zavod za javno zdravstvo svakoga dana na svojim mrežnim stranicama objavljuju najnovija saznanja u vezi coronavirusa. S obzirom na epidemiološku situaciju, informacije i preporuke se mogu realtivno brzo promijeniti, stoga molim pratite web stranice HZJZ-a (www.hzjz.hr) i Ministarstva zdravstva na kojima se svakodnevno objavljuju ažurirani podaci vezano uz coronavirus, kao i mjere prevencije, koje ćemo i mi redovito ažurirati:
https://www.hzjz.hr/sluzba-epidemiologija-zarazne-bolesti/koronavirus-najnovije-preporuke/
https://zdravstvo.gov.hr/koronavirus-i-mjere-prevencije/4952
https://www.hzjz.hr/medunarodna-istrazivanja/koronavirus-najnoviji-podatci/
https://www.koronavirus.hr/sto-moram-znati/8
Poštovani roditelji,
sve novosti i nformacije vezane za oraganizaciju rada u 2019./2020. školskoj godini, provođenju cjelovite kurikularne reforme, udžbenicima i ostalome, možete pronaći na ovom mjestu.
http://os-bedekovcina.skole.hr/roditelji/_kolska_godina_2019_2020_novosti_i_obavijesti
« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |