Iva treća!
REZULTATI 2.LIKOVNO-LITERARNOG NATJEČAJA "HVALA TI, HVALA, IVANO, ZA BAJKE PREKRASAN DAR"
Iva Gorički je osvojila treću nagradu!
OŠ Ivane Brlić - Mažuranić Ogulin organizirala je 2.likovno-literarni natječaj "Hvala ti, hvala, Ivano, za bajke prekrasan dar", a u spomen na Ivanu Brlić-Mažuranić, slavnu spisateljicu i hrvatskog "Andersena". Tema ovogodišnjeg likovnog natječaja je: Nestvarni likovi iz Ivaninih „Priča iz davnine“ (izrada maske od kaširanog papira). Našu školu su predstavljale tri osmašice sa svojim likovnim radovima, a to su Iva Gorički, Viktorija boroš i Lucija Jurina iz 8.a. razreda pod mentorstvom učiteljice Ljiljane Cvetko.
Povjerenstvo za odabir likovnih radova djelovalo je u sastavu: Adriana Vukelja, dipl. učiteljica s pojačanim programom iz područja likovne kulture, Alemka Lovnički, učiteljica savjetnica Glorija Domitrović, učiteljica mentor Martina Žanić, psihologinja Martina Mihaljević, pedagoginja.
Kategorija 6.,7. i 8 razred: nagrađeni likovni radovi:
1. nagrada:
Lea Vodopija, 6.r., OŠ Stjepana Basaričeka, Ivanić-Grad
2. nagrada:
Ena Kostelić, 8.r., Prva osnovna škola Ogulin (PŠ Zagorje)
3. nagrada:
Iva Gorički, 8.r., OŠ Bedekovčina, Bedekovčina
Maska je nastala na satu likovne kulture pod mentorstvom učiteljice Ljiljane Cvetko. Čestitke Ivi na nagradi!
Umjetnost i identitet je nacionalni e Twinning projekt u kojem je sudjelovalo desetak osnovnih škola. Cilj je istražiti, osvijestiti, vizualno i likovno izraziti na koji način kulturno, umjetničko i društveno nasljeđe, te psihofizičke sposobnosti grade osobni identitet pojedinca, kroz život i rad žena umjetnica. Komunikacija među partnerima se odvijala putem e Twinning platforme i drugih komunikacijskih kanala. Sudjelovali su učenici od 5. do 8. razreda na satovima Likovne kulture. Na poveznici možete vidjeti likovne radove kao produkt obrade zadanih tema.
Stvaraj s prirodom i u prirodi - je projekt koji se bavi Land artom i područjima izražavanja u prirodi, a obrađuje ishode iz predmetnog kurikuluma LK i međupredmetnih tema. Uključeno je dvadesetak škola partnera diljem Europe. Projekt je jednogodišnji, a rezultat je virtualna izložba nastalih radova.
25.3.2022. održan je virtualni sastanak partnera projekta na kojem su učenici prezentirali odabrane likovne umjetnike.
ARTwinning- međunarodni projekt skoji e bavi istraživanjem umjetničkih djela kroz digitalne alate.
Na konferenciji partnera sudjelovali su učenici 7.c.razreda Jana, Lorena, Marko i Egon predstavljajući našeg odabranog umjetnika Ivana Rabuzina. Tijekom projekta sedmaši su sa zanimanjem sudjelovali u nekoliko aktivnosti. Posebno ističem GIFove koji su snimljeni tijekom grupnog rada na djelima odabranih umjetnika. Učenicima se najviše svidio zajednički rad na fragmentima umjetničkih djela u alatu Miro, gdje je rezultat grupni rad. Izložbu naših radova možete pogledati u holu škole.
Prožimanje umjetnosti- projekt s naglaskom na povezivanje različitih područja umjetničkog izražavanja. Uključeno je nekoliko škola iz Hrvatske. Likovna umjetnost je blisko povezana s dramskom, scenografija, kostimografija, plakati....Za početak treba se upoznati s jednim oblikom kazališta, a to je kazalište sjena gdje je važan oblik likova. Scenografiju smo radili stavljajući slikarstvo Ivana Rabuzina u trodimenzionalne prostorne planove te na taj način stvarali dubinu prostora i oblikovali pozornicu.
Umjetnost kao prava djece- ART IS CHILDREN'S RIGHT međunarodni projekt koji omogućuje učenicima pravo na stjecanje kvalitetnih umjetničkih iskustava. Sve aktivnosti provodile su se na nastavi likovne kulture, satovime likovne grupe i satu razrednog odjela. Aktivnosti : Golubica mira; Ruke kroz slikarstvo, kiparstvo, glazbu, glumu i fotografiju. Timovi učenika su bili međunarodni, a putem virtualnih sastanaka i suradničkih digitalnih alata dolazili su do zajedničkog rezultata. U projektu su sudjelovali uglavnom učenici osmih razreda, a u izradi logotipa projekta i 6.b. razred.
Na satovima likovne kulture tom temom smo se bavili sa likovnog stajališta te prikupljali ideje na kojima smo gradili svoje. Tako su nastajali ukrasi temeljeni na tradicijskom kinču ili pak jaslice od gline, drvene štalice, ali i suvremeni pristup oblikovanju kroz obradu lima, ilustracije i animacije.
eTwinning prijekti 2020. / 21.
CILJEVI PROJEKTA
- upoznati život, rad i djela likovnih umjetnika
- stvoriti uvjete za stvaralački razvoj djece, razvoj njegovih umjetničkih i kreativnih sposobnosti u nerazdvojivom jedinstvu s odgojem duhovnih i moralnih osobina
- razvoj inicijative, samopouzdanja i sposobnosti kreativnog izražavanja
- oblikovanje u skladu s dobi, znanjem i vještinama iz područja likovne umjetnosti
Ostvareni ciljevi i zadaci pomažu razviti osobu koja je sposobna razmišljati, maštati, izmisliti tko može ostvariti kreativne ideje i analizirati svoje rezultate.
Dijete tako uči na vlastitom iskustvu, uči da sudjelovanje može biti zabavno i korisno, uči komunicirati, surađivati, rješavati sukobe, uči raditi kao dio skupine, uči proces donošenja odluka i odgovornosti koje iz toga proizlazi.
Nakon odluke da se uključimo u projekt, učenici su birali među ponuđenim umjetnicima ( u skaldu sa kurikulumom Likovne kulture) koje će analizirati te čiji će slikarski rukopis istraživati.
Pretražujući web stranice, učili smo o autorskim pravima, zaštiti na internetu, fake vjestima (oglasima)...
Učenici su izradili prezentacije odabranih umjetnika: Leonardo da Vinci, David Smith, Joan Miro, Vasilij Kandinski, Paul Klee, Andy Warhol, Gusseppe Archimboldo, a na poveznici možete pogledati dio našeg rada u virtualnoj izložbi. https://youtu.be/v4Zjbxg11aE
Na mrežnoj stranici projekta možete pogledati sve naše aktivnosti. https://twinspace.etwinning.net/121087/pages/page/1703563/edit
Projekt je praćen kontinuirano izložbom učeničkih radova svake aktivnosti u holu škole.
.
100.dan u školi je međunarodni projekt koji se obilježava sredinom veljače kao 100.dan polaska učenika u školu.
Učenici obilježavaju nizom zanimljivih i poticajnih aktivnosti kojima se kroz igru i aktivnosti istraživanja broja 100, želi potaknuti ljubav prema školi, školovanju i zanimljivom projektnom danu koji provode.
Projekt je jednodnevni i sprovodi se određeni (100.dan) u školi.
Aktivnosti koje smo provodili u našoj školi pogledajte na poveznici https://read.bookcreator.com/69siGDGH20bLF05c4iklgGY30go2/jF0CVS31QX-J2cN-obCQEg
Ciljevi projekta:
- Razvijanje socijalne osjetljivosti te potrebe pomaganja i uključivanja učenika u akcije za dobrobit zajednice, posebno djece i starijih osoba
- Promicanje i razvoj volonterstva
- Poticanje kreativnosti i stvaralaštva u odgoju i obrazovanju, te organiziranje edukativnih, kreativnih i humanitarnih programa i radionica s ciljem senzibiliziranje djece o potrebama vršnjaka
ODABRANE AKTIVNOSTI
- Radionice, vježbe evakuacije, razgovor: Priprema za izvanredne situacije - potres (stručna služba. ravnatelj, razrednik, predmetni učitelji)
9.02. Dan sigurnog interneta (kazalište sjena)
14.02. Valentinovo- animacije/ digitalna čestitka, pano 22.2. Dan ružičastih majica ( tematski dan, radionice, kreativni kutak, razgovor, poruke...)
20.03. Međunarodni dan sreće ( hepening- poruke na stablu)
21.03. Svjetski dan sindroma Down (razgovor o susretu s osobama sa Down sindromom) čarapice od kolaža Prvi dan proljeća
07.04. Svjetski dan zdravlja (šetnja, razgovor o hrani koju volimo, slikanje povrća i voća koje volimo)
22.04. Dan planeta Zemlje ( radionice u suradnji sa udrugom invalida)
29. 04. Međunarodni dan plesa ( plesne koreografije)
Uskrs ( pisanje čestitke za prijatelje pogođene potresom)
15.05. Međunarodni dan obitelji (zašto mi je važna obitelj)
05.06. Svjetski dan zaštite okoliša ( plakat)
Učenici petih razreda su tijekom drugog polugodišta aktivno radili i na ovom projektu, ne samo na vjeronauku, nego i na likovnoj kulturi. Prošetali su svojim mjestom te fotografirali križeve i kapelice o kojima smo onda razgovarali i analizirali ih na satu.
Ciljevi : Učenik opisuje i objašnjava važnije biblijske i druge kršćanske motive i poruke prisutne u književnosti i ostalim umjetnostima, osobito u arhitekturi.
Učenik prepoznaje i objašnjava sličnosti i razlike između kršćanskih crkava i svetih građevina drugih religija (sinagoge i džamije).
Učenik prepoznaje Crkvu kao zajednicu Božjega naroda s različitim poslanjem, službama i odgovornostima.
Na poveznici su fotoalbumi s radovima.https://photos.app.goo.gl/gjoj1zjBpZvJRhyVA
https://photos.app.goo.gl/hYRwmwDTT3R1mUAE6
Memento prijateljstva je projekt koji kroz niz aktivnosti s učenicima razvija kompetencije Građanskog odgoja i obrazovanja.
Na poveznici na stranice projekta pogledajte sve aktivnosti. https://twinspace.etwinning.net/121084/pages/page/1713861/edit
Nositelj Erasmus akreditacije u području odgoja i općeg obrazovanja (za razdoblje od 1.2.2023. - 31.12.2027.)
Erasmus+ KA 1:
"Kroz različitost do izvrsnosti"
"Škola je fora - zaIGRAJMO se i učimo!"
Erasmus+ KA 229:
''Budi rješenje - recikliraj!''
Erasmus+ KA 210:
Poštovani roditelji, dragi učenici!
Ovdje se nalaze sve novosti i dostupne informacije o upisima u srednju školu te zanimanjima koja nude određene srednje škole.
Odluka o upisu učenika u 1. razred srednje škole u školskoj godini 2024./2025.
Viber info-kanal o upisima u SŠ
UPUTE za TEAMS (pdf)
Virtualne učionice, 2021./2022. - predmetna nastava
Virtualne učionice - razredna nastava i ostalo, 2021./2022.
1. - 4. r - HRT 3 program
Dopunska nastava OŠ Bedekovčina
Dodatna nastava OŠ Bedekovčina
Vrednovanje i ocjenjvanje, nastava na daljinu - MZO
Teams aplikacija:
GSM - Google play
Tableti - imaju instalirano
Učenici koriste svoje AAI podatke.
PREVENTIVNI MATERIJALI I
PSIHOSOCIJALNA PODRŠKA
Ukoliko je Vama i/ili Vašem djetetu potrebna psihosocijalna podrška, možete je potražiti na sljedećim poveznicama:
Društvo psihologa Krapinsko - zagorske županije
Poliklinika za zaštitu zdravlja djece i mladih Grada Zagreba
''STELLA'' - mobilna aplikacija namijenjena mladima 11 - 18 godina i njihovim roditeljima/skrbnicima, usmjerena na promociju i prevenciju mentalnog zdravlja mladih
Centar za rehabilitaciju ERF-a
RED BUTTON - MUP, online prijava nasilja na štetu djece
Za sva pitanja, podršku i pomoć, unutar Škole, možete se obratiti djelatnicama stručne službe na:
osb-pedagog@kr.t-com.hr (pedagoginja), TEL: 588-204
socijalni-pedagog@os-bedekovcina.skole.hr (socijalna pedagoginja) TEL: 588-203
Poštovani roditelji,
s obzirom na smjernice MZO-a (https://mzo.gov.hr/vijesti/smjernice-osnovnim-i-srednjim-skolama-vezano-uz-organizaciju-nastave-na-daljinu-uz-pomoc-informacijsko-komunikacijske-tehnologije/3585), molim vas da redovito pratite stranice OŠ Bedekovčina i da postupate prema objavama ili uputama razrednika.
Unaprijed zahvaljujem!
Zbog povećanog interesa javnosti i medija, Ministarstvo zdravstva i Hrvatski zavod za javno zdravstvo svakoga dana na svojim mrežnim stranicama objavljuju najnovija saznanja u vezi coronavirusa. S obzirom na epidemiološku situaciju, informacije i preporuke se mogu realtivno brzo promijeniti, stoga molim pratite web stranice HZJZ-a (www.hzjz.hr) i Ministarstva zdravstva na kojima se svakodnevno objavljuju ažurirani podaci vezano uz coronavirus, kao i mjere prevencije, koje ćemo i mi redovito ažurirati:
https://www.hzjz.hr/sluzba-epidemiologija-zarazne-bolesti/koronavirus-najnovije-preporuke/
https://zdravstvo.gov.hr/koronavirus-i-mjere-prevencije/4952
https://www.hzjz.hr/medunarodna-istrazivanja/koronavirus-najnoviji-podatci/
https://www.koronavirus.hr/sto-moram-znati/8
Poštovani roditelji,
sve novosti i nformacije vezane za oraganizaciju rada u 2019./2020. školskoj godini, provođenju cjelovite kurikularne reforme, udžbenicima i ostalome, možete pronaći na ovom mjestu.
http://os-bedekovcina.skole.hr/roditelji/_kolska_godina_2019_2020_novosti_i_obavijesti
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |