U srijedu, 19. studenoga 2025., održan je uspješan on-line susret učenika naše škole i učenika iz Collège Notre Dame Marvejols u Francuskoj, namijenjen sudionicima Erasmus+ projekta. Susret je započeo okupljanjem u 9:45 u učionici informatike gdje su učenici dobili upute od Marice Celjak. Program je službeno otvoren u 10:15 sati putem platforme Zoom, a trajao je do 11:40 .
U uvodnom dijelu učenici su razmjenjivali zanimljive činjenice o vodi i te su se kroz interaktivne aktivnosti pripremili za rad u međunarodnim timovima. Zatim su podijeljeni u virtualne timove. U sklopu radionice iz biologije na engleskom jeziku koristili su digitalni alat ThingLink kako bi zajednički izradili animiranu sliku koja prikazuje kruženje vode u prirodi.
Tijekom susreta učenici su također birali logo zajedničkog projekta “Water for All – Social and Environmental Issues Along the Water’s Path“. Koristili smo Padlet u koji su učenici tijekom listopada unosili svoje radove (https://padlet.com/marica_celjak1/logo-water-for-all-social-and-environmental-issues-along-the-3swi568owf760b8r).
Ova aktivnost dio je početne faze šireg međunarodnog projekta koji od početka školske godine potiče učenike na istraživanje društvenih i ekoloških izazova povezanih s vodom. Voditeljice projekta – Myriam Gibelin, Marica Celjak i Danijela Paradi – istaknule su važnost ovakvih susreta za razvoj međukulturne suradnje i jačanje kompetencija učenika.
Myriam Gibelin naglasila je vrijednost međunarodne razmjene iskustava:
„Ovakvi susreti omogućuju učenicima da prošire svoje vidike, upoznaju nove pristupe učenju i otkriju koliko je suradnja ključna u rješavanju globalnih izazova.“
Marica Celjak osvrnula se na važnost aktivnog sudjelovanja učenika:
„Ponosna sam na entuzijazam naših učenika. S velikim zanimanjem uključili su se u sve aktivnosti i pokazali da su spremni razmišljati kreativno i odgovorno.“
Danijela Paradi istaknula je pedagošku vrijednost digitalnih alata u zajedničkom radu:
„Korištenje modernih digitalnih alata dodatno motivira učenike i omogućuje im da na suvremen način istražuju teme važne za budućnost.“
Susret je bio izvrstan primjer kvalitetne međunarodne suradnje, poticanja kreativnosti i međusobnog učenja te zajedničkog rada na važnim globalnim temama. Još jednom je potvrđena vrijednost Erasmus+ projekata u razvoju znanja, kompetencija i ekološke svijesti naših učenika.
Marica Celjak, Erasmus koordinatorica
