preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:
Brojač posjeta
Ispis statistike od 14. 2. 2017.

Ukupno: 64129
Ovaj mjesec: 1737
Ovaj tjedan: 342
Danas: 5
MZO
Ministarstvo znanosti i obrazovanja
29.03.2016. 09:50
Uputa o načinu popunjavanja i predaji obrasca Izvještaj o obvezama
26. travnja 2016. - Izmjena Upute o načinu popunjavanja i predaji obrasca Izvještaj o obvezama.

15.02.2018. 15:30
Stipendije Vlade Slovačke Republike u sklopu Narodnoga stipendijskog programa za akademsku godinu 2018./2019.
Rok: 30. travnja 2018., 31. listopada 2018. - SAIA (Slovačka akademsko-informatička agencija) i Ministarstvo obrazovanja, znanosti, istraživanja i sporta Slovačke Republike, u sklopu Narodnoga stipendijskog programa Slovačke Republike objavljuju poziv za podnošenje molbi za stipendije za učenike, studente, studijske istraživačke i predavačke boravke za 2018./2019.

27.02.2018. 10:58
Pristup državnim maticama za ustanove iz nadležnosti Ministarstva znanosti i obrazovanja
27. veljače 2018. - Sukladno Zaključku Vlade RH od 13. travnja 2017. godine, javnopravna tijela od 1. listopada 2017. godine će po službenoj dužnosti pribavljati podatke iz državnih matica te neće zahtijevati od građana isprave iz državnih matica za postupke pred javnopravnim tijelima. Ministarstvo uprave i Ministarstvo znanosti i obrazovanja potpisali su sporazum kojim se prema odobrenome Katalogu pravnih temelja i zakonitih svrha omogućuje Ministarstvu znanosti i obrazovanja, kao i svim odgojno-obrazovnim ustanovama iz nadležnosti Ministarstva znanosti i obrazovanja, uvid u državne matice preko aplikacije ,,Uvid u osobna stanja građana".

05.03.2018. 13:12
Poziv na dostavu prijava za potporu na temelju Odluke o poticanju prijave na međunarodne kompetitivne projekte u sklopu Okvirnoga programa za istraživanja i inovacije Obzor 2020.
5. ožujka 2018. - Ministarstvo znanosti i obrazovanja objavljuje poziv za dostavu prijava za potporu individualnim prijaviteljima za prijave projekata u sklopu Okvirnoga programa za istraživanja i inovacije Obzor 2020.

02.05.2018. 13:31
Javni poziv za iskazivanje interesa za vanjske sektorske stručnjake radnih skupina sektorskih vijeća
Rok: 31. prosinca 2018. - Ministarstvo znanosti i obrazovanja objavljuje Javni poziv za iskazivanje interesa za vanjske sektorske stručnjake radnih skupina sektorskih vijeća.

10.05.2018. 13:46
Objavljen poziv ,,Jačanje kapaciteta za istraživanje, razvoj i inovacije"
Rok: 2. srpnja 2018.; produženje roka: 27. srpnja 2018.; produženje roka: 5. listopada 2018. - Otvoren je poziv na dostavu projektnih prijedloga ,,Jačanje kapaciteta za istraživanje, razvoj i inovacije". Cilj Poziva je usmjeriti istraživanja prema potrebama gospodarstva podržavajući projekte istraživanja, razvoja i inovacija istraživačkih organizacija u suradnji s poslovnim sektorom.

21.05.2018. 10:14
Odluka o početku i završetku nastavne godine, broju radnih dana i trajanju odmora učenika osnovnih i srednjih škola za školsku godinu 2018./2019.
21. svibnja 2018. - Ministrica znanosti i obrazovanja prof. dr. sc. Blaženka Divjak, donijela je 10. svibnja 2018. godine Odluku o početku i završetku nastavne godine, broju radnih dana i trajanju odmora učenika osnovnih i srednjih škola za školsku godinu 2018./2019.

27.06.2018. 15:53
Ministarstvo znanosti i obrazovanja objavljuje Odluku o uvjetima za prijam učenika u učeničke domove u školskoj godini 2018./2019.
27. lipnja 2018. - Ministrica znanosti i obrazovanja donijela je Odluku o uvjetima za prijam učenika u učeničke domove u školskoj godini 2018./2019.

02.07.2018. 11:44
Odluka o izmjenama i dopunama Odluke o upisu učenika u I. razred srednje škole u školskoj godini 2018./2019. (NN 58/2018.)
2. srpnja 2018. - Ministarstvo znanosti i obrazovanja izvješćuje javnost da je u Narodnim novinama, broj 58/2018., objavljena Odluka o izmjenama i dopunama Odluke o upisu učenika u I. razred srednje škole u školskoj godini 2018./2019.

09.07.2018. 15:33
Obavijest o otvorenom javnom savjetovanju o Nacrtu prijedloga Pravilnika o uvjetima i načinu ostvarivanja prava na državnu stipendiju na temelju socio-ekonomskoga statusa
10. srpnja 2018. - Ministarstvo znanosti i obrazovanja otvorilo je javno savjetovanje o Nacrtu prijedloga Pravilnika o uvjetima i načinu ostvarivanja prava na državnu stipendiju na temelju socio-ekonomskoga statusa.

11.07.2018. 14:39
Obavijest o sklopljenome Godišnjem ugovoru za 2018. godinu za uslugu najma korištenja Microsoft programskih proizvoda za javna visoka učilišta i javne znanstvene institute u Republici Hrvatskoj
11. srpnja 2018. - Ministarstvo znanosti i obrazovanja i ove godine je sklopilo Godišnji ugovor o nabavi najma korištenja Microsoft programskih proizvoda za javna visoka učilišta i javne znanstvene institute za 2018. godinu prema već sklopljenome Okvirnom sporazumu za razdoblje od 2017. do 2019. godine.

20.07.2018. 15:21
Izvadak studijskih programa u STEM područjima znanosti iz Upisnika studijskih programa Ministarstva znanosti i obrazovanja
20. srpnja 2018. - Ministarstvo znanosti i obrazovanja objavljuje Izvadak studijskih programa u STEM područjima znanosti iz Upisnika studijskih programa u svrhu dodjele državnih stipendija studentima u prioritetnim područjima (STEM) u akademskoj godini 2018./2019.

23.07.2018. 15:42
Drugo produženje roka za prijavu i treća izmjena dokumentacije: Jačanje kapaciteta za istraživanje, razvoj i inovacije K.K.01.1.1.07
Produženje roka: 5. listopada 2018. - Objavljena je treća izmjena dokumentacije otvorenog Poziva na dostavu projektnih prijedloga ,,Jačanje kapaciteta za istraživanje, razvoj i inovacije", K.K.01.1.1.07 te je produžen rok za podnošenje projektnih prijedloga za navedeni poziv do 5. listopada 2018. godine.

27.07.2018. 14:05
Odluka o kriterijima za financiranje povećanih troškova prijevoza i posebnih nastavnih sredstava i pomagala te sufinanciranje prehrane učenika s teškoćama u razvoju u osnovnoškolskim programima za školsku godinu 2018./2019.
27. srpnja 2018. - Ministarstvo znanosti i obrazovanja objavljuje Odluku o kriterijima za financiranje povećanih troškova prijevoza i posebnih nastavnih sredstava i pomagala te sufinanciranje prehrane učenika s teškoćama u razvoju u osnovnoškolskim programima za školsku godinu 2018./2019.

27.07.2018. 14:08
Odluka o kriterijima za financiranje povećanih troškova prijevoza i posebnih nastavnih sredstava i pomagala za školovanje učenika s teškoćama u razvoju u srednjoškolskim programima za školsku godinu 2018./2019.
27. srpnja 2018. - Ministarstvo znanosti i obrazovanja objavljuje Odluku o kriterijima za financiranje povećanih troškova prijevoza i posebnih nastavnih sredstava i pomagala za školovanje učenika s teškoćama u razvoju u srednjoškolskim programima za školsku godinu 2018./2019.

31.07.2018. 15:26
Nagrada Soljačić uručena učenici Ivi Madunić
31. srpnja 2018., Hina - Nagradu Soljačić, u iznosu od 5.000 američkih dolara, osvojila je Iva Madunić, učenica 3. gimnazije iz Splita, koja je ostvarila najbolje rezultate na ispitima državne mature iz matematike, fizike i hrvatskoga jezika na višoj (A) razini.

07.08.2018. 10:51
Izvješće o provedenom savjetovanju - Savjetovanje sa zainteresiranom javnošću o Nacrtu Odluke o sufinanciranju nabave udžbenika i pripadajućih dopunskih nastavnih sredstava za potrebe učenika osnovnih i srednjih škola u Republici Hrvatskoj za školsku godinu 2018./2019.
7. kolovoza 2018. - Ministarstvo znanosti i obrazovanja objavilo je izvješće o provedenom savjetovanju - Savjetovanje sa zainteresiranom javnošću o Nacrtu Odluke o sufinanciranju nabave udžbenika i pripadajućih dopunskih nastavnih sredstava za potrebe učenika osnovnih i srednjih škola u Republici Hrvatskoj za školsku godinu 2018./2019., a koje je provedeno u razdoblju od 11. do 26. srpnja 2018. godine.

09.08.2018. 15:01
Isplata plaća za srpanj 2018. godine zaposlenicima školskih ustanova
9. kolovoza 2018. - Obavještavamo sve školske ustanove da je plaća za srpanj 2018. godine isplaćena zaposlenicima svih školskih ustanova dana 9. kolovoza 2018. godine.

10.08.2018. 09:24
Isplata plaće za srpanj 2018. godine zaposlenicima u sustavu znanosti i visokog obrazovanja
10. kolovoza 2018. - Obavještavamo sve ustanove u sustavu znanosti i visokog obrazovanja da je plaća za srpanj 2018. godine isplaćena zaposlenicima dana 10. kolovoza 2018. godine.

13.08.2018. 15:20
Novi udžbenici iz Informatike
13. kolovoza 2018. - Udžbenici za Informatiku su u postupku prosudbe ili prosudbi nakon dorade, a danas su poslana i prva rješenja o uvrštavanju za odobrene udžbenike.

Carnet novosti
 

 

LJUBAV

heart

U ovaj dan i sve dane  želio bih da se svi na svijetu vole.

Želio bih nitko nikoga ne povrijedi ,

Želio bih da ljudi pomognu siromašnima.

Budi kao Isus ,čini dobro.

Vjeruj u sebe u dobru i zlu, budi zadovoljan onime što imaš.

Nikoga ne smiješ ismijavati.

Budi sretan i voli druge zato postoji Valetinovo da nas na to podsjeti.

                            Luka Potočki ,4.p


Na ŽUPANIJSKO NATJECANJE ĆE IĆI:

1.Karla Videk
2.Dina Janđel
3.Jelena Skozrit
4.Taša Habulin
MOLIM VAS DA SUTRA OSTANETE 7. sat ako možete-sretno s učenjem do 31.1.
 
ostalima hvala na trudu i zalaganju,a za izlet ćemo se dogovoriti.

 

BLAGOSLOVLJEN BOŽIĆ I  2018. godina

Božić v zagorske hiže

Pita mali Štefek mamu:

„ Zakaj tata nosi slamu,

televizor  mi gasiš,

a navek z menu glediš?

Zakaj morame molti ak očeme jesti ?

Daj, reči mi, moram znati ,

ili nebum mogel spati !“

Mama dete k sebi stisne,

podraga mu lasi,

sveću vužge sred kruheka

lampu zgasi.

I započne tihe, tihe,

Štefeku na vuhe:

„ Isusek je z neba došel, takve noći gluhe.Moral se je rodit v štale,  vu hižu im niesu dali, od vrat su do vrat prosili, ali si su ih tirali. Na kraju  med volem, oslem  Bogek se narodil, a došel je ljudem reći: 'V nebe vas bum vodil

 Zate tata nosi slamu, a sveća gori

Da i k nam bi Isus došel, da nam srca premeni. Da bi mira nam podelil i blagoslov neba, da razmemo jedni druge; a kaj nam već treba?

“Dok je dečec lepe zaspal v krilu svoje mame, jedna zvezda se spustila vu hižu sred slame.

Gde još mati dete ziblje vu svili il' slami

Isusek se  navek rodi; i tu Bog je z nami!

 

 

Zabok 27.11. 2017.  Marijan Culjak

 


Zapalimo
svijeću
neka gori
za čovjeka
koji je gorio
za čovjeka,
koji je ljubio
za čovjeka
koji je žrtvom
svjedočio
da jest čovjek!

I neka gori
svijeća Hrvatska,
i neka gori ljubav čovjeka
za tebe,
za brata čovjeka.

I žrtva neće biti uzaludna,
žrtvu je položio
Čovjek,
za tebe i za mene,
za čovjeka!

Ivanka Zdrilić, Raskrižja


EKO-ETNO  GRUPA

 


 


Bože!

Daj nam boje svoje,

ŽUTU za pčele koje roje.

ZELENU za prirodu tvoju,

CRVENU za ljubav moju.

PLAVU za ljepotu u moru

i od kruha SMEĐU koru…

I SIVU za kamen

Hvala Ti u vijeke,amen

Dino Stulić 6.a

 

SVETA BARBARA - 4. prosinca

Vjera u moćni zagovor svetaca uvrstila je svetu Barbaru među 14 velikih pomoćnika u nevoljama. Kršćanski puk zaziva je osobito kao zaštitnicu dobre smrti. Znamo koliko je tu svetu djevicu štovao mladi poljski svetac sv. Stanislav Kostka i osjetio njezin moćni zagovor u svojoj teškoj bolesti. Svetica mu se ukazala u pratnji dvaju anđela, od kojih ga je jedan i pričestio, jer njegov stanodavac, fanatični protestant, nije dopustio pristup katoličkom svećeniku u svoju kuću.

Seljaci zazivaju sv. Barbaru za nevremena protiv groma. Njoj se utječu i rudari koji su, radeći pod zemljom, uvijek u opasnosti. Zanimljivo je da su sv. Barbaru za vrijeme ratova zvali u pomoć artiljerci i to ne samo katolici već i protestanti koji donekle zaziru od štovanja svetaca. Njezine uspomene nije nestalo ni u protestantskim zemljama kad je reformacija zbrisala spomen mnogih svetaca.

S blagdanom Svete Barbare povezani su i neki adventski običaji. U nekim našim krajevima stavlja se žito u tanjuriće, koje proklija, zazeleni se te postaje božićni ures u kućama i crkvama. Drugdje opet siju pšenicu tek na blagdan Sv. Lucije, devet dana kasnije.

U zemljama njemačkog jezičnog područja odrežu na blagdan Sv. Barbare grančicu s trešnje, stave je u vodu i na toplo pa ta grana za Božić procvjeta. Tako je sveta Barbara jedna od adventskih glasnica koja nam naviješta Božić, dan u koji je procvao najljepši cvijet na stablu čovječanstva, Isus Krist. To je već naviješteno u Starom zavjetu od proroka Izaije: »Isklijat će mladica iz panja Jišajeva, izdanak će izbit iz njegova korijena« (Iz 11,1).

I sveta Barbara divan je cvijet koji je procvao na stablu kršćanstva. Legenda pripovijeda je bila kćerka Dioskorusa, bogatog trgovca purpurom u gradu Nikomediji u Maloj Aziji. Otac ju je htio udati za bogatog prosca. Kako je bila lijepa, čuvao ju je kao dragulj i, prije nego je otišao na jedno dulje putovanje, zatvorio ju je u neki toranj s dva prozora. Možda i zato da ne bi došla pod utjecaj kršćanstva. Kad se vratio, našao je na tornju probijen treći prozor, a na pragu njemu mrski znak križa. Barbara mu je hrabro priznala da je ona dala učiniti oboje: tri prozora, da je podsjećaju na tajnu Presvetog Trojstva, a križ, da je podsjeća na otkupljenje. Otac je pobjesnio od gnjeva i predao je na muke. Kako je Bog čudesno iscijelio njezine rane, otac ju je ponovno predao sucima i sam je ubio vlastitom rukom. Tako legenda.

 

Neki misle da je, po svoj prilici, poginula za svoju vjeru god. 306. A iz mučeničke smrti i sv. Barbare i tolikih drugih mučenika izrastao je život i snaga duha koja nadvladava svako progonstvo. Vjerujemo da se pobožni kršćanski osjećaj ne vara zazivajući u pomoć svetu Barbaru. U likovnoj umjetnosti ovjekovječio je sveticu prekrasnom slikom H. Holbein stariji.

 

 izvor: http://www.skac.hr/svetacdana/12/4_12.html

 

 

Dragi roditelji i vjeroučenici na stranici vjeronauk.hr možete pronaći razne zanimljivosti i informacije vezane uz vjeronauk,a vidjet ćete i neke  radove  iz naše škole -stoga vas pozivam da je posjetite.


Školski vjeronauk stavlja naglasak na cjeloviti odgoj čovjeka te, imajući osobito u vidu religioznu dimenziju, na promicanje osobnih i društvenih općeljudskih i vjerničkih vrednota.

CILJ VJERONAUKA

Njegovati i razvijati religioznu dimenziju djeteta, osposobljavajući ga, primjereno njegovoj dobi, za otkrivanje, prihvaćanje i življenje autentičnih vrednota Evanđelja u odnosu na sebe, drugoga te na poseban način Boga.

ZADAĆE VJERONAUKA

* Pomagati djetetu da raste u povjerenju u samoga sebe i tako sve više postaje osoba.

* Odgajati dijete za odgovorno ponašanje u svijetu koji ga okružuje.

* Pobuđivati u djetetu one duhovne snage kojima će na ispravan način doživljavati transcendentnost ljudskog života i svijeta uopće.

* Zadovoljiti djetetovu potrebu za pripadanjem i za ljubavlju, te na temelju tog iskustva upućivati ga na odnos, susret i autentično približavanje Bogu.

* Pobuđivati dječje čuđenje i divljenje te iskrenu i duboku radost prema Bogu stvoritelju metodom stvaralačkog pripovijedanja i izražajnog čitanja biblijskih i književno umjetničkih tekstova, komunikacijom sa simbolima i molitvenim izražavanjem, prateći ciklus liturgijske godine.

* Omogućiti djetetu da metodom igre doživljava i upoznaje temeljne poruke Evanđelja.

* Zadovoljiti djetetovu potrebu za uspostavljanje autentičnog odnosa između njega i poruke vjere.

* Uvoditi dijete u prijateljsku komunikaciju s Bogom putem osobnog molitvenog izražavanja.

* Razvijanje povjerenja, zahvalnosti, darivanja, suosjećanja i suradnje s bližnjima.

* Osigurati djetetu kvalitetu življenja, razvijajući temeljne i bitne odrednice čovjekova bitka – ljepotu, istinu i dobrotu.

* Omogućiti djetetu da se susretne s dobrim primjerima odnosno pozitivnim uzorima u životu svoje uže i šire okoline, koji ostvaruju ljudske i kršćanske vrijednosti, s ciljem integracije i ispravnog poistovjećivanja.

* Pomagati djetetu u uspostavljanju autentičnih odnosa s drugima, osobito različitima, koji imaju drukčije religiozne navike i ponašanja.

ELEMENTI I KRITERIJI VREDNOVANJA IZ VJERONAUKA 1. - 8. raz.

ZNANJE - KRITERIJI VREDNOVANJA

OCJENA OPIS

NEDOVOLJAN (1) Ni uz pomoć nastavnika učenik ne prepoznaje osnovne sadržaje.

DOVOLJAN (2) Uz veliku pomoć nastavnika učenik prepoznaje osnovne sadržaje i slabo ihreproducira.

DOBAR (3) Uz nastavnikovu pomoć učenik reproducira i razumije osnovne sadržaje.

VRLO DOBAR (4) Uz eventualnu malu pomoć nastavnika učenik solidno razumije sadržaje,logički ih povezuje i primjenjuje na nove jednostavnije situacije.

ODLIČAN (5) Učenik samostalno, sigurno i vješto interpretira i primjenjuje znanja na životne problemske situacije.

ZALAGANJE - KRITERIJI VREDNOVANJA

OCJENA OPIS

NEDOVOLJAN (1) Učenik ne pokazuje zanimanje za nastavne sadržaje, ne sudjeluje u nastavi,često nema udžbenik i bilježnicu, ne piše školske i domaće uratke, ne donosi dogovorene materijale potrebne za obradu pojedinih tema.

DOVOLJAN (2) Učenik pokazuje minimalno zanimanje za nastavne sadržaje, površno pratinastavnika,zapis u bilježnici mu je nepotpun, neredovit je u pisanju školskih idomaćih uradaka,rijetko donosi dogovorene materijale potrebne za obradupojedinih tema.

DOBAR (3) Učenik pokazuje prosječno zanimanje za nastavne sadržaje, zapis u bilježnici mu je uglavnom cjelovit, površan u pisanju školskih i domaćih uradaka, neredovito donosi dogovorene materijale potrebne za obradu pojedinih tema.

VRLO DOBAR (4) Učenik aktivno sudjeluje u nastavi, redovit je u pisanju školskih i domaćih uradaka, uglavnom donosi dogovorene materijale potrebne za obradu pojedinih tema.

ODLIČAN (5) Učenik vrlo aktivno sudjeluje u nastavi, često postavlja pitanja s ciljem pojašnjenja i produbljenja nastavnih sadržaja, školske i domaće uratke piše cjelovito, redovito donosi dogovorene materijale potrebne za obradu pojedinih tema, samoinicijativno donosi materijale vezane za pojedine nastavne teme, aktivan u izvannastavnim aktivnostima.

KULTURA KOMUNICIRANJA - KRITERIJI VREDNOVANJA

OCJENA OPIS

NEDOVOLJAN (1) Učenik često ometa rad, nepristojno i neprimjereno se ponaša i izražava, nedostaje mu odnos poštivanja prema kršćanskim vrijednostima.

DOVOLJAN (2) Učenika treba često poticati na pristojnije i primjerenije ponašanje i izražavanje, ponekad se s nepoštivanjem odnosi prema kršćanskim vrijednostima.

DOBAR (3) Učenik povremeno surađuje s drugim učenicima i vjeroučiteljem, potreban mu je povremeni poticaj na pristojnije i primjerenije ponašanje i izražavanje, treba još više razviti odnos poštivanja prema kršćanskim vrijednostima.

VRLO DOBAR (4 )Učenik solidno surađuje s ostalim učenicima i vjeroučiteljicom, pristojno iprimjereno se ponaša i izražava, s poštivanjem se odnosi prema kršćanskim vrijednostima.

ODLIČAN (5) Učenik izvrsno surađuje s ostalim učenicima i vjeroučiteljicom, pažljiv i uljudan, uzornim ponašanjem vrlo pozitivno djeluje na ostale učenike, u svim situacijama se s poštivanjem odnosi prema kršćanskim vrijednostima.

 

STVARALAČKO IZRAŽAVANJE - KRITERIJI VREDNOVANJA

OCJENA OPIS

NEDOVOLJAN (1) Učenik odbija sudjelovati u svakom obliku stvaralačkoga izražavanja, često ne izvršava postavljene zadatke i preuzete obveze, ne uspijeva se izraziti niti uz pomoć i poticaje vjeroučiteljice.

DOVOLJAN (2) Učenik ne pokazuje interes prema stvaralačkom izražavanju, ali reagira na poticaj vjeroučiteljice, djelomično izvršava postavljene zadatke, uspijeva se izraziti samo uz veliku pomoć vjeroučiteljice.

DOBAR (3) Učenik se trudi u radu i obavljanju postavljenih zadataka, ali mu nedostaje jasnoća u izričaju, slabije uočava bit sadržaja, teže pokazuje i artikulira svoje sposobnosti.

VRLO DOBAR (4) Učenik rado prihvaća sudjelovanje u različitim oblicima stvaralačkoga izražavanja, uglavnom se izražava gramatički pravilnim i razumljivim rečenicama, solidno se služi religioznim rječnikom, ima solidnu sposobnost komunikacije vjerskih sadržaja i koreliranja naučenoga.

ODLIČAN (5) Učenik samostalno, razumljivo i argumentirano obrazlaže svoje mišljenje, rado sudjeluje u različitim oblicima stvaralačkog izražavanja i daje inicijative,ističe se po iscrpnosti, uspješnosti i kreativnosti, drži se zadane teme i uočava bit sadržaja, sposoban je s kršćanskog stajališta kritički propitivati i prosuđivati različite oblike mišljenja i ponašanja.

OCJENJIVANJE RADNE BILJEŽNICE

 

Ocjena

Kriterij vrednovanja

Nedovoljan (1)

Neredovito ispunjava radnu bilježnicu, više od pola radne bilježnice nije ispunjeno. Ono što je ispunjeno često netočno i neprecizno

Dovoljan  (2)

Nije redovit u ispunjavanju radne bilježnice. Rješava tek osnovne zadatke. Pri rješavanju neuredan i neprecizan.

Dobar (3)

Radnu bilježnicu ispunjava redovno, no pojedine zadatke preskače te su primjetne greške u zadatcima, često ne precizan .

Vrlo dobar  (4)

Radnu bilježnicu ispunjava redovno, točno i uredno. No u pojedinim zadatcima nedostaje preciznosti.

 

 POZIVAJU SE RODITELJI I VJEROUČENICI DA SE PRIDRUŽE

AKCIJI PRIKUPLJANJA ODJEĆE,IGRAČAKA I DRUGIH  POTREPŠTINA ZA POTREBITE:

VJEROUČITELJICE:

MELITA I MARICA

 

       

 

 

 


 

 



 Krizni put po zupi Svete Barbare Bedekovcina.pptx
 Tko je Francisco prvi papa.pdf

Korisni dokumenti


Tražilica



MZO

MZO


BROŠURA

Opasnosti od strujnog udara uz prugu


AZOO


Brošura za roditelje

Brošura za roditelje - suzbijanje droga


www.UPISI.hr

Kalendar
« Kolovoz 2018 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
30 31 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji


Otvoreni natječaji


Fond Europske pomoći za najpotrebitije

 

Priloženi dokumenti:
Projekt Zalogajcek.docx


Oglasna ploča




preskoči na navigaciju