2024-02-09 08:05:19 Obilježen Svjetski dan školske igre (Global School Play Day) I ove smo godine, već tradicionalno, 7. veljače obilježili Svjetski dan školske igre (Global School Play Day). Svjetski dan školske igre promiče važnost nestrukturirane, redovite igre za djecu te naglašava nužnost i važnost igre za dječje odrastanje. Namijenjen je svim javnim i privatnim školama. U našoj školi je kroz razne oblike nestrukturirane (jedan sat za sve u međusmjeni) ili strukturirane igre (cijela ili dio nastave) s velikm veseljem sudjelovao veliki broj učenika i učitelja, o čemu više možete pročitati pod "opširnije".
A kako je je to izgledalo, možete pogledati ovdje.
Učenici 1.P (učiteljica Darinka Svečnjak) bili su izuzetno kreativni i zaigrani (HJ: Učenje glasa i formalnoga školskog slova Z z, obrada - Rad u paru: Oblikovanje slova Z od različitih materijala; MAT: Brojevi od 10 do 20, obrada - Igra memory, učenici otkrivajući kartice traže par kartica - broj napisan znamenkama koji odgovara broju napisanom riječju; VELIKI ODMOR:Gumi - gumi; GK: Karneval, obrada pjesme - Igra s pjevanjem i sviranjem: Maškare su maškare; TZK: Pruženi skok, doskok, usavršavanje motoričkog znanja - Igra: Tko će prije?). Kako su proveli dan, možete vidjeti u privitku. Učenici 2.b razreda (učiteljica Lara Kovačec) u igri su proveli dva školska sata (3. i 4.). Svi učenici su međusobno dijelili igračke koje su donijeli, bili su pristojni i poštivali su dogovorena pravila ponašanja. Učenicima 2.P (učiteljica Sunčica Koprek) je cijeli nastavni dan bio osmišljen kroz različite oblike strukturirane igre (INF: Kahoot; HJ: empatija; MAT: samopouzdanje; TZK: komunikacija, suradnja, poštivanje pravila, suigrača i protivnika; DOP: podrška), uz poruku da je važno sudjelovati, dati sve od sebe - svi smo bitni u našem timu! Učenici 3. b razreda (učiteljica Lorena Videk) su Svjetski dan školske igre obilježili u utorak 06.02.2024. godine u sklopu izvannastavne aktivnosti Mali radoznalci. Učenici koji pohađaju navedenu aktivnost za taj dan su pripremili i donijeli igračke po želji u školu i jedan školski sat uživali u nestrukturiranoj igri stolnog tenisa, šaha, slaganja drvenih blokova te društvenim igrama poput Monopoly-a, Metropoly-a i BBQ party-a. Djeca su s veseljem uživala u navedenim aktivnostima. U 3. P (učiteljica Mirela Juras) svjetski dan igre obilježen je igrama prema interesima djece. Jedni su igrali igre riječima: idem na put i u torbu stavljam, igru "slovo na slovo", "pričamo priču", itd., drugi motoričke igre: igru skrivača, gumi-gumi, crnu kraljicu, lovice itd. te društvene i ostale igre: čovječe ne ljuti se, memory, slaganje puzzli, igranje lego kockicama, križić – kružić, potapanje brodova. Taj dan smo imali i predavanje Službe civilne zaštite iz Krapine o zaštiti i spašavanju. Na poklon su đaci dobili igru Zemlja rizika i odmah se igrali njome. Učenici su sami odlučivali što će, kada, koliko i s kime će se igrati. Dan uz igru protekao je u veselom ozračju. Učenici su naučili kako je igra važan dio odrastanja. Razvijali su suradnju, prijateljstvo i toleranciju. Osjećali su se sretno i zadovoljno. Razvijali su natjecateljski i timski duh, druželjubivost i zabavili se bez ekrana. Učili su i poštovati želje drugih. Veselo i razigrano bilo je i u Produženom boravku (učiteljica Maja Gulija). Polaznici produženog boravka svakodnevno imaju određeno vrijeme u danu u kojemu vlada upravo takva – slobodna igra. U najvećem dijelu ona bude na otvorenome. Djeca su uživala u igri koja je oslobođena pravila i očekivanja te su učenici bili vrlo zadovoljni igrom i aktivnostima koje su sami organizirali. Učili su o sebi i vidjeli što im dobro ide i što žele. Posebno smo naglasili koliko je u današnje vrijeme važna igra bez poticaja ekrana. Učenici su ovaj dan također proveli igrajući različite društvene igre koje su mogli prema svom izboru donijeti od kuće. Uživali su igrajući Čovječe, ne ljuti se, Metropoly, Dječji loto, Lotti Karotti, Match it, Put do dvorca… Prije početka nastave, u međusmjeni, priključili su se velikom broju učenika naše škole s kojima su zajedno proveli sat vremena igrajući igre po želji. Učenici 8. razreda su na satovima biologije (učiteljica Danijela Paradi) obilježili Global School Play Day na način da su kroz igru ponavljali gradivo o razmnožavanju živih bića. Pomoću magnetnih ilustracija slagali su razvojne cikluse žabe i leptira, igrali se detektiva i tražili sjemenke u češerima različitih golosjemenjača. Pomoću lupa tragali su za nespolnim rasplodnim stanicama kod mahovina i papratnjača, a mikroskopima su promatrali pupanje kvasca. Spojili su igru i učenje, učenici su naučili nešto novo i pritom su se dobro zabavili.
|
Osnovna škola Bedekovčina |