2024-04-19 11:54:12
Ostvarena prva mobilnost u sklopu prve godine Erasmus+ akreditacije, Firenca, ItalijaUčiteljica razredne nastave u produženom boravku, Maja Gulija, sudjelovala je od 1. do 6. travnja 2024. na mobilnosti/tečaju u Firenci pod nazivom "Stress Management and Recognition: Key Strategies for Teachers". Tečaj je bio organiziran od strane Europass Teacher Academy.
Na tečaju je sudjelovalo ukupno 13 učitelja iz različitih odgojno-obrazovnih ustanova Estonije, Njemačke, Norveške, Španjolske, Malte i Bugarske, većinom učitelji/ce iz srednjih i osnovnih škola, ravnateljice osnovnih škola, institucija koje se bave edukacijama u obrazovanju te s fakulteta. Svi sudionici bili su zainteresirani za sadržaj tečaja te su rado razmjenjivali vlastita znanja i iskustva.
Više pod "opširnije".
Sadržaji su prezentirani kroz teorijski dio uz razmjenu ideja praktičnog rada s učenicima. Pojam stres predmet je brojnih istraživanja koja se sve više provode jer je stres postao svakodnevnim dijelom našeg života. Djeca se već od rane dobi susreću s različitim izvorima stresa (privikavanje djeteta na obavljanje nužde, proces učenja govora, polazak u školu, odvajanje od roditelja, učenje čitanja…).
Učiteljsko zanimanje jedno je od najljepših, ali ujedno i među najstresnijim i najizazovnijim zanimanjima.
Ovaj tečaj osmišljen je upravo kako bi učiteljima pružio učinkovite alate i strategije za suočavanje s vlastitim stresom i stresom svojih učenika. Kroz praktične aktivnosti, sudionici su naučili kako poticati vlastitu dobrobit i održati povoljnu klimu u svojoj učionici. Polaznici su imali priliku upoznati najkorisnije tehnike opuštanja koje se mogu koristiti u učionici i izvan nje.
Tijekom tečaja polaznike se poticalo na razvijanje otpornosti te poboljšanje svoje emocionalne inteligencije kako bi se bolje nosili sa stresnim situacijama na radnom mjestu i u školskom okruženju. Pomoći učenicima da se nose sa školskim stresom i razumijevanje tehnika opuštanja za učitelje i učenike pridonosi uspjehu u obrazovanju.
Maja Gulija, mag.prim.educ.
|