preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:
Brojač posjeta
Ispis statistike od 14. 2. 2017.

Ukupno: 34135
Ovaj mjesec: 1939
Ovaj tjedan: 6
Danas: 6
Carnet novosti
 

Zapalimo
svijeću
neka gori
za čovjeka
koji je gorio
za čovjeka,
koji je ljubio
za čovjeka
koji je žrtvom
svjedočio
da jest čovjek!

I neka gori
svijeća Hrvatska,
i neka gori ljubav čovjeka
za tebe,
za brata čovjeka.

I žrtva neće biti uzaludna,
žrtvu je položio
Čovjek,
za tebe i za mene,
za čovjeka!

Ivanka Zdrilić, Raskrižja


EKO-ETNO  GRUPA

 


 


Bože!

Daj nam boje svoje,

ŽUTU za pčele koje roje.

ZELENU za prirodu tvoju,

CRVENU za ljubav moju.

PLAVU za ljepotu u moru

i od kruha SMEĐU koru…

I SIVU za kamen

Hvala Ti u vijeke,amen

Dino Stulić 6.a

 

SVETA BARBARA - 4. prosinca

Vjera u moćni zagovor svetaca uvrstila je svetu Barbaru među 14 velikih pomoćnika u nevoljama. Kršćanski puk zaziva je osobito kao zaštitnicu dobre smrti. Znamo koliko je tu svetu djevicu štovao mladi poljski svetac sv. Stanislav Kostka i osjetio njezin moćni zagovor u svojoj teškoj bolesti. Svetica mu se ukazala u pratnji dvaju anđela, od kojih ga je jedan i pričestio, jer njegov stanodavac, fanatični protestant, nije dopustio pristup katoličkom svećeniku u svoju kuću.

Seljaci zazivaju sv. Barbaru za nevremena protiv groma. Njoj se utječu i rudari koji su, radeći pod zemljom, uvijek u opasnosti. Zanimljivo je da su sv. Barbaru za vrijeme ratova zvali u pomoć artiljerci i to ne samo katolici već i protestanti koji donekle zaziru od štovanja svetaca. Njezine uspomene nije nestalo ni u protestantskim zemljama kad je reformacija zbrisala spomen mnogih svetaca.

S blagdanom Svete Barbare povezani su i neki adventski običaji. U nekim našim krajevima stavlja se žito u tanjuriće, koje proklija, zazeleni se te postaje božićni ures u kućama i crkvama. Drugdje opet siju pšenicu tek na blagdan Sv. Lucije, devet dana kasnije.

U zemljama njemačkog jezičnog područja odrežu na blagdan Sv. Barbare grančicu s trešnje, stave je u vodu i na toplo pa ta grana za Božić procvjeta. Tako je sveta Barbara jedna od adventskih glasnica koja nam naviješta Božić, dan u koji je procvao najljepši cvijet na stablu čovječanstva, Isus Krist. To je već naviješteno u Starom zavjetu od proroka Izaije: »Isklijat će mladica iz panja Jišajeva, izdanak će izbit iz njegova korijena« (Iz 11,1).

I sveta Barbara divan je cvijet koji je procvao na stablu kršćanstva. Legenda pripovijeda je bila kćerka Dioskorusa, bogatog trgovca purpurom u gradu Nikomediji u Maloj Aziji. Otac ju je htio udati za bogatog prosca. Kako je bila lijepa, čuvao ju je kao dragulj i, prije nego je otišao na jedno dulje putovanje, zatvorio ju je u neki toranj s dva prozora. Možda i zato da ne bi došla pod utjecaj kršćanstva. Kad se vratio, našao je na tornju probijen treći prozor, a na pragu njemu mrski znak križa. Barbara mu je hrabro priznala da je ona dala učiniti oboje: tri prozora, da je podsjećaju na tajnu Presvetog Trojstva, a križ, da je podsjeća na otkupljenje. Otac je pobjesnio od gnjeva i predao je na muke. Kako je Bog čudesno iscijelio njezine rane, otac ju je ponovno predao sucima i sam je ubio vlastitom rukom. Tako legenda.

 

Neki misle da je, po svoj prilici, poginula za svoju vjeru god. 306. A iz mučeničke smrti i sv. Barbare i tolikih drugih mučenika izrastao je život i snaga duha koja nadvladava svako progonstvo. Vjerujemo da se pobožni kršćanski osjećaj ne vara zazivajući u pomoć svetu Barbaru. U likovnoj umjetnosti ovjekovječio je sveticu prekrasnom slikom H. Holbein stariji.

 

 izvor: http://www.skac.hr/svetacdana/12/4_12.html

 

 

Dragi roditelji i vjeroučenici na stranici vjeronauk.hr možete pronaći razne zanimljivosti i informacije vezane uz vjeronauk,a vidjet ćete i neke  radove  iz naše škole -stoga vas pozivam da je posjetite.


Školski vjeronauk stavlja naglasak na cjeloviti odgoj čovjeka te, imajući osobito u vidu religioznu dimenziju, na promicanje osobnih i društvenih općeljudskih i vjerničkih vrednota.

CILJ VJERONAUKA

Njegovati i razvijati religioznu dimenziju djeteta, osposobljavajući ga, primjereno njegovoj dobi, za otkrivanje, prihvaćanje i življenje autentičnih vrednota Evanđelja u odnosu na sebe, drugoga te na poseban način Boga.

ZADAĆE VJERONAUKA

* Pomagati djetetu da raste u povjerenju u samoga sebe i tako sve više postaje osoba.

* Odgajati dijete za odgovorno ponašanje u svijetu koji ga okružuje.

* Pobuđivati u djetetu one duhovne snage kojima će na ispravan način doživljavati transcendentnost ljudskog života i svijeta uopće.

* Zadovoljiti djetetovu potrebu za pripadanjem i za ljubavlju, te na temelju tog iskustva upućivati ga na odnos, susret i autentično približavanje Bogu.

* Pobuđivati dječje čuđenje i divljenje te iskrenu i duboku radost prema Bogu stvoritelju metodom stvaralačkog pripovijedanja i izražajnog čitanja biblijskih i književno umjetničkih tekstova, komunikacijom sa simbolima i molitvenim izražavanjem, prateći ciklus liturgijske godine.

* Omogućiti djetetu da metodom igre doživljava i upoznaje temeljne poruke Evanđelja.

* Zadovoljiti djetetovu potrebu za uspostavljanje autentičnog odnosa između njega i poruke vjere.

* Uvoditi dijete u prijateljsku komunikaciju s Bogom putem osobnog molitvenog izražavanja.

* Razvijanje povjerenja, zahvalnosti, darivanja, suosjećanja i suradnje s bližnjima.

* Osigurati djetetu kvalitetu življenja, razvijajući temeljne i bitne odrednice čovjekova bitka – ljepotu, istinu i dobrotu.

* Omogućiti djetetu da se susretne s dobrim primjerima odnosno pozitivnim uzorima u životu svoje uže i šire okoline, koji ostvaruju ljudske i kršćanske vrijednosti, s ciljem integracije i ispravnog poistovjećivanja.

* Pomagati djetetu u uspostavljanju autentičnih odnosa s drugima, osobito različitima, koji imaju drukčije religiozne navike i ponašanja.

ELEMENTI I KRITERIJI VREDNOVANJA IZ VJERONAUKA 1. - 8. raz.

ZNANJE - KRITERIJI VREDNOVANJA

OCJENA OPIS

NEDOVOLJAN (1) Ni uz pomoć nastavnika učenik ne prepoznaje osnovne sadržaje.

DOVOLJAN (2) Uz veliku pomoć nastavnika učenik prepoznaje osnovne sadržaje i slabo ihreproducira.

DOBAR (3) Uz nastavnikovu pomoć učenik reproducira i razumije osnovne sadržaje.

VRLO DOBAR (4) Uz eventualnu malu pomoć nastavnika učenik solidno razumije sadržaje,logički ih povezuje i primjenjuje na nove jednostavnije situacije.

ODLIČAN (5) Učenik samostalno, sigurno i vješto interpretira i primjenjuje znanja na životne problemske situacije.

ZALAGANJE - KRITERIJI VREDNOVANJA

OCJENA OPIS

NEDOVOLJAN (1) Učenik ne pokazuje zanimanje za nastavne sadržaje, ne sudjeluje u nastavi,često nema udžbenik i bilježnicu, ne piše školske i domaće uratke, ne donosi dogovorene materijale potrebne za obradu pojedinih tema.

DOVOLJAN (2) Učenik pokazuje minimalno zanimanje za nastavne sadržaje, površno pratinastavnika,zapis u bilježnici mu je nepotpun, neredovit je u pisanju školskih idomaćih uradaka,rijetko donosi dogovorene materijale potrebne za obradupojedinih tema.

DOBAR (3) Učenik pokazuje prosječno zanimanje za nastavne sadržaje, zapis u bilježnici mu je uglavnom cjelovit, površan u pisanju školskih i domaćih uradaka, neredovito donosi dogovorene materijale potrebne za obradu pojedinih tema.

VRLO DOBAR (4) Učenik aktivno sudjeluje u nastavi, redovit je u pisanju školskih i domaćih uradaka, uglavnom donosi dogovorene materijale potrebne za obradu pojedinih tema.

ODLIČAN (5) Učenik vrlo aktivno sudjeluje u nastavi, često postavlja pitanja s ciljem pojašnjenja i produbljenja nastavnih sadržaja, školske i domaće uratke piše cjelovito, redovito donosi dogovorene materijale potrebne za obradu pojedinih tema, samoinicijativno donosi materijale vezane za pojedine nastavne teme, aktivan u izvannastavnim aktivnostima.

KULTURA KOMUNICIRANJA - KRITERIJI VREDNOVANJA

OCJENA OPIS

NEDOVOLJAN (1) Učenik često ometa rad, nepristojno i neprimjereno se ponaša i izražava, nedostaje mu odnos poštivanja prema kršćanskim vrijednostima.

DOVOLJAN (2) Učenika treba često poticati na pristojnije i primjerenije ponašanje i izražavanje, ponekad se s nepoštivanjem odnosi prema kršćanskim vrijednostima.

DOBAR (3) Učenik povremeno surađuje s drugim učenicima i vjeroučiteljem, potreban mu je povremeni poticaj na pristojnije i primjerenije ponašanje i izražavanje, treba još više razviti odnos poštivanja prema kršćanskim vrijednostima.

VRLO DOBAR (4 )Učenik solidno surađuje s ostalim učenicima i vjeroučiteljicom, pristojno iprimjereno se ponaša i izražava, s poštivanjem se odnosi prema kršćanskim vrijednostima.

ODLIČAN (5) Učenik izvrsno surađuje s ostalim učenicima i vjeroučiteljicom, pažljiv i uljudan, uzornim ponašanjem vrlo pozitivno djeluje na ostale učenike, u svim situacijama se s poštivanjem odnosi prema kršćanskim vrijednostima.

 

STVARALAČKO IZRAŽAVANJE - KRITERIJI VREDNOVANJA

OCJENA OPIS

NEDOVOLJAN (1) Učenik odbija sudjelovati u svakom obliku stvaralačkoga izražavanja, često ne izvršava postavljene zadatke i preuzete obveze, ne uspijeva se izraziti niti uz pomoć i poticaje vjeroučiteljice.

DOVOLJAN (2) Učenik ne pokazuje interes prema stvaralačkom izražavanju, ali reagira na poticaj vjeroučiteljice, djelomično izvršava postavljene zadatke, uspijeva se izraziti samo uz veliku pomoć vjeroučiteljice.

DOBAR (3) Učenik se trudi u radu i obavljanju postavljenih zadataka, ali mu nedostaje jasnoća u izričaju, slabije uočava bit sadržaja, teže pokazuje i artikulira svoje sposobnosti.

VRLO DOBAR (4) Učenik rado prihvaća sudjelovanje u različitim oblicima stvaralačkoga izražavanja, uglavnom se izražava gramatički pravilnim i razumljivim rečenicama, solidno se služi religioznim rječnikom, ima solidnu sposobnost komunikacije vjerskih sadržaja i koreliranja naučenoga.

ODLIČAN (5) Učenik samostalno, razumljivo i argumentirano obrazlaže svoje mišljenje, rado sudjeluje u različitim oblicima stvaralačkog izražavanja i daje inicijative,ističe se po iscrpnosti, uspješnosti i kreativnosti, drži se zadane teme i uočava bit sadržaja, sposoban je s kršćanskog stajališta kritički propitivati i prosuđivati različite oblike mišljenja i ponašanja.

OCJENJIVANJE RADNE BILJEŽNICE

 

Ocjena

Kriterij vrednovanja

Nedovoljan (1)

Neredovito ispunjava radnu bilježnicu, više od pola radne bilježnice nije ispunjeno. Ono što je ispunjeno često netočno i neprecizno

Dovoljan  (2)

Nije redovit u ispunjavanju radne bilježnice. Rješava tek osnovne zadatke. Pri rješavanju neuredan i neprecizan.

Dobar (3)

Radnu bilježnicu ispunjava redovno, no pojedine zadatke preskače te su primjetne greške u zadatcima, često ne precizan .

Vrlo dobar  (4)

Radnu bilježnicu ispunjava redovno, točno i uredno. No u pojedinim zadatcima nedostaje preciznosti.

 

 POZIVAJU SE RODITELJI I VJEROUČENICI DA SE PRIDRUŽE

AKCIJI PRIKUPLJANJA ODJEĆE,IGRAČAKA I DRUGIH  POTREPŠTINA ZA POTREBITE:

VJEROUČITELJICE:

MELITA I MARICA

 

       

 



 Krizni put po zupi Svete Barbare Bedekovcina.pptx
 Tko je Francisco prvi papa.pdf

Korisni dokumenti


Tražilica



www.UPISI.hr

Kalendar
« Prosinac 2017 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
27 28 29 30 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
1 2 3 4 5 6 7
Prikazani događaji


Otvoreni natječaji


Fond Europske pomoći za najpotrebitije

 

Priloženi dokumenti:
Projekt Zalogajcek.docx


Oglasna ploča

MZO - informacije
MZO
29.03.2016. 09:50
Uputa o načinu popunjavanja i predaji obrasca Izvještaj o obvezama
26. travnja 2016. - Izmjena Upute o načinu popunjavanja i predaji obrasca Izvještaj o obvezama.

23.06.2017. 12:05
Odluka o početku i završetku nastavne godine, broju radnih dana i trajanju odmora učenika osnovnih i srednjih škola za školsku godinu 2017./2018.
23. lipnja 2017. - Ministarstvo znanosti i obrazovanja izvješćuje javnost da je u Narodnim novinama br.: 43/2017. objavljena Odluka o početku i završetku nastavne godine, broju radnih dana i trajanju odmora učenika osnovnih i srednjih škola za školsku godinu 2017./2018.

20.11.2017. 13:40
Javni poziv za podnošenje prijedloga za dodjelu Godišnje nagrade ,,Luka Ritz" za promicanje tolerancije i škole bez nasilja za školsku godinu 2017./2018.
Rok: 20. travnja 2018. - Ministarstvo znanosti i obrazovanja objavljuje Javni poziv za dodjelu Godišnje nagrade ,,Luka Ritz" za promicanje tolerancije i škole bez nasilja.

27.11.2017. 14:29
Prikupljanje podataka o školovanju pripadnika romske nacionalne manjine
29. studenoga 2017. - Prikupljanje podataka o predškolskom odgoju, osnovnom i srednjem obrazovanju pripadnika romske nacionalne manjijne za kraj 2016./2017. i početak 2017./2018. školske godine.

29.11.2017. 13:15
Nova informativna radionica za Školsku shemu
29. studenoga 2017., Agencija za plaćanja u poljoprivredi, ribarstvu i ruralnome razvoju - Ministarstvo poljoprivrede, Agencija za plaćanja u poljoprivredi, ribarstvu i ruralnome razvoju i Savjetodavna služba organiziraju radionice na temu provedbe nove Školske sheme kako bi se krajnji korisnici upoznali s procedurom podnošenja i odobravanja zahtjeva za isplatu, kontrolama na terenu te pratećim obrazovnim mjerama.

30.11.2017. 11:13
HAZU objavio natječaj za dodjelu nagrada
Rok: 31. siječnja 2017. - Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti objavila je Natječaj za dodjelu nagrada Hrvatske akademije znanosti i umjetnosti.

30.11.2017. 14:32
Studija Analiza mogućnosti praćenja tranzicije na tržište rada diplomiranih s veleučilišta i visokih škola kombiniranjem podataka visokih učilišta, Hrvatskog zavoda za zapošljavanje i Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje
30. studenoga 2017. - Ministarstvo znanosti i obrazovanja iniciralo je izradu studije o mogućnosti praćenja tranzicije na tržište rada diplomiranih s veleučilišta i visokih škola koja je ocrtala niz vrijednih uvida vezanih uz odrednice zapošljivosti i poveznice između studijskih programa i zanimanja u kojima se osobe zapošljavaju.

04.12.2017. 15:58
Ministrica Divjak: Zakonom se sprječava diskriminacija studenata stručnih studija
4. prosinca 2017., Hina - Ministrica znanosti i obrazovanja Blaženka Divjak izjavila je u ponedjeljak da je Ministarstvo uputilo zakonski prijedlog koji će po razini izjednačiti kvalifikacije stručnih i sveučilišnih studija, čemu su se proteklih mjeseci snažno protivili brojni predstavnici sveučilišta u Hrvatskoj oslanjajući se na mišljenje Ustavnog suda, dodavši da se njime sprječava diskriminacija studenata stručnih studija.

05.12.2017. 15:19
Poziv dionicima visokog obrazovanja za dostavu podataka o inovativnosti i poduzetništvu u visokom obrazovanju u Republici Hrvatskoj
5. prosinca 2017. - U sklopu HEInnovate inicijative imenovana je Koordinacijska skupina koja će pratiti izradu Analize stanja inovativnog i poduzetničkog kapaciteta visokih učilišta.

05.12.2017. 15:27
Centar za napredne laserske tehnike (CALT), KK.01.1.1.05
Rok: 14. prosinca 2017. - Ministarstvo znanosti i obrazovanja objavilo je 30. studenoga 2017. godine postupak izravne dodjele strateškog projekta ,,Centar za napredne laserske tehnike (CALT)".

05.12.2017. 15:58
Divjak i Antičić suglasni: Samo izvrsnost može promijeniti teško stanje u znanosti
5. prosinca 2017., Hina - Samo izvrsnost može promijeniti teško stanje u hrvatskoj znanosti, suglasni su ministrica znanosti i obrazovanja Blaženka Divjak i državni tajnik Tome Antičić koji su u utorak predstavili rezultate Novoga međunarodnog projekta stipendiranja i mobilnosti za iskusne istraživače - NEWFELPRO - 100. projekta programa Marie Sklodowska Curie.

05.12.2017. 16:21
Objava poziva na dostavu projektnih prijedloga ,,Internacionalizacija visokog obrazovanja"
Rok: 5. ožujka 2018. - Ovom operacijom pridonosi se kvaliteti i relevantnosti visokog obrazovanja internacionalizacijom - razvojem i uspostavom združenih studija (diplomskih i poslijediplomskih) na stranim jezicima te razvojem studijskih i/ili obrazovnih programa te modula i kolegija na stranim jezicima u području prirodnih, biotehničkih i tehničkih znanosti, biomedicine i zdravstva, kao i promociji visokih učilišta iz Republike Hrvatske u inozemstvu za privlačenje većeg broja stranih studenata i nastavnika.

06.12.2017. 09:39
Svečano dodijeljene donacije i stipendije Zaklade Adris
6. prosinca 2017., Hina - Samo izvrsnost može izvući Hrvatsku iz letargije, a u stipendiranje je uz državu nužno uključiti i gospodarstvenike, kako bi se mladima osigurale jednake mogućnosti, istaknula je u utorak ministrica znanosti i obrazovanja Blaženka Divjak na svečanoj dodjeli donacija i stipendija Zaklade Adris održanoj u Preporodnoj dvorani Hrvatske akademije znanosti i umjetnosti (HAZU).

06.12.2017. 10:22
Natječaj za dodjelu stipendija Vlade Mađarske u akademskoj godini 2018./2019.
Rok: 30. siječnja 2018./28. veljače 2018. - Na temelju Programa suradnje između Ministarstva znanosti i obrazovanja Republike Hrvatske i Ministarstva ljudskih resursa Mađarske u područjima obrazovanja i znanosti, Ministarstvo znanosti i obrazovanja i Agencija za mobilnost i programe Europske unije raspisuju Natječaj za dodjelu stipendija Vlade Mađarske u akademskoj godini 2018./2019.

06.12.2017. 12:19
Natječaj za podnošenje poticaja za podjelu državnih nagrada za znanost za 2017. godinu
Rok: 5. veljače 2018. - Na temelju članka 13. Zakona o hrvatskim državnim nagradama za znanost (Narodne novine, br. 108/95., 104/97. i 142/98.), Odbor za podjelu državnih nagrada za znanost raspisuje Natječaj za podnošenje poticaja za podjelu državnih nagrada za znanost za 2017. godinu.

07.12.2017. 13:26
Divjak: Pokreće se reforma strukovnog obrazovanja s milijardu kuna iz EU fondova
7. prosinca 2017., Hina - Ministrica znanosti i obrazovanja Blaženka Divjak rekla je u četvrtak ispred Banskih dvora da će Izmjene i dopune Zakona o strukovnom obrazovanju, koje vlada danas upućuje u saborsku proceduru, omogućiti reformu strukovnog obrazovanja za koju je osigurano milijardu kuna iz europskih fondova.

08.12.2017. 13:39
Rezultati natječaja za dodjeljivanje državnih stipendija za akademsku godinu 2017./2018.
8. prosinca 2017. - Objava rang-liste za svaku kategoriju državnih stipendija na temelju provedenoga javnog Natječaja za dodjelu 10.000 državnih stipendija za akademsku godinu 2017./2018.

11.12.2017. 15:06
Državne potpore za istraživanje, razvoj i inovacije
11. prosinca 2017. - Donesen Program dodjele državnih potpora za projekte jačanja kapaciteta za istraživanje, razvoj i inovacije.

11.12.2017. 15:23
Isplata plaća za studeni 2017. godine zaposlenicima školskih ustanova
11. prosinca 2017. - Obavještavamo sve školske ustanove da je plaća za studeni 2017. godine isplaćena zaposlenicima svih školskih ustanova dana 11. prosinca 2017. godine.

11.12.2017. 19:55
Ministrica Divjak: Strukovno obrazovanje moramo svi zajedno strateški razvijati
11. prosinca 2017., Hina - Ministrica znanosti i obrazovanja Blaženka Divjak istaknula je u ponedjeljak na početnoj konferenciji projekta ,,Modernizacija strukovnog obrazovanja i osposobljavanja" kako se izuzetno protivi tomu da se, paralelno sa strukovnim obrazovanjem, razvija neki novi sustav koji bi imao namjeru nadomjestiti strukovno obrazovanje.

12.12.2017. 08:39
Ministrica Blaženka Divjak u RTL Direktu o reformi strukovnog obrazovanja, 11. prosinca 2017.
11. prosinca 2017., RTL Direkt -

12.12.2017. 08:52
Isplata plaće za studeni 2017. godine zaposlenicima u sustavu znanosti i visokog obrazovanja
12. prosinca 2017. - Obavještavamo sve ustanove u sustavu znanosti i visokog obrazovanja da je plaća za studeni 2017. godine isplaćena zaposlenicima dana 12. prosinca 2017. godine. Obavijest o datumu izvršene isplate plaća svaki će mjesec biti objavljena na mrežnoj stranici Ministarstva znanosti i obrazovanja.

12.12.2017. 10:17
Fokus grupa na Sveučilištu u Zadru
12. prosinca 2017. - Sveučilište u Zadru ugostilo je dana 20. studenoga 2017. godine fokus grupu u sklopu projekta Educa-T na kojoj su asistenti i mlađi docenti analizirali prijedlog kompetencijskoga profila nastavnika u visokom obrazovanju. Fokus grupu vodio je član Radne skupine projekta Educa-T doc. dr. sc. Marko Turk.

12.12.2017. 20:25
Prskalo: Znamo i možemo reformirati strukovne škole za potrebe budućnosti
12. prosinca 2017., Hina - Pomoćnik ministrice znanosti i obrazovanja Vlado Prskalo predstavio je u utorak prioritete strukovnog obrazovanja istaknuvši kako ,,znaju i mogu provesti reformu strukovnog obrazovanja i napraviti takve strukovne škole koje su potrebne Hrvatskoj u budućnosti", istaknuvši da su se za to ekipirali i odradili sve potrebne radnje.

13.12.2017. 15:52
Ponovno otvaranje natječaja za dodjelu stipendija Vlade Mađarske u akademskoj godini 2017./2018. za kratki i dugi istraživački boravak
Rok: 29. ožujka 2018. - Na temelju Programa suradnje između Ministarstva znanosti i obrazovanja Republike Hrvatske i Ministarstva ljudskih resursa Mađarske u područjima obrazovanja i znanosti, Ministarstvo znanosti i obrazovanja i Agencija za mobilnost i programe Europske unije ponovno raspisuju Natječaj za dodjelu stipendija Vlade Mađarske u akademskoj godini 2017./2018. za kratki i dugi istraživački boravak.





preskoči na navigaciju