E-twining School is Cool – Let‘s Play and Learn! međunarodni projekt
Marica Celjak: autor ,koordinator i sudionik i administrator ove stranice.
Suautor projekta: Ivan Paradi
19.11.2019. – dvogodišnji projekt
IZVOR (Narodne novine, MZO): eSigurnost i zaštita autorskih prava
Poštivanje autorskih prava na Internetu:
Pravila za nastavnike i učenike:
– postavljaj samo svoje radove
– ako stavljaš neki sadržaj navedi izvor, autora ili imaj dozvolu autora
– obavezno pribavi privolu roditelja za fotografiranje učenika i stavljanje njihovih radova
Poveznica na autorska prava: https://www.dziv.hr/hr/intelektualno-vlasnistvo/autorsko-pravo/
– zaštitite svoje radove stavljenjem licence: https://creativecommons.org/choose/
Glavni cilj ovog projekta je procijeniti potencijalne studente i otkriti njihove talente. Pomaganje djeci da otkriju u čemu su dobri potiče zdravo samopoštovanje, a također je ključno za njihov uspjeh kasnije u životu. Igra je najprirodniji način da se to postigne.
Ovaj projekt predstavlja širenje / sažetak aktivnosti K1Erasmus projekta naših učitelja, ali i nastavak suradnje s našim prijateljima e-twinninga koji smo pozvali da nam se pridruže u ovom nastojanju.
Studenti će poboljšati jezične, digitalne,
socijalne, matematičke, socijalne i druge kompetencije.
Nakon uvodne faze, e-twinning partneri razmjenjivat će ideje, iskustva, igre … Nakon toga ćemo stvoriti timove. Timovi će igrati igre, dovršavati zadatke, dijeliti znanje i susretati se s vršnjacima širom Europe. Kontinuirana evaluacija vrlo je važan dio projekta. Stoga ćemo tijekom suradnje stvoriti aktivnosti u kojima će studenti samo samovrednovati svoj rad, a također će vrednovati i svaki drugih:
Glavni cilj ovog projekta je procijeniti potencijalne studente i otkriti njihove talente. Pomaganje djeci da otkriju u čemu su dobri potiče zdravo samopoštovanje, a također je ključno za njihov uspjeh kasnije u životu. Igra je najprirodniji način da se to postigne.
Ovaj projekt predstavlja širenje / sažetak aktivnosti K1Erasmus projekta naših nastavnika, ali i nastavak suradnje s našim prijateljima e-twinninga koji smo pozvali da nam se pridruže u ovom nastojanju.
Studenti će poboljšati jezik, digitalno,
socijalne, matematičke, socijalne i druge kompetencije.
Nakon uvodne faze, e-twinning partneri razmjenjivat će ideje, iskustva, igre … Nakon toga ćemo stvoriti timove. Timovi će igrati igre, dovršavati zadatke, dijeliti znanje i susretati se s vršnjacima širom Europe. Kontinuirana evaluacija vrlo je važan dio projekta. Stoga ćemo tijekom suradnje stvoriti aktivnosti u kojima će studenti samoprocjenjivati svoj rad, a također i međusobno vrednovati. Rezultate projekta predstavit ćemo i ostalim nastavnicima u našoj školi .
Pedagoški ciljevi
• Upoznavanje drugih ljudi, upoznavanje drugih kultura i istovremeno bolje upoznavanje sebe.
• Razvijanje osjećaja suradnje i grupnog rada, učenje biti dio tima. Proizvodi su rezultat rada svih članova tako da je doprinos svih bitan za konačni uspjeh. Zbog toga su svi učenici nezamjenjivi i ‘važni’.
• njegovanje vještina u raznim područjima, uključujući intelektualnu, komunikacijsku i analizu. Tijekom zadatka učenici trebaju slijediti upute svog mentora, pratiti doprinose svojih partnera, odražavati vlastiti doprinos, otkrivati moguća rješenja, sugerirati ideje, pregovarati o konačnom proizvodu, birati i glasati za ono što žele, razmotriti i odlučiti imena, ideje , priče itd.
• Učenje vrijednosti evaluacije procjenom konačnih rezultata. Svaka je škola odgovorna za ocjenu konačnih proizvoda svih timova kao i za procjenu aktivnih rezultata i doprinosa članova u stvaranju ovih rezultata. To povećava kritičko mišljenje učenika i vodi pravednoj procjeni rada drugih, kao i njihovog vlastitog.
• Poboljšanje vještina IKT-a i Interneta. Svi se zadaci obavljaju pomoću web alata koji omogućuju zajedničkim radima na mreži i stvaranju zajedničkih proizvoda. Budući da su mentori i partneri u drugim školama, komunikacija se odvija putem TwinSpacea. Ovaj proces pomaže učenicima da shvate kako se obrazovanje može postići metodama učenja na daljinu i kako se današnje učionice razlikuju od prošlih.
Prije projekta
• Nastavnici razgovaraju i odlučuju o rasporedu projekta. Oni odlučuju o izazovima i tko je odgovoran za postavljanje zadataka koji su izazovi . (Izazovi su problemi ili zadaci koje učitelj kroz igre stvara, a kojima učenici trebaju da zajednički rade na rješavanju ili dovršavanju. Mogu pokriti bilo koji predmet ili kombinaciju predmeta; , IKT, znanost, povijest, matematika, jezik, glazba, sport i obrazovanje, umjetnost i zanat, matematika i religija detaljnije su opisani u odjeljku procesa)
• Oni formiraju grupe (dijeleći svoje učenike) i postaju mentori.
• Pozivaju svoje učenike u TwinSpace dajući im korisnička imena i lozinke kako bi se mogli samostalno prijaviti.
• Oni pišu te skupine s članovima i njihovim mentorima na učenike Corner i svaki mentor počinje novu kategoriju za svoj tim. Sva komunikacija između mentora i članova tima odvija se tamo.
Tijekom projekta
• Projekt započinje uvodnom fazom u kojoj učenici upoznaju sebe i svoju školu i grad. Oni mogu fotografirati svoju školu ili napraviti kratak video zapis o školi i dijelovima svog grada. Predstavljaju se s voki avatarom i dovršavaju svoj profil. Studente se uvijek potiče da pišu komentare ispod objava, iznoseći svoje mišljenje i dojmove.
• Nastavnici će stvoriti zadatke za učenike. Fotografije, linkove i materijale staviti će na platformu e-twinning.
• Svaki mentor daje forumu na forumu članovima tima i traži od njih da započnu zadatke tako što će im dati određene upute, odgovarati na pitanja, davati prijedloge, dodijeliti odgovornosti, organizirati ankete itd.
• Kada su proizvodi svakog tima spremni, mentor ih objavljuje na Twinspaceu na odgovarajućoj stranici.
• Kada je Izazov završen, škola započinje s evaluacijom svih proizvoda i svih timova. Postoji zasebna stranica za ocjenjivanje i svaka škola tamo objavljuje rezultate i rezultate.
• Svaki mentor najavljuje najaktivnijeg člana tima kao vođu, a kolaž Vođa izazova izrađuje se upotrebom fotografija, video zapisa, crteža itd.
Završetak projekta
• Učenici prezentiraju svoj napredak tijekom projekta sa slikama i tekstovima o njihovim simpatijama i talentima koje su otkrili tijekom projekta.
• Učenici evaluiraju cijeli projekt i spominju svoje omiljene Izazove i omiljene zadatke.
Primjeri zadataka
ICT Challenge
• Odaberite ime vašeg tima
• Napravite grupni kolaž
• Dizajnirajte grb svoje grupe i odaberite moto svoje grupe
• Napravite oblak riječi s jakim i slabostima vaše grupe.
Znanstveni izazov
• Napravite timski blog o svojoj zvijezdi i zviježđu
• Označite zvijezde svih timova i napravite novu zviježđe, odaberite ime i sliku
• Napravite kviz na temelju svih blogova
Religion Challenge
• Odaberite biblijsku osobu i stvorite njegov Religiozni / Facebook profil
• Napravite kviz na temelju svih lažnih knjiga
Umjetnost i obrt izazov
• Stvorite imaginarni planet za svoju zvijezdu
• Stvorite vanzemaljca-stanovnika ovog planeta
• Organizirajte crtanje na mreži i svaki tim crta krajolik svoje planete
Izazov iz matematike
• Napravite geometrijski model svoje zvijezde
• Uzmite kviz “Matematika i zvijezde”
• Riješite probleme matematike
Glazbeni izazov
• Formirajte pojas svog planeta – nacrtajte instrumente i dajte bendu ime
• Odgovorite na kviz o europskoj himni
• Sastavite himnu za svoj planet i napišite nekoliko tekstova za nju.
Izazov jezika Noteflight
• Napišite legendu za naše novo zviježđe
• Poželite želju kad vidite zvijezdu
• Pišite o životu na svojim novim planetima
Sportski izazov
• Napravite zajednički mural vašeg omiljenog sporta
• Napravite test tjelesne spremnosti i prenesite rezultate
• Stvorite zajednički videozapis u kojem ćete predstaviti svoj tim kako pleše izabranu pjesmu
Procjena i procjena
• Ocjenjivanje se odvija na kraju svakog Izazova od strane samih učenika koji ocjenjuju finalne proizvode i rezultate timova. Rezultati su zapisani na ploči na stranici “Odbor lidera i Dvorana slavnih”. Na ovaj se način svi učenici potiču da naporno rade ili još teže rade na postizanju boljih rezultata jer se stvara konkurentnost među skupinama.
• Učitelji ocjenjuju učinak svojih članova i odaberu jednog, najaktivnijeg, za vođu Izazova. Ovo je još jedan način za promicanje konkurentnog i aktivnog sudjelovanja među članovima koji pokušavaju postati vođe svog tima.
• Zadaci evaluacije moraju se osmisliti i na kraju projekta, kada se od učenika traži da ocijene cijeli projekt i odaberu svoje omiljene zadatke i izazove.
Nastavak
• Informacije o projektu i njegovom napretku mogu se naći na web stranici škole kako bi se mogla informirati škola i šira zajednica.
• Kutak eTwinning može se stvoriti slikama i tiskanim materijalom završnih proizvoda kako bi cijela škola mogla saznati više o projektu.
• Zadaci mogu pružiti ideje ostalim nastavnicima da se uključe u svoje predmete, jer pokrivaju širok raspon tema.
• Roditelji se mogu obavijestiti putem roditelja navečer ili osmisliti izazov koji također uključuje njih.
eTwinning je dio Erasmus +, EU programa za obrazovanje,
Trening, mladi i sport
Projekt započinjemo hrabro ..ovih ću dana pozvati nove ćlanove !
1.zadaci za partnere na projektu…kod nas je štrajk ali se trudimo!
Zadatak u padletu-razmjena iskustva sudionika-kreirala sam padlet i podjelila u e-twiningu i na twitteru
U nastavi na daljinu učenici sudjeluju i kroz edukativne igre koje za njihpripremam u raznim alatima, 1 razred voli kolo sreće,pucanje balona,rečenice koje lete .Na taj način uspješno savladavaju gradivo Katoličkog vjeronauka.
Ponovno smo u školi ,zadnje dane nastave smo posvetili učenju ,ponavljanju ali i igri. Nagrada za trud i marljivost 3.b od vjeroučiteljice!
IGRIFIKACIJA I IGRE U NASTAVI ENGLESKOG JEZIKA


VIRTUALNA UČIONICA – NASTAVA NA DALJINU
